Smuda nie czyta tej grupy :) :)

Data: 2009-06-06 13:01:08
Autor: UGI
Smuda nie czyta tej grupy :) :)
No to łapiecie już co to znaczy pozegnac sie z klasą czy nie? :-)

Data: 2009-06-06 14:26:46
Autor: Cavallino
Smuda nie czyta tej grupy :) :)
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0di7k$85j$1inews.gazeta.pl...
No to łapiecie już co to znaczy pozegnac sie z klasą czy nie? :-)

To mniej więcej to samo co różnica między fatalną wiosną a super sezonem.

Data: 2009-06-08 01:19:18
Autor: Cavallino
Smuda nie czyta tej grupy :) :)
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0di7k$85j$1inews.gazeta.pl...
No to łapiecie już co to znaczy pozegnac sie z klasą czy nie? :-)

No przecież zarząd działał jemu na złość.
Tylko że zarząd ma na ten temat odmienne zdanie:

"Jacek Rutkowski, szef rady nadzorczej Lecha, wypowiedział się dla oficjalnej telewizji klubu, w LechTV. Podał przyczyny rozstania z trenerem Franciszkiem Smudą. Zaprzeczył, jakoby brak tytułu dla Lecha miał jakiś związek ze zmianą trenera. - Tę decyzję podjęliśmy z prezesem Kadzińskim po długich dyskusjach już na przełomie kwietnia i maja. Postanowiliśmy się rozstać, niezależnie od tego, czy będziemy mieli mistrzostwo czy nie. Doszliśmy bowiem do wniosku, że mimo sukcesów i dobrych meczów, jakie miały miejsce przez te ostatnie trzy lata, mamy jednak [ze Smudą] różne spojrzenia na klub i jego strategię. A w każdym klubie powinno być tak, że trener ma mniej więcej te same poglądy jak kierownictwo.

Rutkowski powiedział, że zgadza się z poglądem Smudy, iż Lech miał w zakończonym sezonie zbyt krótką ławkę rezerwowych, jednakże zupełnie inaczej ocenia przyczyny takiego stanu. - W ostatnich trzech latach trener Smuda nie dał szansy nikomu z Młodej Ekstraklasy. Tymczasem gdy spojrzymy np. na Legię, zobaczymy tam Rybusa, Borysiuka, Majkowskiego, Paluchowskiego i innych młodych. W Wiśle zobaczymy Patryka Małeckiego. Dlatego myślę, że ta krótka ławka była na życzenie trenera Smudy. Po to angażujemy Golika, żeby dać trenerowi możliwość zastąpienia Murawskiego czy innego piłkarza. Golik nie wziął się znikąd, obserwowaliśmy go pięciokrotnie. Tymczasem Gordan nie dostał żadnej szansy i to trener Zieliński będzie nam musiał udzielić teraz odpowiedzi na pytanie, czy pomyliliśmy się co do tego piłkarza, czy nie."

Data: 2009-06-08 10:51:15
Autor: Cavallino
Smuda nie czyta tej grupy :) :)
I kolejne wychodzące kwiatki, które potwierdzają kto miał rację, czy ja, czy moi grupowi, zaślepieni oponenci:

"- Projekt z trenerem Smudą uważam za nieudany. W tamtym czasie to była najlepsza decyzja jaką mogliśmy podjąć, ale jestem rozczarowany. Uważam Smudę za jednego z najlepszych trenerów w Polsce, ale musi istnieć pewna chemia, musi istnieć wspólne spojrzenie na klub - powiedział kilka dni po rozstaniu z "Franzem" właściciel poznańskiej drużyny.

Jak twierdzi Rutkowski brak zdobycia mistrzostwa nie był jedynym powodem rozstania z trenerem. Zarzewiem konfliktu były odmienne zdanie na temat transferów. - Nawet gdyby Lech zdobył mistrzostwo, to zmienilibyśmy trenera. W jednym z wywiadów trener Smuda stwierdził, że dopóki on rzeczywiście decydował o transferach, to było dobrze. W jego wypowiedzi kryła się sugestia, że transfery z lata ubiegłego roku to jego dzieło. Oczywiście to nieprawda. Zaistniał ogromny spór między nami, który wtedy udało nam się utrzymać w tajemnicy - powiedział Rutkowski.

Według niego gdyby szefowie posłuchali Smudy, w Poznaniu nie grałby Robert Lewandowski. - On nalegał żebyśmy zatrudnili Frankowskiego. Nie byłoby możliwości spełnienia oczekiwań Frankowskiego i jednocześnie zatrudnienia Lewandowskiego. - uważa prezes Rady Nadzorczej wielkopolskiej drużyny."

Data: 2009-06-09 17:36:16
Autor: maciej
Smuda nie czyta tej grupy :) :)
Cavallino napisał:

I kolejne wychodzące kwiatki, które potwierdzają kto miał rację, czy ja, czy moi grupowi, zaślepieni oponenci:

Ale kogo masz na myśli używając liczby mnogiej, bo zdaje się tylko jadrys twierdzi, że Smuda nie popełnia błędów.

Co do racji - Ty twierdząc, że Smuda nie osiągnął w Lechu nic na pewno jej nie masz.

Data: 2009-06-09 19:10:24
Autor: Cavallino
Smuda nie czyta tej grupy :) :)
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:h0m07i$8sl$1nemesis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

[...]

Nic podobnego, zawsze jak pisałem o jego błędach (a było ich więcej niż dobrych posunięć) to znajdowali się jacyś oponenci, którzy dziwili się o co mi chodzi, najczęściej z Tobą na czele.

Data: 2009-06-09 19:18:27
Autor: maciej
Smuda nie czyta tej grupy :) :)
Cavallino napisał:

Nic podobnego, zawsze jak pisałem o jego błędach (a było ich więcej niż dobrych posunięć) to znajdowali się jacyś oponenci, którzy dziwili się o co mi chodzi, najczęściej z Tobą na czele.

Jak zwykle twoja percepcja rzeczywistości jest na poziomie mało dojrzałego ogórka.

Data: 2009-06-09 19:30:25
Autor: Cavallino
Smuda nie czyta tej grupy :) :)
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:h0m63d$gkn$1nemesis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

Nic podobnego, zawsze jak pisałem o jego błędach (a było ich więcej niż dobrych posunięć) to znajdowali się jacyś oponenci, którzy dziwili się o co mi chodzi, najczęściej z Tobą na czele.

Jak zwykle

Jak zwykle bredzisz.
PLONK WARNING

Data: 2009-06-09 20:43:28
Autor: jadrys
Smuda nie czyta tej grupy :) :)
maciej pisze:
Cavallino napisał:

[...]

Wypraszam sobie macieju - nigdy nie twierdziłem że Smuda jest bezbłędny..

Data: 2009-06-09 20:40:24
Autor: jadrys
Smuda nie czyta tej grupy :) :)
Cavallino pisze:

[...]

A wg. Ciebie? Lepszy wybór to Lewandowski? Przypominam że Twoim zdaniem Lech poniósł  w tym sezonie klęskę..  Masz pewność  że z Frankiem  Kolejorz też nie zdobyłby majstra? Że klęska byłaby jeszcze dotkliwsza?

Data: 2009-06-09 23:47:00
Autor: Cavallino
Smuda nie czyta tej grupy :) :)
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h0maai$j1b$1news.task.gda.pl...
Cavallino pisze:

[...]

100 razy.

Data: 2009-06-11 06:01:43
Autor: Przemek Budzyński
Smuda nie czyta tej grupy :) :)
jadrys <che@yahoo.com> napisał(a):
A wg. Ciebie? Lepszy wybór to Lewandowski?

naprawdę, nie odstawiaj tych proszków - dajesz czadu jak Lenny Bruce....

Data: 2009-06-11 21:40:15
Autor: jadrys
Smuda nie czyta tej grupy :) :)
Przemek Budzyński pisze:
jadrys <che@yahoo.com> napisał(a):
A wg. Ciebie? Lepszy wybór to Lewandowski?

naprawdę, nie odstawiaj tych proszków - dajesz czadu jak Lenny Bruce....

Nie wiem co przez to rozumiesz?  Czy chcesz powiedzieć że facet który zdobył ponad 100 bramek w lidze powinien  czyścić buty  takiemu który zdobył ich 14?
Naprawdę polecam namysł przed pisaniem postów..

Data: 2009-06-11 23:33:08
Autor: AJK
Smuda nie czyta tej grupy :) :)
11-06-2009  o godz. 21:40 jadrys napisał:

[...]

A gdyby Lech kupił Kazimierza Kmiecika... Ohoho!

--
AJK

Data: 2009-06-11 23:41:45
Autor: jadrys
Smuda nie czyta tej grupy :) :)
AJK pisze:
[...]

Nie wiem, nawet go nie znam. Jego, ani jego możliwości..

Data: 2009-06-12 20:21:06
Autor: Przemek Budzyński
Smuda nie czyta tej grupy :) :)
jadrys <che@yahoo.com> napisał(a):

> A gdyby Lech kupił Kazimierza Kmiecika... Ohoho!
>
>   Nie wiem, nawet go nie znam. Jego, ani jego możliwości..

facet, który nie zna nazwiska Kmiecik, pisuje na polską grupę usenetową o
piłce nożnej.

Signum temporis.

Data: 2009-06-12 22:55:58
Autor: jadrys
Smuda nie czyta tej grupy :) :)
Przemek Budzyński pisze:
[...]

Tak po prawdzie to interesuję się głównie drużyną Lecha Poznań.. A pozostałymi  klubami  i reprezentacją tylko pośrednio..

Data: 2009-06-13 08:00:26
Autor: AJK
Smuda nie czyta tej grupy :) :)
12-06-2009  o godz. 22:55 jadrys napisał:

[...]

Mo widzisz, Przemku? Nie signum temporis, tylko genius loci ;-)

--
AJK

Data: 2009-06-13 11:06:12
Autor: Cavallino
Smuda nie czyta tej grupy :) :)
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0udbh$gd2$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Nie wiem, nawet go nie znam. Jego, ani jego możliwości..

facet, który nie zna nazwiska Kmiecik, pisuje na polską grupę usenetową o

I dlatego już kibelek okupuje, przecież on nie ma zielonego pojęcia o czym pisze.

Data: 2009-06-14 21:13:59
Autor: jadrys
Smuda nie czyta tej grupy :) :)
Cavallino pisze:
> [...]

piłce nożnej.

I dlatego już kibelek okupuje, przecież on nie ma zielonego pojęcia o czym pisze.

Nie myśl że się wymigasz od zakładu..  W 2011 roku stawiasz dużą flaszkę.. --

Smuda nie czyta tej grupy :) :)