Śniadanie jadłam ze słowem Boż ym, a siedząc w toalecie, słuchałam pogrzebu.

Data: 2010-02-13 21:24:17
Autor: raff
Śniadanie jadłam ze słowem Boż ym, a siedząc w toalecie, słuchałam pogrzebu.
No i coz ja ci poradze, Jacek. Ale psp to nie miejsce na zwierzenia.

R.

Data: 2010-02-13 22:12:21
Autor: Artur Borubar
Śniadanie jadłam ze słowem Bożym, a siedząc w toalecie, słuchałam pogrzebu.

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

No i coz ja ci poradze, Jacek. Ale psp to nie miejsce na zwierzenia.

Nie mógłbyś byc orginalniejszy, dzieciaku?

Przemek
 -- "Posłowie mieli jednak wątpliwości, czy Przemysław Gosiewski nie wiedział,
kto tak naprawdę jest autorem nowelizacji ustawy. Jarosław Urbaniak z PO
przypomniał zeznania Anny Cendrowskiej, która z kolei twierdziła, że wiedza
o tym, iż w ustawie maczał palce Totalizator Sportowy, była powszechna."

Śniadanie jadłam ze słowem Boż ym, a siedząc w toalecie, słuchałam pogrzebu.