Smsung cyz Sony?

Data: 2010-01-03 09:28:56
Autor: Lukasz
Smsung cyz Sony?
On 3 Sty, 16:55, "adam" <adamertWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
Jaki wybrac TV? Samsung LE40B650? Namiar tutaj:http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/samsung-le40b650.b...
czy Sony KDL-40W5500? Namiar tutaj:http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/opinie-sony-kdl-40...
adam

mam dokladnie taki sam dylemat jak ty :) zastanawiam sie nad tymi 2
modelami i chyba wezme sony bo ma do konca stycznia jak kupisz
bezplatna gwarancje 5 lat

ale moze ktos powiedziec czy inpug lag czy jak to sie pisze jest na
samsungu czy sony ? bo gdzies to czytalem bede podlaczal konsole xbox
360

Data: 2010-01-03 18:36:51
Autor: adam
Smsung cyz Sony?
[...]

U mnie za Samsungiem przemawia to, ze ma on mozliwosc bezprzewodowego polaczenia
sie z internetem oraz to, ze w sklepie powiedzieli mi, ze film z pendrivza jest
gorszej jakosci na Sony niz na Samsungu. Natomiat za Sony przemawia to, ze ponoc
jest togeneralnie lepsza firma.

Data: 2010-01-03 19:01:23
Autor: W I A D Z I U
Smsung cyz Sony?
.... ja wybrałem SONY KDL-32W5500 - przemówiła gwarancja 5 lat, 100 Hz, PIP, PAP
reszte to gadzety....
- dlna - czyli domowa sieć multimediów (w połączeniu z komputerm)
- AppliCast - widzety, cos jak w Operze
zwróc uwage jeszcze ze w Sony nie odtworzysz z pena filmow .avi , zapis musi być w AVHCD czyli np. z kamer HD sony.

co do samsunga to nie marz sobie ze to bedzie taki internet jak na kompie - bedziesz miał tylko serwisy które są domylnie ustawione w TV np. gazeta.pl CNN itp.

Data: 2010-01-03 10:12:01
Autor: Lukasz
Smsung cyz Sony?
On 3 Sty, 19:01, "W I A D Z I U" <wiad...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

> jest
> gorszej jakosci na Sony niz na Samsungu. Natomiat za Sony przemawia to, ze

wlasnie gdyby tylko w SONY dalo sie odtwarzac filmy przez USB tak jak
w samsungu to bralbym go odrazu :)

Ktory TV jest lepszy do grania na xboxie ? bo nie moge znalesc ile
sony ma czas reakcji ? ile ms?

znalazlaem jeszcze taki telewizorek :D

http://www.ceneo.pl/;0152390938-10.htm

co  o nim sadzicie? ktos w komentarzach napisal ze wygrywa we
wszystkich rankingach? Brac tego Sony ? :P

Data: 2010-01-03 19:27:55
Autor: pawell32
Smsung cyz Sony?
W dniu 03.01.2010 19:12, Lukasz pisze:

znalazlaem jeszcze taki telewizorek :D

http://www.ceneo.pl/;0152390938-10.htm

co  o nim sadzicie? ktos w komentarzach napisal ze wygrywa we
wszystkich rankingach? Brac tego Sony ? :P

jak mowa o jakości obrazu to b.dobra.
jak mowa o oprogramowaniu to dla mnie cienizna.
menu jest dość zamotane, nie ma np. wyszukiwania po nr. kanału
(to jeden z przykładów).
sieć chodzi tak wolno, że się odechciewa.
jedyne co je wyróżnia to ambilight.
szkoda, że inni nie wprowadzili.

--
pozdrawiam. pawell32
fedora 11, gnom, compiz-fusion

Data: 2010-01-04 11:58:00
Autor: ErgoSum
Smsung cyz Sony?

[...]

Ja analizujac wszystkie za i przeciw rowniez zdecydowalem sie na Sony 40W5500. Majac zle doswiadczenia z Panasonic'iem, w szczegolnosci przekonala mnie 5 letnia gwarancja. :)
Odpalilem serwer DLNA  na swoim kompie i TV dziala az milo. Malo tego - korzystam z osiedlowego internetu i okazalo sie ze wiecej osob ma postwione serwery DLNA. Telewizor odbiera sygnal od tch ktorzy nie maja powiazanych na stale urzadzen i mozna przegladac inne zasoby mp3, jpg, etc. Poprzez DLNA mozna rowniez podlaczyc np Play Station.
Podlaczylem urzadzenie do kablowki, do kamery zewnetrznej (przed domem) przez SCARTa, do DVD przez hdmi  i do kompa przez d-sub i na wszystkim odbiera super. Najbardziej uderzyla mnie czern - jak ekran ma byc czarny, to jest czarny - bez przeblyskow, rozjasnien, itp.

Pozdr

Data: 2010-01-04 13:11:48
Autor: Cavallino
Smsung cyz Sony?
Użytkownik "ErgoSum" <nicdomnie@niepiszcie.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Ładna mi reklama, że na dzień dobry badziew nie jest zabezpieczony....

Data: 2010-01-04 13:32:58
Autor: ErgoSum
Smsung cyz Sony?

Ładna mi reklama, że na dzień dobry badziew nie jest zabezpieczony....

To fakt, ale na szczescie swiadczy to tylko o ignorancji uzytkownikow ktorzy uruchomili swoje serwery DLNA.
W koncu tez moglbys udostepnic innym wszystkie zasoby na swoim komputerze i zapewne nikt nie mial by Ci tego za zle.. :)
Podczas definiowania DLNA serwer sam wyszukuje urzadzenia (podobnie jak na Bluetooth w komorce) do powiadzania i jesli ustalisz takie polaczenie to jest ok, a jesli dasz na "open", to leci w swiat! :)

Data: 2010-01-04 13:41:17
Autor: Cavallino
Smsung cyz Sony?
Użytkownik "ErgoSum" <nicdomnie@niepiszcie.pl> napisał w wiadomości news:hhsnac$ujf$1mx1.internetia.pl...

Ładna mi reklama, że na dzień dobry badziew nie jest zabezpieczony....

To fakt, ale na szczescie swiadczy to tylko o ignorancji uzytkownikow ktorzy uruchomili swoje serwery DLNA.

Oczywiście, ale producent telewizora powinien z góry założyć, że większość userów właśnie taka będzie i zabezpieczyć temat na dzień dobry.

W koncu tez moglbys udostepnic innym wszystkie zasoby na swoim komputerze i zapewne nikt nie mial by Ci tego za zle.. :)

I pewnie tak by się stało, gdyby domyślnym działaniem sieci była otwartość na wszystko. ;-)

Data: 2010-01-04 14:50:15
Autor: ErgoSum
Smsung cyz Sony?

[...]

Producent telewizorow ???
Zartujesz - prawda?
A jaki wplyw ma producent telewizorow na uzytkownika komputera ktory instaluje i uruchamia u siebie na komputerze serwer..?? :)
To troche tak jak byc winil Gatesa za to ze w internecie jest pornografia ktora jest dostepna dla nieletnich.. - jedno nie ma nic w spolnego z drugim. :)
Telewizor odpytuje serwer jakie dane sa udostepnione, operator telewizora wybiera to co go interesuje, a nastepnie telewizor odbiera sygnal strumieniowy generowany przez serwer, a to uzytkownik tego serwera definiuje co jest dostepne. Moze uruchomic serwer i nie udostepniac niczego, udostepnic to co chce, albo udostepnic wszystko.

Data: 2010-01-04 14:55:11
Autor: Cavallino
Smsung cyz Sony?
Użytkownik "ErgoSum" <nicdomnie@niepiszcie.pl> napisał w wiadomości news:

A jaki wplyw ma producent telewizorow na uzytkownika komputera ktory instaluje i uruchamia u siebie na komputerze serwer..?? :)

Aaa, czyli żeby z takim tv się połączyć to trzeba jakieś specjalny soft uruchomić?
Nie mam DLNA, więc pytam.
Czyli ułatwienie klasy Windows Media Center, zamiast zrobić coś po prostu przez sieć, to jakieś wydziwy wymyślili....

[...]

Jasne, zrozumiałem mechanizm.
Nie wpadłem na to, że można tak fajnie wszystko utrudnić. ;-)

Data: 2010-01-04 15:07:36
Autor: ErgoSum
Smsung cyz Sony?

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hhss05$t54$1news.onet.pl...
Użytkownik "ErgoSum" <nicdomnie@niepiszcie.pl> napisał w wiadomości news:

Jasne, zrozumiałem mechanizm.
Nie wpadłem na to, że można tak fajnie wszystko utrudnić. ;-)
Obawiam sie ze za szybko wszystko generalizujesz.
Poczytaj chocby krotka notke na wikipedii: http://pl.wikipedia.org/wiki/The_Digital_Living_Network_Alliance
Dzieki takiemu rozwiazaniu mozesz dowolnie wybierac pozycje ktore cie interesuja - nawet z zaobow komputera do ktorego nie masz fizycznie dostepu. Dobrze tez jesli oprogramowanie serwerowe oferuje transkodowanie.

Data: 2010-01-04 15:23:46
Autor: Cavallino
Smsung cyz Sony?
Użytkownik "ErgoSum" <nicdomnie@niepiszcie.pl> napisał w wiadomości news:hhssrr$uq2$1mx1.internetia.pl...

[...]

Obawiam się, że zawsze będę przeciwnikiem tego typu rozwiązań specjalizowanych, a zwolennikiem standaryzacji.
Nie widzę powodów, dla których tv nie miałoby działać tak jak każde inne urządzenie w sieci.
Tego typu niby "uproszczenia" po czasie okazują się niczym więcej niż dziadowskim utrudnieniem.
Dokładnie tak jest/było z Media Center wymyśonym przez MS.

Data: 2010-01-04 17:41:13
Autor: Maciej Bojko
Smsung cyz Sony?

Przecież to właśnie jest standaryzacja.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-01-04 17:48:56
Autor: Cavallino
Smsung cyz Sony?
Użytkownik "Maciej Bojko" <maciej.bojko@gmail.com> napisał w wiadomości news:5g64k51kdqkjjkslap9f251rc458svrfic4ax.com...
[...]

Wymyślanie nowych standardów zamiast stosowania istniejących, to co najwyżej jej karykatura.

Data: 2010-01-04 21:59:02
Autor: Maciej Bojko
Smsung cyz Sony?
On Mon, 4 Jan 2010 17:48:56 +0100, "Cavallino"

FTP should be enough for anybody?

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-01-09 04:00:17
Autor: Lukasz
Smsung cyz Sony?
Hej panowie mam pytanie zastanawialem sie wlasnie nad tymi 2 tv jak
autor na poczatku postu pisal i kupilem Sony KDL-40W5500, czy jest
gdzies w necie jakas aktualizacja ( piracka badz nie ) zeby odtworzyc
wiecej formatow np z pendriwe avi, mkv, mp3.. ? czy to fizycznie nie
mozliwe?

2 pytanie czy jesli podlacze odtwarzac pendrive do odtwarzacza DVD po
usb.. to czy beda dzialac na nim filmy mkv HD ?

bo zeby podlaczyc DLNA musialbym sie troche nameczyc zeby kabel
przeciagnac. pozdrawiam

Smsung cyz Sony?