Snake w oponie.

Data: 2011-06-09 22:56:29
Autor: Ryszard Mikke
Snake w oponie.
Od Wiosennego Węża http://rmikke.bikestats.pl/471401,Rajd-Szesciu-Sklepow-i-
Pierwszy-Wiosenny-Waz-bikespotting-99.html już kilka razy się zdarzyło, że przy jakichś podskokach, czy nawet przejeździe po betonowych płytach, tylna dętka zdychała. Najpierw zaczynało się ciężej jechać, po paru kilometrach robiło się jakoś miękko... i po dętce.

Podejrzane, więc w końcu przeprowadziłem śledztwo.

Okazało się, że pewnie właśnie przy Wężu musiałem naciąć oponę od wewnątrz obręczą. Mam tam dodatkową warstwę gumy, przeciwprzebiciową - i ona jest w dwóch miejscach nacięta. Najwyraźniej dętka dostawała się w nacięcie, była przyszczypywana i puszczała.

Zakleiłem silwertejpem od środka i przyjmuję zakłady, na jak długo to pomoże :D

rmikke

Data: 2011-06-10 09:56:25
Autor: Alfer_z_pracy
Snake w oponie.
Ryszard Mikke napisał:
Zakleiłem silwertejpem od środka i przyjmuję zakłady, na jak długo to pomoże

Głupi Ty! Zamiast się pieprzyć z taśmą (no żesz koleś, pewnie chciałbyś żeby nowa opona kosztowała 99 groszy, co?) założyłbyś oponę Tubeless, wlał mleczko uszczelniające i jazda! Z taśmą stanowisz zagrożenie dla ciężarówek!

:-))))
Pzdr
A.

Data: 2011-06-10 11:37:24
Autor: Mariusz
Snake w oponie.
" Na Srygława i Twaroga! Tnij linki! :D "

Data: 2011-06-10 09:43:11
Autor: Ryszard Mikke
Snake w oponie.
Mariusz <mm_stat@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

http://rmikke.bikestats.pl/471401,Rajd-Szesciu-Sklepow-i-
> Pierwszy-Wiosenny-Waz-bikespotting-99.html już kilka razy się zdarzyło, że

Ooo, bardzo słusznie.

Tylko czemu nad cytatem?

:P

rmikke

Data: 2011-06-10 09:45:12
Autor: Ryszard Mikke
Snake w oponie.
> [...]

http://rmikke.bikestats.pl/471401,Rajd-Szesciu-Sklepow-i-
> Pierwszy-Wiosenny-Waz-bikespotting-99.html już kilka razy się zdarzyło, że

Kajam sie i wysyłam przycięty link całkiem gratis: http://42.pl/u/2ACJ

rmikke

Data: 2011-06-11 09:30:59
Autor: Czarek Daniluk
Snake w oponie.
W dniu 2011-06-10 00:56, Ryszard Mikke pisze:

[...]

Ja ostatnio przyjechałem z roboty do domu, postawiłem rower, wieczorem chcę jechać - kapeć ... trza załatać, załątałem pomaluśku, późno się zrobiło odechciało mi się jechać ;)
Następnego dnia pojechałem do roboty - ostatni zakręt czuję miękko pod dupą ... zapchałem te 150m, wyciągnąłem spraya z glutem, zaczeło w 2 mi9ejscach z opony sadzić tym syfilisem ;) za jakiś czas zszedłem dobiłem luftu 3mało ;)
Wróciłem do domu, wk... się - pojechałem do decathlona kupiłem nową gumę wzmacnianą przeciwprzebiciową + dętkę z klajstrem we środku :)

Koło przemontowałem, starą gumę zacząłem dokładnie macać - i wymacałem 2 takie kawałki metalu jakby ucięty spinacz biurowy - czyli już wiem gdzie mnie luft uciekał, i co dętkę dziurawiło :) ale klajster dobra rzecz 3mał pomimo tego syfu w oponie ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-06-22 07:59:43
Autor: Ryszard Mikke
Snake w oponie.
Ryszard Mikke <rmikke@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Nikt nie obstawil zadnego terminu - coz, nie bedzie wygranych.

Dzis musialem dopompowac po drodze do roboty i pewnie przed powrotem bede
musial zmienic detke. Chociaz wolalbym w domu, co porzadna pompka stacjonarna,
to porzadna pompka stacjonarna.

Ciekawostka - jest to co najmniej trzecia detka, ktora zdechla po kolejnym
dopompowaniu na kompresorze...

rmikke

Data: 2011-06-29 14:53:38
Autor: Coaster
Snake w oponie.
On 6/22/11 9:59 AM, Ryszard Mikke wrote:
[...]

Ale jak pijesz herbate, to nic cie nie kluje pod okiem?
;-))

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-06-29 13:12:02
Autor: Ryszard Mikke
Snake w oponie.
Coaster <manypeny@mac.com> napisał(a):

> [...]
> dopompowaniu na kompresorze...

Ale jak pijesz herbate, to nic cie nie kluje pod okiem?

Nie, natomiast zdarza sie, kiedy pije kawe.

Ale ogolnie, to ja cos aluzju nie ponial?

rmikke

--

Snake w oponie.