Snajperzy - manipulacja

Data: 2014-03-05 22:23:05
Autor: boukun
Snajperzy - manipulacja
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:lf82n7$nqh$1node1.news.atman.pl...
Oto faktyczna treść rozmowy na temat snajperów:
Paet: Pokazała mi jakieś zdjęcia, powiedziała, że jako lekarz widzi, że to to
samo pismo [czyli ten sam rodzaj strzałów], ten sam rodzaj kul, że jest
niezwykle poruszona tym, że nowa koalicja nie chce zbadać [kto kazał strzelać
snajperom], co się dokładnie stało. I że panuje coraz bardziej powszechne
przekonanie, że za snajperami stał nie Janukowycz, ale ktoś z nowej koalicji...
Ashton: Myślę, że oni naprawdę chcą to zbadać... Nie zwróciłam na to uwagi,
bardzo interesujące, o rany...
Paet: ... tak, i jeśli zacznie to teraz żyć własnym życiem, to zdyskredytuje ich
od samego początku, tę nową koalicję...

I to wystarczy...

Pamiętamy doskonale, że krótko po tych krwawych wydarzeniach w mediach było głośno przytaczane, że ktoś tam twierdził, iż jakiś berkutowiec zaczął najpierw strzelać do demonstrantów, a potem odwrócił się i zaczał strzelać do berkutowców i że całkiem możliwe, że był to jakiś przebieraniec. Potem była krótko mowa o tym, że ochrona Majdanu miała ponoć pojmać snajpera, były nawet zdjęcia pojmanego i okładanego przez ludzi... I teraz jest cicho sza..., co się z nim stało, kto to był...

boukun

Data: 2014-03-06 13:57:55
Autor: jr
Snajperzy - manipulacja

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lf85hh$jge$1mx1.internetia.pl...
[...]

Był sfilmowany i nie berkutowiec, lecz snajper na dachu

[...]

Do dziś nie wiadomo, czy to był w ogóle snajper. Berkut tez nie schwytał żadnego ze snajperów - może nie miał po co?

Data: 2014-03-06 16:39:47
Autor: boukun
Snajperzy - manipulacja
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:lf9s58$jck$1node1.news.atman.pl...

[...]

A dlaczego do dziś nie wiadomo? Gdzie jest ten goościu?

Jedno jest pewne rzplita to pieski organ, na usługach polskiego reżimu..., wyszli na szmaciarzy...

boukun

Snajperzy - manipulacja