Smutne jest to, że trzeba tłumaczyć z pols kiego na nasze,

Data: 2014-07-04 04:46:15
Autor: stevep
Smutne jest to, że trzeba tłumaczyć z pols kiego na nasze,
# Tymczasem dziś w wiodącej telewizji mainstream'u oglądałem już kilka  razy wystąpienie JKM i (jak do tej pory) żaden z dziennikarzy nie odniósł  się do treści. Zły, niewyraźny, wręcz hańbiący poziom mówionego  angielskiego - taki był mniej więcej ton komentarzy. Ba! Gdzieś tam nawet  wdarła się narracja, że dziennikarze chcieliby Pana Janusza zrozumieć, ale  nie dało rady.

Nie wyobrażałem sobie do tej pory, aby dziennikarze (bez choćby odrobiny  zażenowania)  mogli w świetle studyjnych reflektorów, na oczach widzów  stwierdzić, że nie dali rady zrozumieć wystąpienie europosła! Ich rolą  jest analiza informacji, które podają, jako tak zwane "niusy". Jeśli tego  nie zrobili, to materiału bez opracowania puszczać nie powinni.  Opracowanie (w formie napisów po polsku) jednak było i "nius" puszczony  został. Dochodzimy więc do smutnego wniosku: dziennikarze mają trudności  ze zrozumieniem sensu zdań w języku polskim.... Smutne... #
Ze strony:
http://tnij.org/eerrwqf

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-07-04 02:11:54
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xigcnde850oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Przecież mogliby poprosić o translacje prezesa PiS, on biegle klepie po rosyjsku.

MW

Smutne jest to, że trzeba tłumaczyć z pols kiego na nasze,