Smuta w Polsce

Data: 2018-08-05 07:26:36
Autor: pulsar
Smuta w Polsce
http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-08-04/rewizja-w-domu-podejrzewanego-o-zalozenie-baneru-na-pomnik-l-kaczynskiego-brudzinski-komentuje/?ref=najwazniejsze

Hasłem kampanii wyborczej B.Clintona w 1992r było:
'Gospodarka, głupcze' (It's the economy, stupid.)
a w Polsce nie może być: 'KONSTYTUCJA Jędrek'...
dlaczego? To na kim mamy się wzorować... smutne...
... a komentarze do zalinkowanego wyżej tekstu
wręcz powalają.. głos ludu...

-- -
pulsar

Data: 2018-08-05 04:16:25
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
Smuta w Polsce
użytkownik pulsar napisał:
[...]

Jedno małe przeszukano i od razu raban.
Pijarowo niestety porażka, ale przeca mogli wybić zęby jak poprzednicy:)

Swoją drogą, znaleźli już tego prowoka?
https://pbs.twimg.com/media/DjGjGtmW4AAPt3V.jpg

Data: 2018-08-05 07:34:46
Autor: Pajdak
Smuta w Polsce

Użytkownik "pulsar" <aja@aja.pl> napisał w wiadomości news:5b668a8b$0$607$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie bądźcie naiwni. Te "koszulki" to robota PiS.

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/cugier-kotka-moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski/vng0fw6

CL

Smuta w Polsce