Sms reklamowe w Orange.

Data: 2009-12-18 05:13:50
Autor: januszek
Sms reklamowe w Orange.
Darek napisał(a):

Jak mozna wyłączyć smsy reklamowe z Orange oraz podobne smsy z innych firm które czasem mozna dostać bo czasami to jest denerwujące. Czy Orange ma taką możliwość ich wysyłania bez zgody użytkownika ?

Orange tego nie potrafi. W swoim czasie z tego powodu zmienilem sie. Okazalo sie, ze w Plusie sie da. Latwo nie jest ale sie da ;)
wiecej: http://ussburaque.org/2008/06/reklamowa-masakra-sms-em.html

j.

Data: 2009-12-18 08:24:45
Autor: qwerty
Sms reklamowe w Orange.
Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnhim3s7.v2i.januszek@gimli.mierzwiak.com...
Darek napisał(a):

[...]

Trzeba było się spytać skąd maja twój numer telefonu i w drugim przypadku nazwisko. Przecież nie ma w książce telefonicznej, a firmy chyba nie prowadzisz.
W play jak zarejestrujesz sim to nie przychodzą żadne smsy reklamowe. Tutaj dla nich wielki +.

Data: 2009-12-18 09:02:58
Autor: Flo
Sms reklamowe w Orange.
qwerty pisze:

Trzeba było się spytać skąd maja twój numer telefonu i w drugim przypadku nazwisko. Przecież nie ma w książce telefonicznej, a firmy chyba nie prowadzisz.

To nie takie proste.
Też walczę ze spamem podpisywanym Orange (na firmowym numerze) i już zapadła decyzja, a także podjąłem już kroki w kierunku zmiany opa i przechodzę sukcesywnie z numerami do Plusa.

Wysyłałem pisma, dzwoniłem i zawsze Orange mnie zbywało.
Jednego dnia zapewnienie, że już jest OK, a następnego dnia kolejna akcja reklamowa.
Nawet na piśmie zwróciłem sie o usunięcie mojej firmy z bazy Meritum do której mają dostęp wszyscy pracownicy Orange ale i tego nie załatwili.

--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-12-18 15:30:31
Autor: JohnyK
Sms reklamowe w Orange.
On 18 Gru, 09:02, Flo <flori...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Nawet na piśmie zwróciłem sie o usunięcie mojej firmy z bazy Meritum do
której mają dostęp wszyscy pracownicy Orange ale i tego nie załatwili.

A kto ci takich głupot nagadał, że wszyscy mają dostęp do bazy
Meritum?

JK

Data: 2009-12-19 14:18:40
Autor: Flo
Sms reklamowe w Orange.
JohnyK pisze:

A kto ci takich głupot nagadał, że wszyscy mają dostęp do bazy
Meritum?

Pracowałem w Orange więc wiem jak to wygląda.
Jeśli nie jesteś przypisany do jakiegoś KKB czy innej maści opiekuna to w Meritum każdy ma dostęp do konta abonenta.

Data: 2009-12-19 13:46:27
Autor: JohnyK
Sms reklamowe w Orange.
On 19 Gru, 14:18, Flo <flori...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
JohnyK pisze:

> [...]

Jeśli nie jesteś przypisany do jakiegoś KKB czy innej maści opiekuna to
w Meritum każdy ma dostęp do konta abonenta.

To co piszesz, oznacza, że nie pracowałeś w Orange (PTK), tylko dla
Orange.
A to jest jednak pewna różnica.

JK

Data: 2009-12-20 10:30:11
Autor: Flo
Sms reklamowe w Orange.
JohnyK pisze:

To co piszesz, oznacza, że nie pracowałeś w Orange (PTK), tylko dla
Orange.

Fakt, co nie zmienia sytuacji, że wszelkiej maści partnerzy Orange są upierdliwi niczym wrzód ..........

Data: 2009-12-20 13:08:33
Autor: JohnyK
Sms reklamowe w Orange.
On 20 Gru, 10:30, Flo <flori...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
JohnyK pisze:

> To co piszesz, oznacza, że nie pracowałeś w Orange (PTK), tylko dla
> Orange.

Fakt, co nie zmienia sytuacji, że wszelkiej maści partnerzy Orange są
upierdliwi niczym wrzód ..........

Skoro pracowałeś "dla", to sam wiesz, jakie ciśnienie w tej firmie
panuje. Kiedy dwóch takich, co byli swego czasu najważniejsi w dziale
AP
poszło do POLKOMTELA to się dealerzy PLUSa buntować zaczęli na metody
rodem z Orange. I w końcu jeden trafił do POLSATU a zaraz potem na
bruk a drugi... na bruk via Netia. I dobrze zresztą, bo kolesie mieli
"nadźgane".
Zresztą dzwonienie w "ciemno" jest nadal popularne.
Szkoda, że wszyscy korzystają z tej samej książki telefonicznej :)

JK

Data: 2009-12-20 16:45:01
Autor: Tomaszek
Sms reklamowe w Orange.
W dniu 2009-12-18 06:13, januszek pisze:
Orange tego nie potrafi. W swoim czasie z tego powodu zmienilem sie.
Okazalo sie, ze w Plusie sie da. Latwo nie jest ale sie da ;)
wiecej: http://ussburaque.org/2008/06/reklamowa-masakra-sms-em.html

Nigdy nie uwierzę w to, że jakiś operator nie potrafi zablokować przychodzenia sms-ów z określonej puli numerów. Operator tego raczej nie chce, bo ma z tego zysk. Nigdy nie uwierzę, że nie ma takiej technicznej możliwości. Oczywiście operatorzy robią ludziom wodę z mózgu i wciskają im różne kity zamiast po prostu zablokować dostarczanie smsów z numerów premium. Zachowanie uczciwe byłoby jednak dla operatora wysoce nieopłacalne.
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-12-20 19:37:58
Autor: J.F.
Sms reklamowe w Orange.
On Sun, 20 Dec 2009 16:45:01 +0100,  Tomaszek wrote:
[...]

No i dobrze myslisz, ale to niewiele da - przyjdzie ci SMS z numeru
bezplatnego, a bedzie w tresci "wyslij SMS o tresci GRAM na numer
7500".

Trzeba przyznac ze SMS sa w ogole uposledzone - nie mozna ich
przekierowac, zablokowac.

Rozwiazanie niestety lezy po stronie panstwa - jesli mamy miec spokoj,
to ma to byc karalne ustawowo. Nie tylko SMS ale tez fonia, nie tylko
loterie i biznes, ale tez propaganda polityczna i religijna.

A wtedy iles tam osob straci prace, i strach bedzie do kogos
nieznajomego zadzwonic :-)

J.

Data: 2009-12-20 20:05:28
Autor: Tomaszek
Sms reklamowe w Orange.
W dniu 2009-12-20 19:37, J.F. pisze:
A wtedy iles tam osob straci prace, i strach bedzie do kogos
nieznajomego zadzwonic :-)

No, trochę Cię poniosło;)

Data: 2009-12-20 20:10:01
Autor: J.F.
Sms reklamowe w Orange.
On Sun, 20 Dec 2009 20:05:28 +0100,  Tomaszek wrote:
W dniu 2009-12-20 19:37, J.F. pisze:
A wtedy iles tam osob straci prace, i strach bedzie do kogos
nieznajomego zadzwonic :-)

No, trochę Cię poniosło;)

No nie bardo, bo zadzwonisz do kogos, a przeciez zakaz jest niepokoic
w jakimkolwiec celu :-)

J.

Sms reklamowe w Orange.