Smrodziarze atakują. Czy to jakaś nowa moda?

Data: 2019-03-27 07:18:39
Autor: Maciek
Smrodziarze atakują. Czy to jakaś nowa moda?
Dnia Wed, 27 Mar 2019 00:27:43 +0100, Marek S napisał(a):

Macie jakieś wytłumaczenie na to?

Może to po prostu spisek wymierzony w Ciebie? ;)

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-03-27 00:24:52
Autor: Kris
W dniu środa, 27 marca 2019 07:17:44 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
Dnia Wed, 27 Mar 2019 00:27:43 +0100, Marek S napisał(a):

> Macie jakieś wytłumaczenie na to?

Może to po prostu spisek wymierzony w Ciebie? ;)

Ja myślę że tym postem jak i kilkoma poprzednimi potwierdził oficjalnie że trolluje
Nie tak dawno kilku użytkowników sugerowało tutaj że Marek to najzwyklejszy troll, przekonany wtedy do tego nie byłem ale teraz mnie przekonał. Troll mitoman

Smrodziarze atakują. Czy to jakaś nowa moda?