Smrodziarze atakują. Czy to jakaś nowa mod a?

Data: 2019-03-27 17:27:38
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Smrodziarze atakują. Czy to jakaś nowa mod a?
W dniu .03.2019 o 00:27 Marek S <precz@spamowi.com> pisze:

filtr węglowy w układzie wentylacji wart 800zł

z ciekawości, mógłbyś podać do jakiego auta tyle kosztuje?

TG

Data: 2019-03-27 19:59:51
Autor: Budzik
Smrodziarze atakują. Czy to jakaś nowa moda?
Użytkownik Tomasz Gorbaczuk gorbi@adres.pl ...

filtr węglowy w układzie wentylacji wart 800zł

z ciekawości, mógłbyś podać do jakiego auta tyle kosztuje?

No jak to!?!?! Do mercedesa! BO TAK! :)

MSPANC!

--
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,

Data: 2019-03-28 06:52:58
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .03.2019 o 20:59 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

Użytkownik Tomasz Gorbaczuk gorbi@adres.pl ...

filtr węglowy w układzie wentylacji wart 800zł

z ciekawości, mógłbyś podać do jakiego auta tyle kosztuje?

No jak to!?!?! Do mercedesa! BO TAK! :)

Tak pomyślałem w pierwszej chwili, ale nie znalazłem w interkarsie filtra  do MB droższego niż 180 PLN.
Pomyślałem, że Marek S w końcu kupił nowe auto i to o nim pisze...

TG

Data: 2019-03-27 23:34:18
Autor: Kris
W dniu czwartek, 28 marca 2019 06:55:02 UTC+1 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

Tak pomyślałem w pierwszej chwili, ale nie znalazłem w interkarsie filtra  do MB droższego niż 180 PLN.
Pomyślałem, że Marek S w końcu kupił nowe auto i to o nim pisze...

Chyba żarty Sobie robisz uważając że Marek kupuje części do Swojego Merca w jakimś intercarsie;)
https://youtu.be/QoSoEsFN0U0?t=233

Data: 2019-03-28 00:14:41
Autor: przemek.jedrzejczak
Smrodziarze atakują. Czy to jakaś nowa moda?
prestiz jest bezcenny :-) ale musze przyznac ze jak jezdzilem ze znajomym BMW 5 to nie smierdzialo jak poprzedzajace auto chmure wypuscilo ... w zafirze B byl czujnik jakosci powietrza i komp sam wlaczal obieg zamkniety a w pasku B7 niestety bieda czyli smierdzi ... sprobuje jeszcze weglowego ale ogolnie slabo no i czujnik trzeba sprawdzic czy dziala

Data: 2019-03-28 19:36:46
Autor: Marek S
W dniu 2019-03-28 o 07:34, Kris pisze:

Chyba żarty Sobie robisz uważając że Marek kupuje części do Swojego Merca w jakimś intercarsie;)

Trafiłeś w sedno z nazwą firmy: Intercars + Serwis MB Ożarowski złośliwy dziadu :-)

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-03-28 20:59:48
Autor: Budzik
Smrodziarze atakują. Czy to jakaś nowa moda?
Użytkownik Marek S precz@spamowi.com ...

Chyba żarty Sobie robisz uważając że Marek kupuje części do Swojego
Merca w jakimś intercarsie;)

Trafiłeś w sedno z nazwą firmy: Intercars + Serwis MB Ożarowski
złośliwy dziadu :-)

Ceny w intercarsie dla przecietnego Kowalskiego (bez rabatów zakupowych) są przeciez na poziomie bandyckim...
Mozna kupić gdzies drozej?

--
Pozdrawia... Budzik
"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

Data: 2019-03-29 00:30:25
Autor: Marek S
W dniu 2019-03-28 o 21:59, Budzik pisze:

Ceny w intercarsie dla przecietnego Kowalskiego (bez rabatów zakupowych)
są przeciez na poziomie bandyckim...
Mozna kupić gdzies drozej?

Mój mechanik ma u nich rabaty. A ceny faktycznie mają czasem pojechane. Kłopot w tym, że mam w aucie nietypowe rozwiązania (wersja sport + 4matic) więc nierzadko muszę bazować na oryginałach :-( Na nich nie ma aż takich narzutów jak w autoryzowanym serwisie.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-03-29 00:41:54
Autor: Kris
W dniu czwartek, 28 marca 2019 21:59:50 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> Ceny w intercarsie dla przecietnego Kowalskiego (bez rabatów zakupowych) są przeciez na poziomie bandyckim...

Ci o Merców i BMW tak maja
Musieć dobry marketing Merc mieć
Mój sąsiad ze swoja kilkunastoletnią już S-klasą też z byle pierdołami jeździ do Ożarowskiego
Ostatnio tam jechał spryskiwacze wymienić. Jak mu wcześniej proponowałem ze ja mu to po sąsiedzku zrobię to odmówił twierdząc ze Mercu to nie tak łatwo, ze trzeba cudna urządzenia mieć.
Akurat robota była banalnie prosta.
Olej tez jeździ zmieniać do Ożarowskiego bo uważa że lokalni mechanicy nie bedą potrafili tego zrobić. Klocki hamulcowe tak samo.
Jak mi mówi później ile go tam skasowali to współczuję tylko.

 Ciekawi mnie czy koła z letnich na zimowe tez u Ożarowskiego wymienia
A do Ożarowskiego ma w jedna stronę kilkadziesiąt km
Znowu drugi znajomy co to BMW ma to tez kilkadziesiąt km z byle pierdołą do Kwiatkowskiego(serwis BMW) jeździ.
A dosłownie 400 metrów od miejsca gdzie mieszkamy jest warsztat na z którego usług od lat korzystam. Ceny nie najniższe w mieście ale robią bardzo solidnie. Ale ci od Merców i BMW to do Ożarowskiego  i Kwiatkowskiego cisną

Data: 2019-03-28 07:18:03
Autor: Mateusz Viste
pisze:
No jak to!?!?! Do mercedesa! BO TAK! :)

Tak pomyślałem w pierwszej chwili, ale nie znalazłem w interkarsie
filtra do MB droższego niż 180 PLN.
Pomyślałem, że Marek S w końcu kupił nowe auto i to o nim pisze...

Ja wstukałem w wyszukiwarkę i maks. co mi wyszło to takie coś:
http://czesci-sumerc.pl/filtr-aktywny-weglowy-mercedes-e-klasa-w211.html

No ale 445 zł to jeszcze daleka droga do 800.

Mateusz

Data: 2019-03-28 19:44:03
Autor: Marek S
Smrodziarze atakują. Czy to jakaś nowa moda?
z ciekawości, mógłbyś podać do jakiego auta tyle kosztuje?

Chodzi o taki:

https://archiwum.allegro.pl/oferta/mercedes-w211-3-2-v6-filtr-weglowy-a2114700359-i7125124663.html

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-03-28 22:06:53
Autor: P.B.
Dnia Thu, 28 Mar 2019 19:44:03 +0100, Marek S napisał(a):

z ciekawości, mógłbyś podać do jakiego auta tyle kosztuje?

Chodzi o taki:

https://archiwum.allegro.pl/oferta/mercedes-w211-3-2-v6-filtr-weglowy-a2114700359-i7125124663.html

LOL Filtr z węglem aktywowanym, odpowietrzenie zbiornika paliwa.
Naprawdę płacisz za niego 800PLN?
https://www.czesciauto24.pl/febi-bilstein/9808088 --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2019-03-29 00:36:34
Autor: Marek S
W dniu 2019-03-28 o 22:06, P.B. pisze:

LOL Filtr z węglem aktywowanym, odpowietrzenie zbiornika paliwa.
Naprawdę płacisz za niego 800PLN?
https://www.czesciauto24.pl/febi-bilstein/9808088

Kurde, może to nie ten choć podobnie wygląda. Chodzi o kabinowy montowany za wentylatorem. Nie mylić z tym, który jest przed wentylatorem w komorze silnika. Podobna puszka, dość spora - choć tylko raz ją widziałem więc detali nie pamiętam. Puszka z węglem aktywowanym. Cenę taką właśnie mi zaproponowano. Raz kupiłem a teraz oszczędzam bo nie mam motywacji do takich wydatków.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-03-29 00:58:31
Autor: Kris
W dniu piątek, 29 marca 2019 00:36:42 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:
Raz kupiłem a teraz oszczędzam bo nie mam motywacji do takich wydatków.
To już wiesz dokładnie jakie zniżki klientom daje ma Ożarowski;)

Smrodziarze atakują. Czy to jakaś nowa mod a?