Śnieg w Beskidzie Średnim?

Data: 2010-03-22 13:02:21
Autor: Basia Z.
Śnieg w Beskidzie Średnim?

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" :

Chciałem zapytać w jakim stanie są obecnie szlaki w Beskidzie Średnim aka
Makowskim? Błoto czy śnieg? Jeżeli śnieg, to ile go jest?

W sobotę byłam w pobliżu - to jest na Leskowcu.
Śniegu od strony południowo-zachodniej jest niewiele i był bardzo mokry.
Natomiast pod schroniskiem spotkaliśmy turystę z rakietami przy plecaku, który mówił, że idzie od Przełęczy Kocierskiej i rakiety były na trasie bardzo przydatne.

Zaznaczam, że sytuacja szybko się zmienia, wiał bardzo ciepły wiatr i w niedzielę w rejonie Solniska (byłam w chatce "Harnasi") było już znacznie mniej śniegu niż w sobotę.

Pozdrowienia

Basia

Data: 2010-03-22 13:03:57
Autor: Basia Z.
Śnieg w Beskidzie Średnim?

Użytkownik "Basia Z." :

Natomiast pod schroniskiem spotkaliśmy turystę z rakietami przy plecaku, który mówił, że idzie od Przełęczy Kocierskiej i rakiety były na trasie bardzo przydatne.

To jest turysta mówił, a nie plecak, przepraszam.

B.

Śnieg w Beskidzie Średnim?