Smutek

Data: 2010-09-06 11:18:22
Autor: pnk
Smutek
On 6 Wrz, 06:07, "WWW.SHARMDIVER.PL" <diveinstruc...@usuntoop.pl>
wrote:
Zapytałem wielu przewodników (instruktorzy PADI Divemastery PAdi) -
Zanurkujmy rano dla przyjemności - pod wodą wtedy jest bajkowo.
Noe zgłosił się NIKT.
Pytałem ich dlaczego? Odpowiedź -Nurkuję tylko jak muszę  i mi zapłacą
cokolwiek...
-- www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Odpowiedź była jasna, albo nurkujesz dla przyjemności (sam lub z
przyjaciółmi), albo za pieniądze z obcymi.
Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami, i zapłać za bezpieczeństwo ;)

pnk

Smutek