Sms ze stanem konta w plej

Data: 2011-07-13 08:21:17
Autor: Mikołaj Jopczyński
Sms ze stanem konta w plej
Witajcie,

Czy jest jakis nr/komenda, na ktory mozna wyslac sms, by zwrotnie otrzymac rowniez sms (nie wiadomosc 0) ze stanem konta?

*101# odpada

--
Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 | www.tychy-online.pl

Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline
Hotspot w Tychach: http://www.hotspot.tychy.pl

Data: 2011-07-13 11:47:15
Autor: SDD
Sms ze stanem konta w plej

Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:ivjdgu$loj$1inews.gazeta.pl...

*101# odpada

Telefon nie obsluguje?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-07-13 11:51:44
Autor: SDD
Sms ze stanem konta w plej

Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:ivjdgu$loj$1inews.gazeta.pl...

*101# odpada

Jesli telefon na to pozwala, mozesz sobie zapisac otrzymany SMS 0, a nastepnie wyslac go do samego siebie - jako zwykly SMS :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-07-13 14:24:35
Autor: Ircys
Sms ze stanem konta w plej
On 13 Lip, 11:51, "SDD" pisze...
> *101# odpada

Jesli telefon na to pozwala, mozesz sobie zapisac otrzymany SMS 0,

a jest w ogóle taki telefon?

Ircys

Data: 2011-07-14 00:14:25
Autor: SDD
Sms ze stanem konta w plej

Uzytkownik "Ircys" <ircys@post.pl> napisal w wiadomosci news:59ffb844-15b4-4806-9c4f-db7898953593hi9g2000vbb.googlegroups.com...

Jesli telefon na to pozwala, mozesz sobie zapisac otrzymany SMS 0,

a jest w ogóle taki telefon?

No n. moj stary Siemens S55 pozwala - wystarczy po otrzymaniu SMSa 0 wcisnac # - pojawia si eodpowiednie menu.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-07-13 16:14:41
Autor: Mikołaj Jopczyński
Sms ze stanem konta w plej
W dniu 2011-07-13 11:51, SDD pisze:
Uďż˝ytkownik "Mikoďż˝aj Jopczyďż˝ski"<mikolaj.jopczynski@gmail.com>  napisaďż˝ w
[...]

Telefon zapewne tak, ale to modem pod linuxem, ktorego odpowiedz musze odpowiednio przetworzyc.

Data: 2011-07-18 07:39:03
Autor: Dominik & Co
Sms ze stanem konta w plej
W dniu 13-07-2011 16:14, Mikołaj Jopczyński rzecze:

Telefon zapewne tak, ale to modem pod linuxem, ktorego odpowiedz musze
odpowiednio przetworzyc.

A jaki to modem? Nie obsługuje komendy AT+CUSD?

Ja sobie wyrzeźbiłem coś takiego:

#!/bin/bash

cat </dev/ttyUSB2 >/tmp/pliczek &
pidek=$!

echo -e 'AT+CUSD=1,"*101#",15\r\n' >/dev/ttyUSB2

(
echo "0"; sleep 1
echo "20"; sleep 1
echo "40"; sleep 1
echo "60"; sleep 1
echo "80"; sleep 1
echo "100"
) | zenity -- progress -- auto-close -- title "Czekaj.." -- text "Czekam na odpowiedĹş..."

#sleep 5
kill -9 $pidek

tresc=$(cat /tmp/pliczek | grep CUSD)

zenity -- info -- text "${tresc}"

--
Dominik (& kÄ…pany)

Data: 2011-07-13 12:22:31
Autor:
Sms ze stanem konta w plej
Mikołaj Jopczyński <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał(a):
Czy jest jakis nr/komenda, na ktory mozna wyslac sms, by zwrotnie otrzymac rowniez sms (nie wiadomosc 0) ze stanem konta?

*101# odpada

Nazywa się https://24.play.pl
lub użycie oprogramowania, które potrafi odczytać +CUSD.

Data: 2011-07-13 16:16:09
Autor: Mikołaj Jopczyński
Sms ze stanem konta w plej
W dniu 2011-07-13 14:22, grabkinews@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
[...]

Swietnie, ale nie bede budowal aplikacji, ktora loguje sie via curl do pleja i mi to odczytuje ;)

To moze inaczej - sms od pleja o zmniejszajacym sie pakiecie zlotowke na karcie - jest cos takiego?

Data: 2011-07-13 15:59:55
Autor:
> [...]
Swietnie, ale nie bede budowal aplikacji, ktora loguje sie via curl do pleja i mi to odczytuje ;)

Skoro mógłby¶ użyć curl, to może mógłby¶ użyć prawdziwego softu do obsługi
modemu? ;) (np. smstools3)

2011-07-13 17:08:58,5, modem-play: CMD: AT+CUSD=1,"*101#",15: +CUSD:
0,"Pozostalo Ci 78,00zl do wykorzystania do 2012-04-21 23:59:59. Dodatkowo w
ramach srodkow promocyjnych masz 0,00zl do wykorzystania do No Expiration
Date.",15 OK

To moze inaczej - sms od pleja o zmniejszajacym sie pakiecie zlotowke na karcie - jest cos takiego?

Przychodzi jaki¶ sms, gdy stan konta osi±ga X (nie pamiętam ile)

Data: 2011-07-13 18:26:21
Autor: Mikołaj Jopczyński
Sms ze stanem konta w plej
W dniu 2011-07-13 17:59, grabkinews@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:

[...]

Uzywam gammu - tam ta opcja w polaczeniiu z cusd powoduje zwis ;)

Przychodzi jaki¶ sms, gdy stan konta osi±ga X (nie pamiętam ile)

Ale sms klasy 0, czy goly sms ?

Data: 2011-07-13 17:12:47
Autor:
Sms ze stanem konta w plej
Mikołaj Jopczyński <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał(a):
Uzywam gammu - tam ta opcja w polaczeniiu z cusd powoduje zwis ;)

Dlatego musisz się nakombinować :)

> Przychodzi jaki¶ sms, gdy stan konta osi±ga X (nie pamiętam ile)
Ale sms klasy 0, czy goly sms ?

Nie pamiętam, nie doprowadzam do takich stanów - smstools informuje mnie przy
ustalonym przeze mnie limicie (kwotowym oraz czasowym), wysyłaj±c odpowiedni
sms na mój zwykły numer.

Data: 2011-07-13 22:22:33
Autor: Mikołaj Jopczyński
Sms ze stanem konta w plej
W dniu 2011-07-13 19:12, grabkinews@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
[...]

Wlasnie to samo chcialbym osiagnac ;)
Niespecjalnie chce zmieniac rozwiazanie - bo sie sprawdza - wyslanie smsa to nowy wpis w mysqlu - to mi bardzo pasuje...

Data: 2011-07-14 04:54:23
Autor:
[...]

Widać wła¶nie, jak się sprawdza ;) U mnie też każdy sms zostaje zachowany w
sql, ponadto mam zdalne sterowanie kilkoma funkcjami serwera i sieci, wszelkie
powiadomienia, bramkę sms dla mnie i do mnie. To i tak już wszystko OT, więc
EOT :)

--

Sms ze stanem konta w plej