Smutny obraz polskiej policji

Data: 2009-02-26 21:58:58
Autor: Mateusz Mirski
Smutny obraz polskiej policji
  rumcajs pisze:
http://tiny.pl/kg16

Przestałem czytać po kilku zdaniach, ale generalnie nie chce mi się wierzyć, żeby policjant wdał się w taką dyskusję, a jeśli tak, to tu popełnił błąd. Jeśli chodzi o te kolorowe skarpetki, to jego obowiązkiem jest pilnowanie, aby obywatele przestrzegali nawet najgłupszego prawa, jakie zostało uchwalone przez przedstawicieli tychże obywateli, których oni sami wybrali w wolnych i demokratycznych wyborach, bla bla bla...

Swoją drogą, co stoi na przeszkodzie aby zebrać odpowiednią ilość podpisów i złożyć wniosek o zmianę tego prawa, jeśli to przeszkadza tak wielu osobom?

Mateusz Mirski

Smutny obraz polskiej policji