Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Śniadek komentuje protesty ekologów przeciw Mierzei Wiślanej: Niemcy chcą, żeby Polacy dalej przyjeżdżali zbierać szparagi

Data: 2019-10-21 18:52:43
Autor: Lord Donald
[...]

     Rosja i Niemcy nie są zainteresowane rozwojem naszej gospodarki. Niemcy chcą, żeby Polacy dalej przyjeżdżali do nich zbierać szparagi. Zależy im, żebyśmy dalej byli tanią siłą roboczą

-- mówi portalowi wPolityce.pl Janusz Śniadek, poseł PiS i były przewodniczący NSZZ ,,Solidarność".

https://wpolityce.pl/polityka/447685-sniadek-niemcy-chca-zeby-polacy-przyjezdzali-na-szparagi?fbclid=IwAR2jmeI_lrJulNO7YJcW4ieq6kuCvcfRmJ9ydn-65ERsP_pndVVW4DjBOQg

Data: 2019-10-21 10:01:53
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 21 października 2019 18:52:45 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

W zasadzie nie wiem, co te szparagi mają do rzeczy, ale ma chłop rację. Jakby tak szparagów za ten miliard co idzie na przekop w kraju nasadzić, to Polacy mogliby je na miejscu zbierać.

BTW Wiadomo już skąd PiS weźmie brakujące 1,5mld na te inwestycję?

--
Bruno

Data: 2019-10-22 00:51:49
Autor: Jacek Bialy
Śniadek komentuje protesty ekologów przeciw Mierzei Wiślanej: Niemcy chcą, żeby Polacy dalej przyjeżdżali zbierać szparagi
BTW Wiadomo już skąd PiS weźmie brakujące 1,5mld na te inwestycję?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No właśnie!   Ja bym proponował wprowadzić jakiś specjalny podatek od sowieciarstwa - w końcu to ich wina, że tego przekopu jeszcze tam nie ma (a jak nie chcą płacić, to rozdać kilofy i łopaty, jak oni niegdyś rozdawali...)

JB

Data: 2019-10-23 07:26:45
Autor: Runt
W dniu 2019-10-22 o 09:51, pajac Jacek Bialy pisze:
[...]

A ja proPOnuję do tej roboty zatrudnić wszystkich byłych "funcjonariuszy" MO, UB, SB, ORMO-wców, PZPR-owców i wszelkiej maści kryptokomuchów z czerwonym POdniebieniem. Miałbys robotę do końca swgo nędznego żywota!

--
Runt

Data: 2019-10-23 02:56:41
Autor: Jacek Bialy
[...]

A długo nad tym myślałeś?..    :-DD

Data: 2019-10-23 19:22:38
Autor: Runt
W dniu 2019-10-23 o 11:56, psikuta Jacek Bialy pisze:
[...]

Krócej niż ty.

--
Runt

Data: 2019-10-23 12:19:27
Autor: Zenek Kapelinder
Śniadek komentuje protesty ekologów przeciw Mierzei Wiślanej: Niemcy chcą, żeby Polacy dalej przyjeżdżali zbierać szparagi
ty pizdziak vel runt dziura w dupie ogólnie szybko myślisz. Tak szybko że nie myślisz.

Data: 2019-10-24 07:27:40
Autor: Runt
W dniu 2019-10-23 o 21:19, BĘKART PRL Zenek Kapelinder pisze:
ty pizdziak vel runt dziura w dupie ogólnie szybko myślisz. Tak szybko że nie myślisz.

W O N !!!

--
Runt

Data: 2019-10-21 20:55:37
Autor: Runt
Śniadek komentuje ;-)))
W dniu 2019-10-21 o 18:52, kret kremlowski Lord Donald pisze:
Śniadek komentuje protesty ekologów przeciw Mierzei Wiślanej:
Sniadek? Buhahhahahhahahhahahahhahhhaaa!
Niemcy chcą, żeby Polacy dalej przyjeżdżali zbierać szparagi
No to na co czekasz? Jedź! Rudolf czeka ;-)))

--
Runt