Śnieg w Beskidzie Śląskim/Żywieckim

Data: 2009-11-22 06:47:37
Autor: Konsument
Śnieg w Beskidzie Śląskim/Żywieckim
Witam, jak wygląda na chwile obecną ilość śniegu w Beskidzie Śląskim/
Żywieckim. Planuję w najbliższy weekend wypad w Beskid i dobrze
wiedzieć czy jest tam biało. Dzięki za informacje

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-11-22 17:06:04
Autor: Wooyek
[...]

Dziś i wczoraj byłem na Żarze i brak śniegu w zasięgu wzroku. Ziemia na wspomnianej górze suchutka, więc ilość błota na szlakach też raczej niewielka.

Data: 2009-11-22 17:55:05
Autor: straiker
Wooyek pisze:
Witam, jak wygląda na chwile obecną ilość śniegu w Beskidzie Śląskim/
Żywieckim. Planuję w najbliższy weekend wypad w Beskid i dobrze
wiedzieć czy jest tam biało. Dzięki za informacje

polecam widok z Korbielowa w kierunku Pilska http://webkamera.korbielow.info/

oraz widoki z hali miziowej
http://www.gat.pl/pogoda/korbielow.php

pozdrawiam

Data: 2009-11-22 18:04:09
Autor: Grzegorz
Śnieg w Beskidzie Śląskim/Żywie ckim
Hello Konsument !:
Witam, jak wygląda na chwile obecną ilość śniegu w Beskidzie Śląskim/
Żywieckim. Planuję w najbliższy weekend

Heh dla mnie weekend właśnie się kończy.

wypad w Beskid i dobrze
wiedzieć czy jest tam biało. Dzięki za informacje

Hmmm, masz telefon ? Zadzwoń do schronisk w interesujących Cię regionach. Ale nie teraz, tylko na max 1 dzień przed wyjazdem - może dopadać albo zmieść, jak deszcz przyjdzie.

Tydzień temu w Śląskim powyżej 900 m npm było po kolana, teraz pewnie już przetarte. I na pewno jest biało. A Żar - to głównie pd stoki, i jakby nieco niżej ;-)

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-11-22 18:08:10
Autor: Krzysztof Kucharski
Śnieg w Beskidzie Śląskim/Żywieckim
Witam

Użytkownik "Grzegorz" <bzdura@tuniemamaila.pl> napisał w wiadomości news:hebqu9$bup$1news.onet.pl...

[...]
Tydzień temu w Śląskim powyżej 900 m npm było po kolana, teraz pewnie już przetarte. I na pewno jest biało. A Żar - to głównie pd stoki, i jakby nieco niżej ;-)
[...]

Skrzyczne, dzisiaj - zero śniegu. Jego nędzne resztki wystepują gnieniegdzie, ale tylko w ilosciach symbolicznych. Powyżej 1000 m npm jest sucho, błoto ładnie zmarnięte. Im niżej, tym błotko robi się bardziej plastyczne... ;-/

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

Data: 2009-11-22 21:21:18
Autor: Przemek
Śnieg w Beskidzie Śląskim/Żywieckim
Użytkownik "Grzegorz" <bzdura@tuniemamaila.pl> napisał w wiadomości

Tydzień temu w Śląskim powyżej 900 m npm było po kolana, teraz pewnie
już przetarte. I na pewno jest biało.

A nie jest :) Szyndzielnia, Klimczok, pojedyńcze płaty śniegu. Kołowrót,
Stefanka, po śniegu nie ma nawet wspomnienia.

--
Pozdrawiam:
Przemek

Data: 2009-11-23 09:07:46
Autor: Grzegorz
Śnieg w Beskidzie Śląskim/Żywie ckim
Hello Przemek !:

[...]

Najwięcej było na trasie Klimczok - Błatnia. Tam nie ma już liści, które spadając na śnieg powodują jego bardzo szybkie topnienie (od słońca). Szedł ktoś ??? No i to tak około 1000 m npm ...

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-11-22 18:34:48
Autor: Łukasz Lech
Konsument pisze:
[...]

Warunki w górach się teraz szybko zmieniają.
Byłem w 'długi weekend' 7-11 listopada: 2 dni złotej jesieni, 2 dni okropnej pluchy i 1 dzień pięknej zimy
Relacja + zdjęcia wrzucone tutaj:
http://www.skpb.waw.pl/relacje/inne/1637-jesienno-zimowy-weekend-w-beskidach.html
Ostatniego dnia rano mieliśmy bardzo zdziwione miny. Na szczęście było to bardzo miłe zaskoczenie :) Niestety, już u podnóży gór zamiast śniegu był deszcz i okropne błocko.
Życzę Ci oczywiście jak najpiękniejszej pogody!

--
Łukasz Lech
http://lechlukasz.wordpress.com - o górach, informatyce i nie tylko

Data: 2009-11-23 08:25:09
Autor: bans
Konsument pisze:
Witam, jak wygląda na chwile obecną ilość śniegu w Beskidzie Śląskim/
Żywieckim. Planuję w najbliższy weekend wypad w Beskid i dobrze
wiedzieć czy jest tam biało. Dzięki za informacje

Już ci napisano, zapomnij o śniegu, chyba że do następnego weekendu znów nasypie.

Sobotni widok z Babiej Góry w kierunku Pilska:

http://picasaweb.google.com/artur.goc/2009_11_21BabiaGora#5406608178477416994

--
bans

Data: 2009-11-23 16:27:30
Autor: amcinpiL
Dnia Mon, 23 Nov 2009 08:25:09 +0100, bans napisał(a):

Już ci napisano, zapomnij o śniegu, chyba że do następnego weekendu znów nasypie.

Sobotni widok z Babiej Góry w kierunku Pilska:

No popatrz, a ja dzień później walczyłem na Babiej w śniegu do kolan. Fakt
faktem, że tylko w jednym miejscu... ;) ale śniegu powyżej kostek było
naprawdę sporo, tak że buciory na Evencie mi przemokły, co im się dawno nie
zdarzyło.

--
pozdrawiam Amcinpil

Data: 2009-11-24 08:00:44
Autor: bans
amcinpiL pisze:

No popatrz, a ja dzień później walczyłem na Babiej w śniegu do kolan. Fakt
faktem, że tylko w jednym miejscu... ;)

Takich miejsc było kilka na szlaku z Krowiarek, ale to płaty, które można było ominąć nie nadkładając specjalnie drogi...

--
bans

Data: 2009-11-24 12:49:12
Autor: s
Śnieg w Beskidzie Śląskim/Żywie ckim
Mam pytanie, czy da sie w Beskidach
"bezblotnie" pojezdzic rowerem jeszcze?
Bo ze sniegu nie ma, to juz wiem :)
Kwestia, czy zamiast sniegu nie ma blota
do pol lydki? :)

Aha - czy ktos cos wie, czy otwarto juz droge
przez Kubalonke?

pozdro
S.

Data: 2009-11-24 13:27:58
Autor: bans
s pisze:

Mam pytanie, czy da sie w Beskidach
"bezblotnie" pojezdzic rowerem jeszcze?
Bo ze sniegu nie ma, to juz wiem :)

Kumpel pojechał w sobotę w okolice Salmopola i Baraniej Góry (nie pamiętam dokładnie trasy, od strony Wisły) i był bardzo zdziwiony małą ilością błota, jechało sie podobno bezproblemowo.

Jak nie nawali śniegiem i deszczem to w sobotę się wybieram pobrudzić koła :)

--
bans

Data: 2009-11-24 14:18:46
Autor: s
bans pisze:
s pisze:

[...]

O, dzieki :)
Zawsze tez postaje ta trasa:
http://www.mtbbeskidy.pl/trasa-6.htm
Prawie nigdy nie ma blota, kwestia ile razy
mozna tamtedy jechac :)

--
pozdro
S.

Data: 2009-11-24 15:38:25
Autor: bans
s pisze:

O, dzieki :)
Zawsze tez postaje ta trasa:
http://www.mtbbeskidy.pl/trasa-6.htm
Prawie nigdy nie ma blota, kwestia ile razy
mozna tamtedy jechac :)

Ja tam łaziłem często pieszo, na rowerze jestem w górach początkujący :)

--
bans

Data: 2009-11-24 16:21:31
Autor: s
bans pisze:
s pisze:

[...]

Poszukaj na allegro tych przewodnikow, jak ich nie masz:
http://www.ii.uj.edu.pl/~zbooy/polish/adventaw.html
(czesc jest "klikalna" - mozna na mapie samemu wyznaczyc,
ale co drukowane, to drukowane)
To sa te, no, kultowe :) trasy mtb.

--
pozdro
S.

Data: 2009-11-25 07:47:14
Autor: bans
s pisze:

[...]

1. Znam Beskidy doskonale z pieszych wycieczek.
2. Stronę zbooya też znam (aż taki początkujący nie jestem ;)
3. Przewodniki mam (łącznie z tym sprzed 15 lat, w którym rower z amorkiem to było wielkie halo ;)

--
bans

Data: 2009-11-25 09:34:24
Autor: s
bans pisze:
s pisze:

[...]

A to przepraszam szanownego Pana, za to, ze pomyslalem,
zes rookies :)

Info od lokalsow: w beskidach leje.
Ale weekend ma byc niezly:
http://www.yr.no/place/Poland/Silesia/Wisła/weekend.html

Data: 2009-11-25 11:23:42
Autor: bans
s pisze:

A to przepraszam szanownego Pana, za to, ze pomyslalem,
zes rookies :)

Tylko jeśli chodzi o samą czynność fizycznego kręcenia po górach.

Trochę mi się przez to zmieniło podejście do tematu - szacunek dla tych, którzy wszędzie wjeżdżają - tych od wyciągów i zjeżdżania dla zjeżdżania ciągle _nie_ pozdrawiam ;)

Ale weekend ma byc niezly:
http://www.yr.no/place/Poland/Silesia/Wisła/weekend.html

A kto by tam wierzył w prognozy dalsze niż 24h ;)

--
bans

Data: 2009-11-25 12:25:43
Autor: Paweł Pontek
s pisze:

Aha - czy ktos cos wie, czy otwarto juz droge
przez Kubalonke?

W nocy z piatku na sobote byla (formalnie) zamknieta,
ale bez problemu dalo sie przejechac samochodem.

PABLO

Data: 2009-11-23 17:57:36
Autor: Paweł Pontek
Konsument pisze:
jak wygląda na chwile obecną ilość śniegu w Beskidzie Śląskim/
Żywieckim.

W weekend bylem w rejonie Wlk. Raczy - zero sniegu.

PABLO

Data: 2009-11-28 23:02:09
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Śnieg w Beskidzie Śląskim/Żywieckim
Konsument bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Witam, jak wygląda na chwile obecną ilość śniegu w Beskidzie Śląskim/
Żywieckim. Planuję w najbliższy weekend wypad w Beskid i dobrze
wiedzieć czy jest tam biało. Dzięki za informacje

Informacja może nieco spóźniona, a może komuś się przyda na niedzielę ;-)
Dzisiaj z Magurki Wilkowieckiej widziałem Skrzyczne (ale widoczność marna
:-() - śniegu nie stwierdza się, w Beskidzie Małym na szlakach wyglądało na
sucho.

Data: 2009-12-07 13:11:40
Autor: Ela.Bednarek
W dniu 2009-11-22 15:47, Konsument pisze:
[...]

   Jak na razie nie wiem czy jest tam biało, ale widzę że lubisz Beskidy i okolice:)
dlatego może spodoba Ci się propozycja imprezy na pograniczu sportu i rekreacji początkiem Stycznia Nowego Roku,
czyli rajd na rakietach śnieżnych po Stokach Turbacza 8-10 styczeń 2010 czyli AST Winter Trophy
będą tam nie tylko Ci, którzy lubią ze sobą rywalizować:):)
wejdź sobie na stronę:

http://www.compass.krakow.pl/rakiety/Informacje.html

Pozdrawiam i życzę udanych "wybadów" w góry
ELa

Śnieg w Beskidzie Śląskim/Żywieckim