Smutno mi...

Data: 2009-12-24 10:35:36
Autor: Woland
Smutno mi...
Ciągle dostaję nachalne sms-y i telefony od rodziny i znajomych
życzących mi wszystko najlepszego z okazji świąt - i to od wszystkich,
również od tych, którzy wiedzą, że nie jestem chrześcijaninem....

Gdybym już był w Izraelu, to bym tego syfu uniknął, a tak muszę
zapijać smutek w samotności... Do Izraela wyjeżdżam na 4 dni dopiero w
sobotę wieczorem...

Przysłali mi dranie nawet pozytywkę ze szlagierem "O Tannenbaum",
pewnie po to, żeby mnie jeszcze bardziej sponiewierać...

O Tannenbaum, o tannenbaum, wie treu sind deine blätter!

http://w716.wrzuta.pl/audio/7E2ngU679hC/pozytywka

Data: 2009-12-25 09:28:23
Autor: sofu
Smutno mi...

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Smutno ci? To idz do jakiegos klubu gejowskiego jak nie możesz sie juz
doczekać i niech sie kilku tegich jebaczy wezmie za ciebie.
Przenicuja ci doupsko z oralem, przeczyszcza kanały, bedziesz znowu
szczęsliwy. A tam w twoim ukochanym Izraelu ci poprawia
i bedzie git. Podlej im gorzały, to moze nie bęadą zwracać uwagi na twój
wygląd i dadzą ci "szczęście".

sofu

Data: 2009-12-25 01:57:37
Autor: Woland
Smutno mi...
sofu napisał(a):

doczekaďż˝ i niech sie kilku tegich jebaczy wezmie za ciebie.
Przenicuja ci doupsko z oralem, przeczyszcza kana�y, bedziesz znowu

To twoje skryte fantazje seksualne?... Szkoda, że musisz dawać im
ujście w tak konfliktowy sposób...

Data: 2009-12-25 09:52:24
Autor: Prawusek
Smutno mi...

"sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote in message

[...]

Wystarczy mu one liter śliwowicy kosher.

Data: 2009-12-25 12:56:06
Autor: raff
Smutno mi...
sofu pisze:
[...]

Az sie milej robi. Takie Swieta powinny trwac jednak caly rok.

Lewactwo pogubione biega.

R.

Data: 2009-12-25 14:04:09
Autor: Prawusek
Smutno mi...
"raff" <trytytyty13@autograf.pl> wrote in message

Lewactwo pogubione biega.

Barany bez pasterza idą w skok na Nowy Rok.... :-)))))))

Data: 2009-12-25 11:39:20
Autor: Jadrys
Smutno mi...
W dniu 2009-12-24 19:35, Woland pisze:
[...]

Tylko na 4 dni? A po co  wracasz skoro życie dla ciebie jest w Polsce udręką?

Smutno mi...