Smutny stan Hornets

Data: 2009-04-30 20:54:24
Autor: lorak
Smutny stan Hornets
Tomasz Radko pisze:
West byłby świetnym uzupełnieniem dla dobrego teamu (Rockets?)

po co rockets West skoro na PF mają lepszego Scole?

Data: 2009-04-30 21:01:04
Autor: Tomasz Radko
Smutny stan Hornets
lorak pisze:
Tomasz Radko pisze:
West byłby świetnym uzupełnieniem dla dobrego teamu (Rockets?)

po co rockets West skoro na PF mają lepszego Scole?

No to nie Rockets. I nie Nuggets. I nie Blazers. Na pewno nie Lakers. Spurs przestali być dobrym zespołem (mógłbym napisać: a nie mówiłem?, ale tego nie zrobię). Suns mają Amare. Jazz nie. Mavs nie.

Cavs nie. Celci nie. Magic nie. Hawks? Za Josha? Też nie, bo Josh dostał   w offseason jakiś monstrualny kontrakt. Heat są zmaxowani. Bulls nie. Sixers nie. Wychodzi na to, że West najprędzej może być planem B Dumarsa (jeżeli nie uda mu się z Boozerem).

pzdr

TRad

Data: 2009-04-30 21:04:35
Autor: lorak
Smutny stan Hornets
Tomasz Radko pisze:
Wychodzi na to, że West najprędzej może być planem B Dumarsa (jeżeli nie uda mu się z Boozerem).

też mi się tak wydaje. pojawiła się nawet gdzieś plotka, jakoby Rip i Tay (albo przynajmniej jeden z nich) mieli iść do NO.

Data: 2009-04-30 12:15:31
Autor: L'e-szczur
Smutny stan Hornets
On 30 Kwi, 21:04, lorak <jea...@gmail.com> wrote:
Tomasz Radko pisze:

> [...]

też mi się tak wydaje. pojawiła się nawet gdzieś plotka, jakoby Rip i
Tay (albo przynajmniej jeden z nich) mieli iść do NO.

Czyli majac 76M$ payrollu zamieniaja przyzwoitego PF'a na dwoch
pierdzieli ze swiezymi extensions?
Zupelnie mi sie to nie podoba.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-30 21:13:21
Autor: Tomasz Radko
Smutny stan Hornets
lorak pisze:
Tomasz Radko pisze:
[...]

A co to dałoby Hornets? Pistons są głównym podejrzanym, bo prawdopodobnie mogliby wziąć Westa nie dając w zamian równoważnej płacy. Nikt inny z zespołów mających szansę na p-o (a West jest za stary, by w oparciu o niego robić przebudowę) nie będzie miał tak niskich pensyj.

pzdr

TRad

Data: 2009-04-30 21:22:32
Autor: lorak
Smutny stan Hornets
Tomasz Radko pisze:
lorak pisze:
Tomasz Radko pisze:
[...]

A co to dałoby Hornets?

finansowo pewnie nic (chociaż to zależy od ewentualnych dodatków). ale sportowo tak. Rip byłby ulepszeniem w porównaniu z czymkolwiek co tam w hornets gra jako SG. w sumie nawet Tay byłby lepszym SG niż Butler.

Data: 2009-04-30 22:02:21
Autor: Tomasz Radko
Smutny stan Hornets
lorak pisze:
Tomasz Radko pisze:
lorak pisze:
Tomasz Radko pisze:
[...]

Prince 6 WS, Hamilton 4 WS. Jeżeli Hornets spuszczą Westa to nie po to, żeby wziąć gorszy kontrakt z mniejszą produkcją. Myśl raczej w kategoriach Bynum+Maxiel+picki za Westa.

pzdr

TRad

Data: 2009-05-01 00:09:15
Autor: lorak
Smutny stan Hornets
Tomasz Radko pisze:
lorak pisze:
Tomasz Radko pisze:
lorak pisze:
Tomasz Radko pisze:
[...]

hornets rozpatrując wymianę mieliby patrzeć na produkcję wyrażaną w WS... hmm... naprawdę uważasz, że GMs w NBA pod takim kątem oceniają wymiany? :D

NOH interesuje przede wszystkim kasa (i tak, pod tym względem pozyskiwanie Taya czy Ripa za Westa nie ma sensu, chyba że z jakimiś dodatkami), a w dalszej kolejności łatanie dziur w składzie. taką dziurą jest właśnie pozycja SG.

Data: 2009-05-01 00:52:41
Autor: Tomasz Radko
Smutny stan Hornets
lorak pisze:
Tomasz Radko pisze:
lorak pisze:
Tomasz Radko pisze:
lorak pisze:
Tomasz Radko pisze:
[...]

Nie. Natomiast uważam, że metryki stosowane przez GMów mocno korelują z WS.

[...]

Nie widzę sensu w zamienianiu dziury na SG na dziurę na PF. I Hamilton, i, w nieco mniejszym stopniu, Prince, to głównie nazwiska. Kontrakt Westa jest uzasadniony jego produkcją. Kontrakty Hamiltona/Prince'a to większa pieniądze za mniejszą produkcję. Wymiana z punktu widzenia Hornets nie miałaby najmniejszego sensu - no chyba żeby Pistons łyknęli przy tym np. kontrakt Stojakovica.

pzdr

TRad

Data: 2009-05-04 09:16:04
Autor: s
Smutny stan Hornets
[...]

Taaa, ale jezeli oddadza Westa - beda mieli dziure na PF. Krotki kocyk...
IMO jednak przede wszystkim beda probowac pchnac Chandlera, mimo ze tez oznaczac to bedzie dziure.

Jak nie urok...

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Smutny stan Hornets