Smuda jednak nie w Polonii - Michniewicz w Arce?

Data: 2009-08-19 18:13:15
Autor: AJK
Smuda jednak nie w Polonii - Michniewicz w Arce?
17-08-2009  o godz. 22:37 tees napisał:

Żeby nie zakładać nowego wątku  - podepnę się tutaj :-)

Prowadzący podali też info - że Michniewicz dostał propozycję pracy w
Arce (potwierdzone - choć nie wprost przez Czyżniewskiego) i poważnie
się nad tym zastanawia. Jak dla mnie - lekka desperacja zarządu Arki -
przyjmować gościa, który ledwie parę miesięcy temu został zwolniony.
Ale z drugiej strony - o wiele gorszych wyników mieć nie może ;)

Do Arki zamiast Michniewcza trafił Dariusz Pasieka. Poczytałem
http://www.90minut.pl/news/100/news1004473-Dariusz-Pasieka-trenerem-Arki.html
i zacząłem sie zastanawiać, czy to a) trynd taki, żeby sięgać po taki typ
trenera (Płatek, Lesiak), b) tak rozpaczliwa sytuacja, że na nikogo
lepszego Arki nie stać, ew., nikt tam przyjść nie chce, czy może c)
trener Pasieka jest trenerem tymczasowym, do czasu zakończenia negocjacji
z kimś z wyższej półki.

Z Górnika Łęczna odszedł Stawowy i teraz Filipiak pewnie drze włosy z
futerka, bo wystarczyło poczekać tydzień, a ile by oszczędził... hoho!

Ponieważ jestem wredny - zacząłem się zastanawiać, kto następny do
odstrzału. Wieczorek wydaje się najbardziej zagrożony (konflikt
polsko-czeski w klubie), ale równie dobrze może to być Motyka (jeśli
Korona przegrałaby z  Polonią Bytom, to zrobi się niewesoło) albo
Ulatowski (on przynajmniej ma fajne alibi w postaci reprezentacji). --
AJK

Data: 2009-08-19 18:26:40
Autor: yamma
AJK wrote:

Z Górnika Łęczna odszedł Stawowy i teraz Filipiak pewnie drze włosy z
futerka, bo wystarczyło poczekać tydzień, a ile by oszczędził... hoho!

Stawowy w Łęcznej wiele nie zdziałał, choć tam od czasu jak prezesa zamknięto za machloje (nie związane z klubem) mało kto by coś zdziałał. Bulak (bo o nim mówię), to typ wredny (znałem go osobiście) ale za Górnika dałby się pociąć jak mało który prezes. Natomiast wątpię aby Profesor rozdzierał szaty, bo Lenczyk, to może i buc ale trener niezły.
yamma

Data: 2009-08-19 20:56:35
Autor: AJK
19-08-2009  o godz. 18:26 yamma napisał:

[...]

Ale drogi. A sądząc po zatrudnianiu Majewskiego i Płatka, nie o
"niezłość" Filipiakowi dotąd szło :-)

--
AJK

Data: 2009-08-19 21:31:50
Autor: tees
AJK pisze:
17-08-2009  o godz. 22:37 tees napisał:

Z Górnika Łęczna odszedł Stawowy i teraz Filipiak pewnie drze włosy z
futerka, bo wystarczyło poczekać tydzień, a ile by oszczędził... hoho!

Szkoda, szkoda - naprawdę wielka szkoda :) Byłby taki fajny powrót ku uciesze kibiców w paski :)

pzdrw
tees

ps. z Orestem też jest nienajgorzej pod tym względem, ale niestety to dość dobry trener ;)

Smuda jednak nie w Polonii - Michniewicz w Arce?