Smsung cyz Sony?

Data: 2010-01-03 16:55:41
Autor: adam
Smsung cyz Sony?
Data: 2010-01-03 09:28:56
Autor: Lukasz
Smsung cyz Sony?
On 3 Sty, 16:55, "adam" <adamertWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
Jaki wybrac TV? Samsung LE40B650? Namiar tutaj:http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/samsung-le40b650.b...
czy Sony KDL-40W5500? Namiar tutaj:http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/opinie-sony-kdl-40...
adam

mam dokladnie taki sam dylemat jak ty :) zastanawiam sie nad tymi 2
modelami i chyba wezme sony bo ma do konca stycznia jak kupisz
bezplatna gwarancje 5 lat

ale moze ktos powiedziec czy inpug lag czy jak to sie pisze jest na
samsungu czy sony ? bo gdzies to czytalem bede podlaczal konsole xbox
360

Data: 2010-01-03 18:36:51
Autor: adam
Smsung cyz Sony?
[...]

U mnie za Samsungiem przemawia to, ze ma on mozliwosc bezprzewodowego polaczenia
sie z internetem oraz to, ze w sklepie powiedzieli mi, ze film z pendrivza jest
gorszej jakosci na Sony niz na Samsungu. Natomiat za Sony przemawia to, ze ponoc
jest togeneralnie lepsza firma.

Data: 2010-01-03 19:01:23
Autor: W I A D Z I U
Smsung cyz Sony?
.... ja wybrałem SONY KDL-32W5500 - przemówiła gwarancja 5 lat, 100 Hz, PIP, PAP
reszte to gadzety....
- dlna - czyli domowa sieć multimediów (w połączeniu z komputerm)
- AppliCast - widzety, cos jak w Operze
zwróc uwage jeszcze ze w Sony nie odtworzysz z pena filmow .avi , zapis musi być w AVHCD czyli np. z kamer HD sony.

co do samsunga to nie marz sobie ze to bedzie taki internet jak na kompie - bedziesz miał tylko serwisy które są domylnie ustawione w TV np. gazeta.pl CNN itp.

Data: 2010-01-03 10:12:01
Autor: Lukasz
Smsung cyz Sony?
On 3 Sty, 19:01, "W I A D Z I U" <wiad...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

> jest
> gorszej jakosci na Sony niz na Samsungu. Natomiat za Sony przemawia to, ze

wlasnie gdyby tylko w SONY dalo sie odtwarzac filmy przez USB tak jak
w samsungu to bralbym go odrazu :)

Ktory TV jest lepszy do grania na xboxie ? bo nie moge znalesc ile
sony ma czas reakcji ? ile ms?

znalazlaem jeszcze taki telewizorek :D

http://www.ceneo.pl/;0152390938-10.htm

co  o nim sadzicie? ktos w komentarzach napisal ze wygrywa we
wszystkich rankingach? Brac tego Sony ? :P

Data: 2010-01-03 19:27:55
Autor: pawell32
Smsung cyz Sony?
W dniu 03.01.2010 19:12, Lukasz pisze:

znalazlaem jeszcze taki telewizorek :D

http://www.ceneo.pl/;0152390938-10.htm

co  o nim sadzicie? ktos w komentarzach napisal ze wygrywa we
wszystkich rankingach? Brac tego Sony ? :P

jak mowa o jakości obrazu to b.dobra.
jak mowa o oprogramowaniu to dla mnie cienizna.
menu jest dość zamotane, nie ma np. wyszukiwania po nr. kanału
(to jeden z przykładów).
sieć chodzi tak wolno, że się odechciewa.
jedyne co je wyróżnia to ambilight.
szkoda, że inni nie wprowadzili.

--
pozdrawiam. pawell32
fedora 11, gnom, compiz-fusion

Data: 2010-01-04 11:58:00
Autor: ErgoSum
Smsung cyz Sony?

[...]

Ja analizujac wszystkie za i przeciw rowniez zdecydowalem sie na Sony 40W5500. Majac zle doswiadczenia z Panasonic'iem, w szczegolnosci przekonala mnie 5 letnia gwarancja. :)
Odpalilem serwer DLNA  na swoim kompie i TV dziala az milo. Malo tego - korzystam z osiedlowego internetu i okazalo sie ze wiecej osob ma postwione serwery DLNA. Telewizor odbiera sygnal od tch ktorzy nie maja powiazanych na stale urzadzen i mozna przegladac inne zasoby mp3, jpg, etc. Poprzez DLNA mozna rowniez podlaczyc np Play Station.
Podlaczylem urzadzenie do kablowki, do kamery zewnetrznej (przed domem) przez SCARTa, do DVD przez hdmi  i do kompa przez d-sub i na wszystkim odbiera super. Najbardziej uderzyla mnie czern - jak ekran ma byc czarny, to jest czarny - bez przeblyskow, rozjasnien, itp.

Pozdr

Data: 2010-01-04 13:11:48
Autor: Cavallino
Smsung cyz Sony?
Użytkownik "ErgoSum" <nicdomnie@niepiszcie.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Ładna mi reklama, że na dzień dobry badziew nie jest zabezpieczony....

Data: 2010-01-04 13:32:58
Autor: ErgoSum
Smsung cyz Sony?

Ładna mi reklama, że na dzień dobry badziew nie jest zabezpieczony....

To fakt, ale na szczescie swiadczy to tylko o ignorancji uzytkownikow ktorzy uruchomili swoje serwery DLNA.
W koncu tez moglbys udostepnic innym wszystkie zasoby na swoim komputerze i zapewne nikt nie mial by Ci tego za zle.. :)
Podczas definiowania DLNA serwer sam wyszukuje urzadzenia (podobnie jak na Bluetooth w komorce) do powiadzania i jesli ustalisz takie polaczenie to jest ok, a jesli dasz na "open", to leci w swiat! :)

Data: 2010-01-04 13:41:17
Autor: Cavallino
Smsung cyz Sony?
Użytkownik "ErgoSum" <nicdomnie@niepiszcie.pl> napisał w wiadomości news:hhsnac$ujf$1mx1.internetia.pl...

Ładna mi reklama, że na dzień dobry badziew nie jest zabezpieczony....

To fakt, ale na szczescie swiadczy to tylko o ignorancji uzytkownikow ktorzy uruchomili swoje serwery DLNA.

Oczywiście, ale producent telewizora powinien z góry założyć, że większość userów właśnie taka będzie i zabezpieczyć temat na dzień dobry.

W koncu tez moglbys udostepnic innym wszystkie zasoby na swoim komputerze i zapewne nikt nie mial by Ci tego za zle.. :)

I pewnie tak by się stało, gdyby domyślnym działaniem sieci była otwartość na wszystko. ;-)

Data: 2010-01-04 14:50:15
Autor: ErgoSum
Smsung cyz Sony?

[...]

Producent telewizorow ???
Zartujesz - prawda?
A jaki wplyw ma producent telewizorow na uzytkownika komputera ktory instaluje i uruchamia u siebie na komputerze serwer..?? :)
To troche tak jak byc winil Gatesa za to ze w internecie jest pornografia ktora jest dostepna dla nieletnich.. - jedno nie ma nic w spolnego z drugim. :)
Telewizor odpytuje serwer jakie dane sa udostepnione, operator telewizora wybiera to co go interesuje, a nastepnie telewizor odbiera sygnal strumieniowy generowany przez serwer, a to uzytkownik tego serwera definiuje co jest dostepne. Moze uruchomic serwer i nie udostepniac niczego, udostepnic to co chce, albo udostepnic wszystko.

Data: 2010-01-04 14:55:11
Autor: Cavallino
Smsung cyz Sony?
Użytkownik "ErgoSum" <nicdomnie@niepiszcie.pl> napisał w wiadomości news:

A jaki wplyw ma producent telewizorow na uzytkownika komputera ktory instaluje i uruchamia u siebie na komputerze serwer..?? :)

Aaa, czyli żeby z takim tv się połączyć to trzeba jakieś specjalny soft uruchomić?
Nie mam DLNA, więc pytam.
Czyli ułatwienie klasy Windows Media Center, zamiast zrobić coś po prostu przez sieć, to jakieś wydziwy wymyślili....

[...]

Jasne, zrozumiałem mechanizm.
Nie wpadłem na to, że można tak fajnie wszystko utrudnić. ;-)

Data: 2010-01-04 15:07:36
Autor: ErgoSum
Smsung cyz Sony?

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hhss05$t54$1news.onet.pl...
Użytkownik "ErgoSum" <nicdomnie@niepiszcie.pl> napisał w wiadomości news:

Jasne, zrozumiałem mechanizm.
Nie wpadłem na to, że można tak fajnie wszystko utrudnić. ;-)
Obawiam sie ze za szybko wszystko generalizujesz.
Poczytaj chocby krotka notke na wikipedii: http://pl.wikipedia.org/wiki/The_Digital_Living_Network_Alliance
Dzieki takiemu rozwiazaniu mozesz dowolnie wybierac pozycje ktore cie interesuja - nawet z zaobow komputera do ktorego nie masz fizycznie dostepu. Dobrze tez jesli oprogramowanie serwerowe oferuje transkodowanie.

Data: 2010-01-04 15:23:46
Autor: Cavallino
Smsung cyz Sony?
Użytkownik "ErgoSum" <nicdomnie@niepiszcie.pl> napisał w wiadomości news:hhssrr$uq2$1mx1.internetia.pl...

[...]

Obawiam się, że zawsze będę przeciwnikiem tego typu rozwiązań specjalizowanych, a zwolennikiem standaryzacji.
Nie widzę powodów, dla których tv nie miałoby działać tak jak każde inne urządzenie w sieci.
Tego typu niby "uproszczenia" po czasie okazują się niczym więcej niż dziadowskim utrudnieniem.
Dokładnie tak jest/było z Media Center wymyśonym przez MS.

Data: 2010-01-04 17:41:13
Autor: Maciej Bojko
Smsung cyz Sony?

Przecież to właśnie jest standaryzacja.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-01-04 17:48:56
Autor: Cavallino
Smsung cyz Sony?
Użytkownik "Maciej Bojko" <maciej.bojko@gmail.com> napisał w wiadomości news:5g64k51kdqkjjkslap9f251rc458svrfic4ax.com...
[...]

Wymyślanie nowych standardów zamiast stosowania istniejących, to co najwyżej jej karykatura.

Data: 2010-01-04 21:59:02
Autor: Maciej Bojko
Smsung cyz Sony?
On Mon, 4 Jan 2010 17:48:56 +0100, "Cavallino"

FTP should be enough for anybody?

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-01-09 04:00:17
Autor: Lukasz
Smsung cyz Sony?
Hej panowie mam pytanie zastanawialem sie wlasnie nad tymi 2 tv jak
autor na poczatku postu pisal i kupilem Sony KDL-40W5500, czy jest
gdzies w necie jakas aktualizacja ( piracka badz nie ) zeby odtworzyc
wiecej formatow np z pendriwe avi, mkv, mp3.. ? czy to fizycznie nie
mozliwe?

2 pytanie czy jesli podlacze odtwarzac pendrive do odtwarzacza DVD po
usb.. to czy beda dzialac na nim filmy mkv HD ?

bo zeby podlaczyc DLNA musialbym sie troche nameczyc zeby kabel
przeciagnac. pozdrawiam

Data: 2010-01-03 18:54:32
Autor: pawell32
Smsung cyz Sony?
W dniu 03.01.2010 16:55, adam pisze:
Jaki wybrac TV? Samsung LE40B650? Namiar tutaj:
http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/samsung-le40b650.bhtml
czy Sony KDL-40W5500? Namiar tutaj:
http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/opinie-sony-kdl-40w5500.bhtml?sort=2&on_page=5&page_nr=3#opinions
adam

zdecydowanie sony.
koreańska jakość nie jest zła, ale powinna kosztować 30% mniej

Data: 2010-01-03 19:10:03
Autor: Cavallino
Smsung cyz Sony?
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

zdecydowanie sony.
koreańska jakość nie jest zła, ale powinna kosztować 30% mniej

Niż?

Data: 2010-01-03 19:23:08
Autor: pawell32
Smsung cyz Sony?
W dniu 03.01.2010 19:10, Cavallino pisze:
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

zdecydowanie sony.
koreańska jakość nie jest zła, ale powinna kosztować 30% mniej

Niż?

  niż znane japońskie czy europejskie marki

Data: 2010-01-03 20:14:31
Autor: Cavallino
Smsung cyz Sony?
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b40e0f5$1news.home.net.pl...
[...]

No dobra, ale jak wyceniasz wartość marki w cenie telewizora?

Data: 2010-01-03 20:17:25
Autor: pawell32
Smsung cyz Sony?
W dniu 03.01.2010 20:14, Cavallino pisze:

niż znane japońskie czy europejskie marki

No dobra, ale jak wyceniasz wartość marki w cenie telewizora?

wyżej cenie renomowane marki, mają większe dowiadczenie.
może jest w tym przesada, ale kilka lat naprawiałem i widziałem
różnice, które były lepiej dopracowane.

Data: 2010-01-03 20:21:03
Autor: Cavallino
Smsung cyz Sony?
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b40edae$1news.home.net.pl...
W dniu 03.01.2010 20:14, Cavallino pisze:

niż znane japońskie czy europejskie marki

No dobra, ale jak wyceniasz wartość marki w cenie telewizora?

wyżej cenie renomowane marki, mają większe dowiadczenie.

Nie o to pytałem.
Powiedzmy że w takim Samsungu wartość marki (znaczka firmowego) to z 10%, więc jeśli Sony jest dla Ciebie wart 30% więcej, to w sumie będzie droższy o 3% od Samsunga.

Cała reszta jest niestety mocno wspólna, lub ze wskazaniem na Samsunga (soft).

może jest w tym przesada, ale kilka lat naprawiałem i widziałem
różnice, które były lepiej dopracowane.

Pod jakim względem?
Bo chyba nie paneli produkowanych w podobnym miejscu.

Data: 2010-01-03 20:25:27
Autor: pawell32
Smsung cyz Sony?
[...]

mniejsza o procenty, ale mówi się, że za sony płaci się za markę,
a samsungi nie są wcale dużo tańsze

Data: 2010-01-03 20:42:41
Autor: Cavallino
Smsung cyz Sony?
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b40ef8f$1news.home.net.pl...
[...]

Dokładnie do tego piłem.
Niestety, coraz częściej tylko za markę.

Data: 2010-01-03 20:43:34
Autor: pawell32
Smsung cyz Sony?
W dniu 03.01.2010 20:42, Cavallino pisze:

Dokładnie do tego piłem.
Niestety, coraz częściej tylko za markę.

mam dwa i jestem zadowolony, podobnie jak inni.

Data: 2010-01-04 00:08:46
Autor: Maciej Bojko
Smsung cyz Sony?
On Sun, 03 Jan 2010 20:17:25 +0100, pawell32 <pawell@net-sat.pl>
wrote:

niż znane japońskie czy europejskie marki

No dobra, ale jak wyceniasz wartość marki w cenie telewizora?

wyżej cenie renomowane marki, mają większe dowiadczenie.

Wiesz oczywiście, że telewizory LCD Sony pochodzą z fabryki Samsunga,
jakieś 70 km od Seulu?

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-01-04 07:29:06
Autor: pawell32
Smsung cyz Sony?
wrote:

[...]

nie.
made in hungary

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2010-01-04 07:31:08
Autor: pawell32
Smsung cyz Sony?
wrote:

[...]

ciekawe skąd takie bzdury bierzesz.
lg  i toshiba jest składane pod Wrocławiem
i mają znaczek made in poland

Data: 2010-01-04 10:20:45
Autor: Cavallino
Smsung cyz Sony?
[...]

A Sony to jest LG czy Toshiba?

Data: 2010-01-04 10:58:50
Autor: pawell32
Smsung cyz Sony?
Cavallino pisze:
[...]

a jak Ci sie wydaje?

Data: 2010-01-04 11:02:15
Autor: Cavallino
Smsung cyz Sony?
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b41bbdb$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:
[...]

Że żaden, więc nie rozumiem związku Twojej odpowiedzi z tym co zacytowałeś.
Możesz wyjaśnić?

Data: 2010-01-04 11:03:20
Autor: pawell32
Smsung cyz Sony?
Cavallino pisze:

a jak Ci sie wydaje?

Że żaden, więc nie rozumiem związku Twojej odpowiedzi z tym co zacytowałeś.
Możesz wyjaśnić?

to przeczytaj co było wcześniej

Data: 2010-01-04 13:10:44
Autor: Cavallino
Smsung cyz Sony?
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b41bce8$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:

a jak Ci sie wydaje?

Że żaden, więc nie rozumiem związku Twojej odpowiedzi z tym co zacytowałeś.
Możesz wyjaśnić?

to przeczytaj co było wcześniej

Też związku nie widzę.

Data: 2010-01-04 13:51:58
Autor: pawell32
Smsung cyz Sony?
Cavallino pisze:

[...]

  to nieważne, ja tak

Data: 2010-01-04 13:56:18
Autor: Cavallino
Smsung cyz Sony?
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

Możesz wyjaśnić?

to przeczytaj co było wcześniej

Też związku nie widzę.
 to nieważne, ja tak

Please, napisałeś to chyba w celu przedstawienia czegoś innym, a nie sobie.
Napisz jeszcze raz o co chodzi i będzie git, po co te łamigłówki?

Data: 2010-01-04 13:49:49
Autor: Maciej Bojko
Smsung cyz Sony?
On Mon, 04 Jan 2010 07:31:08 +0100, pawell32 <pawell@net-sat.pl>
wrote:

[...]

Choćby http://www.eetimes.com/showArticle.jhtml?articleID=23901863

"Samsung and Sony signed a cross-licensing agreement on LCD production
technology. S-LCD therefore can use intellectual property from both
companies. In practice, however, Samsung will provide the major
production technology."

OK, nie telewizory, moduły.

lg  i toshiba jest składane pod Wrocławiem
i mają znaczek made in poland

A ja pisałem o LG czy o Toshibie, bo już się pogubiłem?

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-01-04 14:01:11
Autor: pawell32
Smsung cyz Sony?
Maciej Bojko pisze:

OK, nie telewizory, moduły.

ja wiem o matrycach, o reszcie poczytam.

lg  i toshiba jest składane pod Wrocławiem
i mają znaczek made in poland

A ja pisałem o LG czy o Toshibie, bo już się pogubiłem?

sam wtrąciłem jako przykład, bo znam takich co twierdzą, że wszystkie są robione (lub składane) w korei.
a to, że są robione blisko siebie nie mają polskiej jakości (może i dobrze).

Data: 2010-01-09 20:00:19
Autor: jerzu
Smsung cyz Sony?
On Sun, 03 Jan 2010 18:54:32 +0100, pawell32 <pawell@net-sat.pl>
wrote:

zdecydowanie sony.
koreańska jakość nie jest zła, ale powinna kosztować 30% mniej

A ten Sony to niby gdzie jest produkowany? Na pewno nie w Japonii.
Słowacja, Hiszpania, Taiwan...

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-01-09 20:34:04
Autor: pawell32
Smsung cyz Sony?
wrote:

zdecydowanie sony.
koreańska jakość nie jest zła, ale powinna kosztować 30% mniej

A ten Sony to niby gdzie jest produkowany? Na pewno nie w Japonii.
Słowacja, Hiszpania, Taiwan...

hungary

a hungary to nie korea ;-)

Data: 2010-01-09 22:00:19
Autor: jurkas
Smsung cyz Sony?
Dnia 2010-01-09 20:34, * pawell32 napisaB:
wrote:

[...]

No to sprawdź gdzie są produkowane Samsungi

Data: 2010-01-09 22:04:37
Autor: pawell32
Smsung cyz Sony?
W dniu 09.01.2010 22:00, jurkas pisze:
[...]

i po co mi to?
mnie shaisung nie interesuje

Data: 2010-01-09 23:40:35
Autor: jurkas
Smsung cyz Sony?
Dnia 2010-01-09 22:04, * pawell32 napisaB:
[...]

Bo jeżeli ktoś chce wyprowadzać jakieś wnioski z faktu, że Sony ma fabrykę na Węgrzech, co ma niby dowodzić wyższości nad Koreą ,to może powinien (śmiałe przypuszczenie) mieć świadomość, że Samsung również ma tam swoją fabrykę.

Data: 2010-01-10 01:00:49
Autor: jerzu
Smsung cyz Sony?
On Sat, 09 Jan 2010 23:40:35 +0100, jurkas <malin_niematego_74@o2.pl>
wrote:

[...]

A tak BTW: dlaczego Sony produkowane na Węgrzech ma być lepsze od
Samsunga produkowanego w Korei? Albo LG wyprodukowanego w Polsce? Bo
ma na sobie logo "SONY"? Co z tego, w środku i tak ta sama
chińszczyzna siedzi.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

http://aukcje.wosp.org.pl/show_user_auctions.php?uid=18273

Data: 2010-01-10 11:14:39
Autor: pawell32
Smsung cyz Sony?
W dniu 10.01.2010 01:00, jerzu pisze:

[...]

pewnie tak, ale nazwa mi nie pasuje.
produkcja produkcją, ale chodzi o korzenie i myśl techniczą.
nie udowodnicie, że w samsung ma większe doświadczenie w produkcji
telewizorów i że obydwa od podstaw powstają w europie.

Data: 2010-01-10 12:40:56
Autor: Cavallino
Smsung cyz Sony?
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

nie udowodnicie, że w samsung ma większe doświadczenie w produkcji
telewizorów i że obydwa od podstaw powstają w europie.

Tyle że to nie ma dokładnie żadnego znaczenia dla czegokolwiek co jest w telewizorze.
Znaczenie ma tylko to, jak dobry tv za nieduże pieniądze firma postanowi zrobić.
Czyli jak dobre komponenty zastosuje (czyt. jak drogie).

Dostępność jest ta sama dla każdego i dotyczy to nie tylko elektroniki.

Data: 2010-01-10 12:57:34
Autor: pawell32
Smsung cyz Sony?
W dniu 10.01.2010 12:40, Cavallino pisze:
[...]

myśle, że ma. każda firma może stosować wyłącznie własne rozwiązania

Znaczenie ma tylko to, jak dobry tv za nieduże pieniądze firma postanowi
zrobić.

to jest najważniejszy cel bo ciągnie za sobą sprzedaż

Czyli jak dobre komponenty zastosuje (czyt. jak drogie).

Dostępność jest ta sama dla każdego i dotyczy to nie tylko elektroniki.

na pewno większość, ale nie wszystko.
inaczej nie było by różnic poza wyglądem

Data: 2010-01-10 14:44:24
Autor: Cavallino
Smsung cyz Sony?
[...]

Myślę że się mylisz.
Telewizor, samochód, komputer to teraz w dużej mierze składaki z części nabywanych od podwykonawców.
Ich wybór jest szeroki i rzadko zamknięty.

Dla tego np. koreańska Kia gdy postanowiła że zechce zrobić dobry kompakt i wyłoży na niego więcej siana niż zazwyczaj bez trudu zrobiła produkt bijący na głowę całą europejską konkurencję z tradycjami (ceed).

To samo dotyczy tv - najlepszy sprzęt będzie miał ten kto włoży do niego lepsze klocki, a nie ten, kto ma ładniejsze logo na obudowie.

Znaczenie ma tylko to, jak dobry tv za nieduże pieniądze firma postanowi
zrobić.

to jest najważniejszy cel bo ciągnie za sobą sprzedaż

To jest cel dla konsumenta, a nie dla firmy.
Dla firmy celem jest zysk.
Czasem (zwłaszcza jak się ma dobre logo) więcej zarobi się inwestując w marketing, a na produkcie oszczędzając.
Czego Twoje opinie są najlepszym przykładem.

Czyli jak dobre komponenty zastosuje (czyt. jak drogie).

Dostępność jest ta sama dla każdego i dotyczy to nie tylko elektroniki.

na pewno większość, ale nie wszystko.
inaczej nie było by różnic poza wyglądem

Bo i nie ma.
Przynajmniej w tych samych kategoriach cenowych.
A jak są to w drugą stronę niż się spodziewasz - za podobną kasę możesz znaleźć wyższy model mniej markowego producenta, czego efektem są lepsze klamoty w środku.

Data: 2010-01-10 16:15:47
Autor: pawell32
Smsung cyz Sony?
W dniu 10.01.2010 14:44, Cavallino pisze:

> [...]
> kompakt i wyłoży na niego więcej siana niż zazwyczaj bez trudu zrobiła
> produkt bijący na głowę całą europejską konkurencję z tradycjami (ceed).

pewnie, jeszcze mi powiedz że kia jest lepsza od niemieckich samochodów.
owszem jest dobra, ale korzysta ze sprawdzonych rozwiązań np. niemieckich. nie pamietam czy przypadkiem nie korzystają z biura
projektowego u sąsiadów.
jeden z klientów ma salon, dużo mówił mi o nich, ale nie motoryzacja
to nie moje hooby, więc wszystkiego nie pamiętam.

> To samo dotyczy tv - najlepszy sprzęt będzie miał ten kto włoży do niego
> lepsze klocki, a nie ten, kto ma ładniejsze logo na obudowie.

> To jest cel dla konsumenta, a nie dla firmy.
> Dla firmy celem jest zysk.

oto chodzi, by więcej sprzedać

> Czasem (zwłaszcza jak się ma dobre logo) więcej zarobi się inwestując w
> marketing, a na produkcie oszczędzając.
> Czego Twoje opinie są najlepszym przykładem.

mylisz się. poza tym przyjżyj się sobie.
każdy kto kupuje c+ głównie płaci za logo c+ france.
ja wybieram markowe produkty bo sporo naprawiałem i wudziałem
czy jest różnica czy nie (i większości jest)

> [...]
> A jak są to w drugą stronę niż się spodziewasz - za podobną kasę możesz
> znaleźć wyższy model mniej markowego producenta, czego efektem są lepsze

pewie, jest taka możliwość, dlatego nigdy nie kupowałem nowości,
a szukałem podobnego produktu

Data: 2010-01-10 18:41:23
Autor: Cavallino
Smsung cyz Sony?
> [...]

> produkt bijący na głowę całą europejską konkurencję z tradycjami (ceed).

pewnie, jeszcze mi powiedz że kia jest lepsza od niemieckich samochodów.

Teraz już konkurencja pogoniła trochę, ale kiedy ceed wchodził na rynek i owszem - był wyraźnie lepszy od niemieckich kompaktów z Golfem na czele.
Zwłaszcza od Golfa za taką samą kasę. ;-)

owszem jest dobra, ale korzysta ze sprawdzonych rozwiązań np. niemieckich.

Bzdura totalna, całe auto było zbudowane przez Kię/Hyundaia od podstaw.
Tyle że w europejskim stylu, dla europejskich (wymagających) klientów i przez Europejczyków w dużej części.

nie pamietam czy przypadkiem nie korzystają z biura
projektowego u sąsiadów.

Dokładniej to w swoim własnym biurze w Europie - chyba faktycznie w Niemczech.
Nie wiem czy nie wybudowanym w tym celu.
Produkowana też jest w Europie, na Słowacji (w Zilinie) dokładniej.
Też w nowo wybudowanej fabryce.

Czyli jak się chce - to można.
Pytanie czemu im się chciało, a innym nie bardzo.

> To jest cel dla konsumenta, a nie dla firmy.
> Dla firmy celem jest zysk.

oto chodzi, by więcej sprzedać

Nie, by więcej zarobić.
Co w przypadku uznanych firm może oznaczać cięcie kosztów z nadzieję że sprzedać i tak się sprzeda.

> [...]
> Czego Twoje opinie są najlepszym przykładem.

mylisz się. poza tym przyjżyj się sobie.
każdy kto kupuje c+ głównie płaci za logo c+ france.

Nie.
Ja i wielu moich znajomych płacimy za polską piłkę w tv.
Nikogo logo nie obchodzi, w jeden dzień zmienilibyśmy je na dowolne inne.

pewie, jest taka możliwość, dlatego nigdy nie kupowałem nowości,
a szukałem podobnego produktu

Ale podobny produkt u Sony, będzie przeważnie droższy i kółko się zamyka - konkurencja może mieć większy wybór w tej cenie.

Data: 2010-01-10 18:57:24
Autor: pawell32
Smsung cyz Sony?
W dniu 10.01.2010 18:41, Cavallino pisze:
[...]

też takie opinie słyszałem.

Produkowana też jest w Europie, na Słowacji (w Zilinie) dokładniej.
Też w nowo wybudowanej fabryce.

Czyli jak się chce - to można.
Pytanie czemu im się chciało, a innym nie bardzo.

bo inni siedli na laurach, a drudzy wykorzystali

> [...]

każdy kto kupuje c+ głównie płaci za logo c+ france.

Nie.
Ja i wielu moich znajomych płacimy za polską piłkę w tv.

i Ty w to wierzysz?

Nikogo logo nie obchodzi, w jeden dzień zmienilibyśmy je na dowolne inne.

jestem pewnien, tylko nie wmawiaj mi, że zdajesz sobie o tym sprawy

Ale podobny produkt u Sony, będzie przeważnie droższy i kółko się zamyka
- konkurencja może mieć większy wybór w tej cenie.

i tu się mylisz.
za pierwszy dałem 300 zł mniej niz miałbym dać za samsunga (te same parametry)
a drugi podobnie. trzeba tylko wiedzieć gdzie i co szukać.
a drugie to obraz samsunga był dla mnie nie do przyjęcia,
dopiero seria 6 jest ok.
po to właśnie mają fabryke w europie by zejść z ceną do poziomu
konkurencji. pierwszy nasz tv trynitron kupiony w latach `80
kosztował sporo więcej, ale tamta elektronika była z japonii
(bynajmniej nie było oznak innych produkcji) i wówczas płaciło
się za marke wyraźnie, choć sądze że było warto

Data: 2010-01-10 19:13:12
Autor: Cavallino
Smsung cyz Sony?
[...]

Ja nie tylko słyszałem, po tych opiniach kupiłem Ceeda - i opinie się potwierdziły.
Wcześniej też byłem uprzedzony do koreańszczyzny.

Czyli jak się chce - to można.
Pytanie czemu im się chciało, a innym nie bardzo.

bo inni siedli na laurach, a drudzy wykorzystali

No i dochodzimy do sedna.
Dokładnie to sugeruję, Sony też nie ma już tego czegoś co miał 20 lat temu.

Ja i wielu moich znajomych płacimy za polską piłkę w tv.

i Ty w to wierzysz?

Nie wierzę a wiem.
Skoro nikt więcej nie chce mi zaoferować tego produktu, to kupuję go tam gdzie jest.
Jasne że C+ na tym zarabia.
Ale nie wiem czy nie mniej niż polska liga.

[...]

Może potrafisz znaleźć Sony w dobrej cenie, a Samsunga już nie bardzo?

a drugie to obraz samsunga był dla mnie nie do przyjęcia,

Wiesz, mnie też, ja sam mam Sharpa, on przynajmniej nie tylko udaje że jest z Japonii. ;-)

pierwszy nasz tv trynitron kupiony w latach `80
kosztował sporo więcej, ale tamta elektronika była z japonii
(bynajmniej nie było oznak innych produkcji) i wówczas płaciło
się za marke wyraźnie, choć sądze że było warto

Wówczas może i tak.
Ale to historia jest.
Nie warto z niej wyciągać żadnych wniosków.

Data: 2010-01-10 19:55:59
Autor: pawell32
Smsung cyz Sony?
W dniu 10.01.2010 19:13, Cavallino pisze:

[...]

ja wiedziałem co chce kupić i nie chodziło tu o marke sony, sharp czy panasonic.
kilka lat zajmuje sie instalacjami tv i widziałem dziesiątki telewizorów i na sonkach obraz najbardziej mi sie podobał.
gdyby było tak o co mnie podejżewasz, szukałbym innego byle pisało
np made in japan.
w Polsce też mieliśmy dobre rozwiązania na poziomie europejskim

Data: 2010-01-03 20:11:19
Autor: Tomasz Zawistowski
Smsung cyz Sony?
On 2010-01-03 16:55:41 +0100, "adam" <adamertWYTNIJTO@poczta.onet.pl> said:

[...]

Witam,

mam

Samsunga, obraz bardzo dobry, z pena lub dysku obsługuje dużo formatów z mkv włącznie, wygodny pilot, z X360 bez problemów, ja osobiście nie widze lagów, ogólnie polecam, w razie pytań służę pomocą.

pozdrawiam,

Tomek

Data: 2010-01-03 23:56:06
Autor: adam
Smsung cyz Sony?
A moze w ogole lepiej wziac plazme? Np, Panasonica? Jak myslicie?

Data: 2010-01-04 00:28:58
Autor: Padre
Smsung cyz Sony?
W dniu 2010-01-03 23:56, adam pisze:
A moze w ogole lepiej wziac plazme? Np, Panasonica? Jak myslicie?

Jeśli nie zamierzasz podłączać komputera to plazma jest dobrym wyborem przy mniejszym budżecie.

Data: 2010-01-04 00:17:27
Autor: adam
Kablowa TV cyfrowa
Czy jesli w opisie Samsunga nie ma nic, ze posiada onu tuner cyfrowej TV
kabkowej, to sygnal cyfrowy nie bedzie odbierany na tym telewizorze? I jak to
jest z TV satelitarnym (z talerza)? Tam jest sygnal cyfrowy? A w opisie Samsunga
tez nic nie ma o tym, ze posiada on tuner cyfrowej TV SAT. Bo w opisie Sony
jest, ze posiada on tuner kablowej TV cyfrowej. Czy to nie dyskredytuje
Samsunga? Bo co mi po takim YV, na ktorym nie bede mogl odbierac programow
cyfrowych. Moze ktos to wszystko wyjasnic?
adam

Data: 2010-01-04 07:34:57
Autor: pawell32
Kablowa TV cyfrowa
adam pisze:
[...]

myśle, że chodzi o to iż sony ma tuner dvb-c, a samsung nie.
jak tak to i tak pewnie niewiele zyskasz. musisz zaopatrzyć
się w moduł dostepu do którego musisz włożyć karte od operatora,
a który dąży do tego by korzystać z jego sprzętu.