Smuda

Data: 2014-08-24 22:19:36
Autor: UGI
Smuda
W dniu niedziela, 24 sierpnia 2014 14:52:49 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
Czy jeszcze jest tu ktoś kto ma wątpliwości co do tego że Smuda to numero uno na krajowym rynku trenerki? Kto tak jak on potrafi tak szybko nadać drużynie swój styl, wydobyć z zawodników to co w nich najlepsze? Czy Stilić albo Arboleda pod innym trenerem także byliby w stanie nie tylko zabłysnąć ale po błyszczeć na dłużej?

Gdzies czytalem ze Legia w tym sezonie na boiska Ekstraklasy wypuscila juz 30 grajkow. Natomiast Wisla 14. Jak zaczna sie 'trudy sezonu' i zmeczenie grajkow to zobaczysz ile ten Smuda naprawde jest wart.
A co robi Lech - wyrzuca beztalencie, dobrze, ale w kim widzi następce - w Skorży!! albo w  Michniewiczu!!! Q*rwa chyba przestanę tym amicarzom kibicować.. Poważny klub nie zatrudniłby ich nawet do trenowania trampkarzy.

Tak naprawde to ta coroczna karuzela trenerska powoduje, ze ja nie widze sensownych kandydatow z PL na lawke Lecha. Kazdy z obecnie wolnych trenerow kiedys tam zdazyl sie skompromitowac.

Data: 2014-08-25 18:45:38
Autor: Cavallino
Smuda

Użytkownik "UGI" <ugi3@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:da343d6f-1dad-4083-be09-0b409449b45e@googlegroups.com...
[...]

Już nie wspominając o tym, że Smuda jak to ma w zwyczaju zawali wiosnę i Wisła będzie tam gdzie teraz Lech.

Tak naprawde to ta coroczna karuzela trenerska powoduje, ze ja nie widze sensownych kandydatow z PL na lawke Lecha. Kazdy z obecnie wolnych  >trenerow kiedys tam zdazyl sie skompromitowac.

Ale nie każdy w Lechu - taki Michniewicz nie został z Lecha wyrzucony za wyniki, bo te miał lepsze niż materiał którym dysponował.

Data: 2014-08-25 19:23:22
Autor: Trybun
Smuda
W dniu 2014-08-25 07:19, UGI pisze:
[...]

Tak naprawdę myślę że kopacze o dobrej kondycji są w stanie wytrzymać na wysokim poziomie ten nasz sezon ligowy bez trudu. W takiej Barcelonie czy Borussii D. też przecież trener nie szafuje składem ligowym, a nie można powiedzieć że zawodnicy tych drużyn wyglądają na przemęczonych względem innych.

[...]

Ja widzę kilku z potencjałem - 1/ Smuda, 2/ Lenczyk, 3/ Tarasiewicz/Probierz. Jednym słowem, tych sprwdzonych, tych co potrafią ustawić i zmotywować średniaków grających w Kolejorzu  do walki o majstra, i wyżej.. Skorża nie pokazał nic wartościowego, to co osiągnął, to tylko zasługa tego że prowadził ekipy złożone z naprawdę najlepszego towaru na krajowym rynku. O Czesiu Michniewiczu nie ma nawet co się rozwodzić - to trener na poziomie trzeciej/czwartej ligi.

Data: 2014-08-26 19:43:09
Autor: UGI
Smuda
W dniu poniedziałek, 25 sierpnia 2014 19:23:22 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

Tak naprawdę myślę że kopacze o dobrej kondycji są w stanie wytrzymać na wysokim poziomie ten nasz sezon ligowy bez trudu.

Watpie. Jezeli Wisla chce grac o puchary to musi miec szeroki sklad.
W takiej Barcelonie czy Borussii D. też przecież trener nie szafuje składem ligowym, a nie można powiedzieć że zawodnicy tych drużyn wyglądają na przemęczonych względem innych.

Akurat Borussia to nie jest dobry przyklad. W zeszlym sezonie ich pilkarze masowo lapali powazniejsze kontuzje: Hummels, Subotic, Piszczek, Gundogan, Blaszczykowski to tak z pamieci. Ostatnio do tej listy dolaczyli Sahin, Kirch i jakis Koreaniec. Poza tym porownywanie graczy z najsilniejszych lig swiata do naszych jest (delikatnie mowiac) naduzyciem :)

Ja widzę kilku z potencjałem - 1/ Smuda,

Tu by sie musieli wypowiedziec kibice Lecha bo oni juz go przerabiali u siebie. Ja mam w pamieci fajne wystepy w p. UEFA i sinusoide w lidze. Ale z tego co pamietam to w Poznaniu sie go nie lubi. A i wladze klubowe oraz potencjal samej ekipy inny niz wtedy. Duze ryzyko.

2/ Lenczyk, 3/

Loteria. Moze byc tak dobrze jak ze Slaskiem albo tak zle jak z Zaglebiem. Gdyby byl mlodszy to ok, ale budowanie druzyny na lata z 72-letnim trenerem? Come on :)

Tarasiewicz/

Po tym co pokazuje obecnie jego Korona? Serio?

Probierz.

Kiedys wydawal mi sie gosciem z najwiekszym potencjalem w naszym kraju. Ale poszedl w strone pajacowania i lansowania sie na polaczenie Guardolii i Mourinho. Poza tym w niemal kazdym klubie konfliktowal sie z pilkarzami a wiadomo jak to sie u nas konczy.

Data: 2014-08-27 19:48:58
Autor: Cavallino
Smuda

[...]

Nie się nie lubi, tylko się na nim poznało.
Był tylko trochę słabszy niż Rumak w przegrywaniu wszystkiego co się dało, bo raz puchar zdobył, a Rumak przerżnął swój finał.

Data: 2014-09-02 09:57:37
Autor: Trybun
Smuda
W dniu 2014-08-27 04:43, UGI pisze:
[...]

No i z pewnością poszerzy skład. Nie, nie o drogi towar, a o przeciętnych kopaczy a to dopiero Smuda uczyni z nich gwiazdy.

[...]

Poza sterydowym Messim nie znam jakichś herosów wydolności na piłkarskich boiskach, można przypuszczać że taki Stilić czy Lovrencsics w niczym nie ustępują czołowym kopaczom Borussii pod względem wydolnościowym.

[...]

Sam jestem (jak na razie jeszcze) kibolem Lecha. Powiem krótko, czas Smudy w Lechu to jedyny czas w historii w którym Kolejorz miał charakter. Taki na miarę najlepszych lat Wisły, Widzewa czy Legii.

I tu się zgadza - w Poznaniu bardziej od fachowości ceni się trenerskie  miernoty, byle uległe.

2/ Lenczyk, 3/
Loteria. Moze byc tak dobrze jak ze Slaskiem albo tak zle jak z Zaglebiem. Gdyby byl mlodszy to ok, ale budowanie druzyny na lata z 72-letnim trenerem? Come on :)

No jeżeli tak sprawę mamy stawiać to zatrudnienie Ancelotti`ego także nic nie gwarantuje. Powiem więcej - Lenczyk potrafił z średniakami Śląska powalczyć w polskiej liodze z najlepszymi, o cele najwyższe. Ancelotti jak na razie ma do czynienia z najlepszym możliwym towarem do trenowania, a z efektami to już też bywa różnie.

Tarasiewicz/

Po tym co pokazuje obecnie jego Korona? Serio?

Wolę go widzieć takim z Śląska czy Zawiszy. Niczym praktycznie nie ryzykujemy zatrudniając go, a zyskać możemy.

[...]

No tak, facet charakterny - w Lechu takich nie tolerują.

Data: 2014-08-26 22:42:54
Autor: Smok Eustachy
Smuda
W dniu 25.08.2014 o 07:19, UGI pisze:
/.../

Tak naprawde to ta coroczna karuzela trenerska powoduje, ze ja nie widze sensownych kandydatow z PL na lawke Lecha. Kazdy z obecnie wolnych trenerow kiedys tam zdazyl sie skompromitowac.

Ja się dziwie, czemu ich wciąż zmieniają. Przecież na jednych i tych samych.,

Data: 2014-08-27 19:47:12
Autor: Cavallino
Smuda

Użytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:53fcf14e$0$2228$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ale kto, Lech?
Lechowi można zarzucić coś odwrotnego jeśli już.

Data: 2014-08-28 19:34:43
Autor: Smok Eustachy
Smuda
W dniu 27.08.2014 o 19:47, Cavallino pisze:
/.../

Ale kto, Lech?
Lechowi można zarzucić coś odwrotnego jeśli już.

Ogólnie wszyscy. Te same nazwiska przewijają sie po wszystkich klubach. Bez sensu

Smuda