Smutne staty - porownanie ofiar smiertelnych PL - DE

Data: 2011-07-07 10:41:46
Autor: DoQ
Smutne staty - porownanie ofiar smiertelnych PL - DE
W dniu 06-07-2011 23:15, topek pisze:

Brak zachowania odstepu.
Niewpuszczanie innych, przy checi zmiany pasa.
Wiszenie na zderzaku.
Jechanie permantnie lewym pasem choc prawy jest pusty.
Lewo-/prawoskret/jazda na wprost nie z tego pasa co sie powinno celem
ominiecia kolejki.
Po prostu nie mysli sie o innym czlowieku, mysli sie tylko o sobie.

ATSD zwracasz im uwagę przy _każdej_ nadarzającej się okazji (np. jak staniecie sobie na światłach), czy jesteś tylko fajterem co w necie narzeka, a w realu się nie odezwie?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-07 10:56:29
Autor: Przemysław Czaja
Smutne staty - porownanie ofiar smiertelnych PL - DE

Użytkownik "DoQ"

ATSD zwracasz im uwagę przy _każdej_ nadarzającej się okazji (np. jak staniecie sobie na światłach), czy jesteś tylko fajterem co w necie narzeka, a w realu się nie odezwie?

No chyba, że chodzi o hotdogi... ;-)

Data: 2011-07-07 11:03:50
Autor: DoQ
[...]

No, chciałbym zobaczyć jak stosuje swoje porady w życiu codziennym :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-07 21:05:38
Autor: topek
W dniu 2011-07-07 10:41, DoQ pisze:
[...]

Zawsze sie nei odzywam.
Nie milcze tez.
Trudno mi to oszacowac.

Najczesciej jak pacjent ma radio sie odzywam:
"Kolego, daj mi dokonczyc manwer wyprzedzania, ja Ci zjade"

Najczesciej pada: "spierdalaj"

Kumasz teraz?

Nie naleze do strachliwych ale do grupy karkow tez sie nie odezwe.

Cos mi chcesz udowodnic?

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"MoĹźe Oko tylko mydli oko

Data: 2011-07-07 22:40:58
Autor: DoQ
W dniu 07-07-2011 21:05, topek pisze:

Najczesciej jak pacjent ma radio sie odzywam:
"Kolego, daj mi dokonczyc manwer wyprzedzania, ja Ci zjade"
Najczesciej pada: "spierdalaj"

A... przez radio...

Nie naleze do strachliwych ale do grupy karkow tez sie nie odezwe.
Cos mi chcesz udowodnic?

A ty?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-07 23:00:53
Autor: topek
W dniu 2011-07-07 22:40, DoQ pisze:
W dniu 07-07-2011 21:05, topek pisze:

Najczesciej jak pacjent ma radio sie odzywam:
"Kolego, daj mi dokonczyc manwer wyprzedzania, ja Ci zjade"
Najczesciej pada: "spierdalaj"

A... przez radio...
Jak sobie inaczej na autostradzie wyobrazasz?

Nie naleze do strachliwych ale do grupy karkow tez sie nie odezwe.
Cos mi chcesz udowodnic?
A ty?
Ja nic.
Napewno nie w necie. Gdzie nigdy nie wiadomo kto po drugiej stronie siedzi.
Nie warte mi to wysilku.
Wsrod znajomych, przyjaciol a i owszem