Sms do mMobile/mbank/ ? Jest jakaś bramka do wysyłania?

Data: 2010-07-09 10:02:45
Autor: Jack
Sms do mMobile/mbank/ ? Jest jakaś bramka do wysyłania?
czyli...czy da się w ogóle wysyłać w tej chwili do tej sieci smsy za pomocą jakiejś bramki? --

Data: 2010-07-09 12:06:30
Autor: Michał Lorenc
Sms do mMobile/mbank/ ? Jest jakaś bramka do wysyłania?
Cześć, "Jack " <j67@WYTNIJ.gazeta.pl>. Masz klej? To cześć.

E-mail na 48XXXXXXXXX@text.plusgsm.pl (zamiast iksów numer).

--
 Tu ktoś powiedzieć mógłby "co za pech"
 Lecz jaka piękna tragedia, no jaka piękna tragedia

Data: 2010-07-09 12:43:39
Autor: Jack
Michał Lorenc <newsy@skr.pl> napisał(a):
E-mail na 48XXXXXXXXX@text.plusgsm.pl (zamiast iksów numer).

To z bramki ma być ? Której - jak ? Dobrze się zrozumieliśmy ?

Data: 2010-07-09 13:01:57
Autor: Michał Lorenc
Sms do mMobile/mbank/ ? Jest jakaś bramka do wysyłania?
Cześć, "Jack " <j67@NOSPAM.gazeta.pl>. Masz klej? To cześć.

Tak, bramki mail-to-sms, tyle, że nie przez www. Można wysyłać smsy na komórki z komputera, za darmo. Czego jeszcze potrzebujesz?

Data: 2010-07-09 13:45:34
Autor: Jack
Sms do mMobile/mbank/ ? Jest jakaś bramka do wysyłania?
> [...]

A jakiś sprawdzony i pewny adres?  Czy jest to również możliwe z poziomu programu pocztowego systemu windows ?

Data: 2010-07-09 14:03:00
Autor: Michał Lorenc

W miejsce iksów wpisujesz sprawdzony i pewny numer komórki. Jeśli masz numer 783321456 (przykładowy nr), to wysyłasz maila na adres 48783321456@text.plusgsm.pl .

Czy jest to również możliwe z poziomu programu pocztowego systemu
windows ?

Tak.

Data: 2010-07-12 10:58:43
Autor: Jack
Sms do mMobile/mbank/ ? Jest jakaś bramka do wysyłania?
re- Michał Lorenc:
Dziękuję za informacje ...coś tam z niektórych adresów dochodzi , ale często po dłuższym czasie , a i  poszatkowane w treści też się zdarzają.. Różnie więc to bywa...
A Ty sam z jakiego adresu korzystasz?
Pozdrawiam .

Data: 2010-07-10 15:08:17
Autor: astro
On Fri, 9 Jul 2010 10:02:45 +0000 (UTC), Jack wrote:
czy da się w ogóle wysyłać w tej chwili do tej sieci smsy za pomocą jakiejś bramki?

www.sms.priv.pl
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2010-07-12 10:52:32
Autor: Jack

Ze strony: www.sms.priv.pl niestety sms-y do mmobile nie wychodzą .../ nie sprawdzałem opcji płatnej, ale to mnie nie ineteresuje, zwłaszcza ,że mowa tam o koszcie 15gr. za sms-a...a to żart chyba ;) /

--

Sms do mMobile/mbank/ ? Jest jakaś bramka do wysyłania?