Smrodziarze atakują. Czy to jakaś nowa moda?

Data: 2019-03-27 10:59:52
Autor: Budzik
Smrodziarze atakują. Czy to jakaś nowa moda?
Użytkownik Marek S precz@spamowi.com ...

Oto zapis z jednego dnia:

https://drive.google.com/file/d/1zLIWUp6pLoooloBMqz28o74pI6WA258_/vie
w?usp=sharing Tak jest praktycznie codziennie. Jadąc za kimś nie sposób wytrzymać.
Muszę otwierać okna by wywiało syf z kabiny. Ewentualnie co miesiąc musiałbym wymieniać filtr węglowy w układzie wentylacji wart 800zł
aby móc egzystować na 3miejskich ulicach.

Obserwuję mniej więcej od roku wysyp głównie benzyniaków, którzy
ciągną za sobą chmurę dymu. Czasem jest on średnio widoczny, ale syf
jest potężny. Muszę otwierać wszystkie okna by się go pozbyć.
Zjawisko nasila się mniej więcej od 1-2 lat. Do niedawna smrodziarze
tego typu przytrafiali się sporadycznie. Obecnie w zasadzie
codziennie ich napotykam. Przyrost jest 10-krotny, jeśli nie więcej.
W zapisie wideo ten mniej chmurzący czarny, dawał taki syf, że nie
było szans za nim jechać. Musiałem go wyprzedzić metodą "na chama",
budząc furię wśród Kriso-podobnych uczestników ruchu. Zwiększanie
odległości nie zadziałało. O co w tym chodzi? Moje podejrzenie jest takie, że ludzie zaczęli kupować auta z jakiś tam roczników. Starsze auta nie degenerowały
się w takim tempie więc zjawisko chmur dymu za autem nie było aż tak
powszechne. Co ciekawe - głównie benzynówki tak mają. Diesle też się
zdarzają, ale w relacji 1:10.

Macie jakieś wytłumaczenie na to?

Film mi sie nie chce otworzyc wiec nie wiem jaki to rodzaj dymu.
Niestety tez czesto widuje auta dymiące ponad miare. Ja czasami po prostu pytam tego kogoś (jak mam okazje bo jedziemy koło siebie przez jakis moment) czy wie ze ma awarie silnika...

Po odpowiedzi łatwo sie domyslic czy ktos rznie głupa i wie ze mu silnik olej przepala. Ale przykładowo ze 2 razy ktos powiedział ze to wypalanie DPFu... Taka ekologia...

A ze silnik czasami trzeba wyremontowac. To nie sa tanie rzeczy. Jak widzisz auto za 3k to trudno oczekiwac ze ktos zrobi silnik za 3k...
Pytanie - gdzie jest policja? Mojej koleżance wzieli ostatnio dowód za brak swietlenia tablicy rejestracyjnej i peknieta lampe. A za takie grube sprawy sie nie czepiaja?

--
Pozdrawia... Budzik
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."  Mark Twain

Smrodziarze atakują. Czy to jakaś nowa moda?