Smsy z GG do Plusa

Data: 2009-08-14 16:22:10
Autor: smint
Smsy z GG do Plusa
Witam

Nie wiecie dlaczego od pewnego czasu nie mogę wysłać smsów z GG na komórki w Plusie?

Marcin

Data: 2009-08-16 10:27:50
Autor: Ya
Smsy z GG do Plusa
Użytkownik "smint" <smint@tlen.pl> napisał w wiadomości news:h63run$3gj$1inews.gazeta.pl...
Nie wiecie dlaczego od pewnego czasu nie mogę wysłać smsów z GG na komórki w Plusie?
A może to z powodu nowej bramki smsowej Plusa? Bodajże do końca lipca działały jeszcze obie bramki, w tej chwili działa tylko ich nowszy "wynalazek", który jest znacznie gorszy od poprzednika (połączenie ze stroną i wysłanie trwa momentami dość długo, jeśli w ogóle jest możliwe; poza tym nie ma możliwości ustawienia wysłania wiadomości z terminem przyszłym - co było wielką zaletą plusowej bramki).

Smsy z GG do Plusa