Snieg, zakret na recznym i policja w UK

Data: 2010-12-20 10:29:32
Autor: Jan-xx
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Hej!

Jechalem dzisiejszej nocy malo uczeszczana, zasniezona ulica miejska, z 15 mil na godzine (ograniczenie do 30), brak ludzi i brak samochodow. Tylko jeden samochod, ze 100m za mna. Byl ostry zakret i wzialem go na recznym. Nagle ten samochod za mna okazal sie radiowozem. Wlaczyli koguta i kazali mi sie zatrzymac. No i sie zaczelo - ogladanie mojego samochodu wewnatrz, sprawdzanie prawa jazdy, gdzie mieszkam, itp. Powiedzieli, ze takie jezdzenie jest niebezpieczne, ze snieg, i ze moglem komus zrobic krzywde, ze bedzie tym razem ostrzezenie, a na moj adres przyjdzie broszura informujaca, ze moj samochod zostal wlasnie dodany do jakiegos katalogu niebezpiecznie zachowujacych sie samochodow, i ze jesli w ciagu 12 miesiecy od dzisiaj zostane zatrzymany za wykroczenie drogowe, to zainstaluja mi w samochodzie jakies urzadzenie kontrolujace sposob jazdy.

Nie podoba mi sie to wszystko zupelnie - nie popelnilem zadnego wykroczenia, nie stracilem kontroli nad pojazdem i dla nikogo nie stanowilem zagrozenia - zwyczajnie nikogo tam nie bylo i nie moglo byc - dobra widocznosc. Mozna sie jakos wybronic? Czy policja moze dzialac tak wedlug wlasnego widzi mi sie? A moze jest jakis przepis, nie wiem, traktujacy o trakcji pojazdu na drodze?

Prosilbym o konkretne porady - to, czy komus osobiscie podoba sie branie zakretow na recznym, niewiele wnosi. BTW uwazam, ze wprowadzanie samochodu w celowe poslizgi na pustych drogach wplywa wrecz korzystnie na bezpieczenstwo, bo daje wiedze o granicach mozliwosci pojazdu w tych warunkach.

--
Jan-xx

Data: 2010-12-20 11:36:05
Autor: J_K_K
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Uzytkownik "Jan-xx" <jan-xx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:ienb63$q6f$1inews.gazeta.pl...
jeden samochod, ze 100m za mna. Byl ostry zakret i wzialem go na recznym. Nagle ten samochod za mna okazal sie radiowozem.

Zdziwil bym sie, gdyby Cie nie zatrzymali.

Ostatnio taki jeden bral u nas ciasne rondo (fi ~10~15m)
z przejsciami dla pieszych na wyjazdach  bokiem.
Nie wnikam - specjalnie, czy nie specjalnie -
jak by wyszedl mu nagle pieszy (co czesto sie tam zdarza),
to nic by nie zdazyl zrobic.

Pzdr

JKK

Data: 2010-12-20 14:06:50
Autor: PH
Snieg, zakret na recznym i policja w UK

Uzytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisal w wiadomosci news:ienbij$m11$1speranza.aioe.org...
[...]

wspólczuje
aczkolwiek w RP tez by Cie zatrzymali

Data: 2010-12-20 14:32:49
Autor: J_K_K

Użytkownik "PH" <PH@pl.news> napisał w wiadomości news:ienkda$d3g$1news.onet.pl...

[...]

Nie mnie, tylko Jana ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-12-20 11:39:05
Autor: Massai
Jan-xx wrote:

Nie podoba mi sie to wszystko zupelnie - nie popelnilem zadnego
wykroczenia,

Jestes pewien? Zmiesciles sie na swoim pasie?

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-20 11:57:16
Autor: Jan-xx
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Nie podoba mi sie to wszystko zupelnie - nie popelnilem zadnego
wykroczenia,

Jestes pewien? Zmiesciles sie na swoim pasie?

Na tej drodze nie ma wyznaczonych liniami pasow. Nawet gdyby byly, to by pozostawaly zakryte sniegiem. Trudno mi stwierdzic, czy zmiescilem sie dokladnie na swojej polowie (BTW czy mam obowiazek, gdy nie ma/nie widac pasow?). W kazdym razie policja nie postawila mi takiego zarzutu - i przypuszczam, ze nie bylaby w stanie tego dostrzec z tej odleglosci. Nie zostal postawiony zaden zarzut zlamania przepisow - tylko monolog o bezpieczenstwie.

--
Jan-xx

Data: 2010-12-20 04:10:15
Autor: WS
On 20 Gru, 12:57, "Jan-xx" <jan...@gazeta.pl> wrote:
Nie zostal postawiony zaden zarzut zlamania przepisow - tylko monolog o
bezpieczenstwie.

To juz chyba standard W EU :(
Znajoma jadac motocyklem w Irlandii zostala "pouczona", ze czeste
wyprzedzanie jest niebezpieczne, tez bez mandatu  itp...
Niedlugo przyjdzie kupic samochod z tempomatem, ustawic limit +10 i
wlaczyc sobie film ;)

WS

PS. a pozniej sa zaskoczeni wynikami testu typu podniesienie limitu
predkosci zmniejsza ilosc wypadkow...

Data: 2010-12-20 13:28:52
Autor: Massai
Jan-xx wrote:

Na tej drodze nie ma wyznaczonych liniami pasow. Nawet gdyby byly, to
by pozostawaly zakryte sniegiem.

To nie ma znaczenia.
To ze np. linia rozdzielajaca pasy jest niewidoczna, nie uprawnia Cie
do jechania lewa (w Twoim przypadku prawa) strona jezdni - szczególnie
na zakrecie.

Pomysl - jakis masta scina zakret jadac poslizgiem, scina bo przód mu
wylazi na pas dla kierunku przeciwnego. Z tego przeciwnego kierunku
jedziesz Ty, wylaniasz sie na zakrecie i mu sie ladujesz w pysk. Co
pomyslisz o takim idiocie?

Malo który taki masta jest Aaltonenem, zeby w takiej sytuacji umiec
blyskawicznie poszerzyc luk po którym idzie auto w poslizgu, np.
depczac na gaz w FWD.
Zazwyczaj taki masta naciska w nerwach na hamulec...
Bo gosc który wie i umie sie zachowac w takiej sytuacji - nie bedzie
sie slizgal na publicznej drodze. Nie czuje takiej potrzeby po prostu.

Serio, wybierz sie kiedys na jakis tor, czy chocby na plac do jakiejs
szkólki jazdy, poganiaj dookola pacholków. Zdziwisz sie jak bedziesz
wracal... totalny luz, lagodna jazda, bez speedowania, jak taksówkarz...

Nie zostal postawiony zaden zarzut zlamania przepisow -
tylko monolog o bezpieczenstwie.

Szczerze mówiac - slusznie. Stwarzanie zagrozenia na drodze jak
najbardziej moze byc karane.

Do zabaw poslizgami, do poznawania mozliwosci samochodu sa zamkniete
place, a nie droga publiczna. Bo to zbyt malo przewidywalna zabawa.
Poslizg na sniegu jest trudny do kontrolowania, szczególnie na
wyslizganym sniegu. Zlapiesz kopnego troche, auto idzie, troche sie
trzyma, uslizguje, wszystko cacy, a za chwile wpadasz dwoma kolami w
jezyk sniegu ubitego i przyklejonego do asfaltu i kompletnie tracisz
kontrole nad samochodem, który juz sie slizgal, a teraz zaczyna sie
obracac.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-20 12:39:34
Autor: mleko
On 2010-12-20 11:29, Jan-xx wrote:
[...]

Czy faktycznie w UK takie cos instaluja w samochodach? Jak to dziala, ktos wie cos wiecej na ten temat?

Data: 2010-12-20 12:04:00
Autor: Jan-xx
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Czy faktycznie w UK takie cos instaluja w samochodach? Jak to dziala, ktos wie cos wiecej na ten temat?

Pierwszy raz zetknalem sie z czyms takim wczoraj, wiec bede wiedzial dopiero, gdy przyjdzie mi broszura.

--
Jan-xx

Data: 2010-12-20 12:44:57
Autor: onion
Snieg, zakret na recznym i policja w UK

Uzytkownik "Jan-xx" <jan-xx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
Hej!

brawo tak powinno byc, tymczasem my jestesmy 100lat za murzynami

u nas za takie cos pare stówek mandatu:
http://www.youtube.com/watch?v=iZB2p3gJyXM

Data: 2010-12-20 12:48:16
Autor: masti
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 12:44:57 +0100 osobnik zwany onion
wystukał:

u nas za takie cos pare stĂłwek mandatu:
http://www.youtube.com/watch?v=iZB2p3gJyXM

a co to ma wspĂłlnego z powyzszym opisem?
Bo tu jest po prostu wyprzedzanie na chama i zwykłe złamanie przepisów oczywiste dla każdego kto ma PJ.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-12-20 16:06:00
Autor: onion

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:ienjag$ua0$8news.onet.pl...
[...]

chodzi o sytuację w której ktoś robi niebezpieczny manewr
niezależnie od tego czy coś się komuś stało i że droga była pusta

wczoraj 35 letni tatuś wiózł dzieci na pustej drodze na sankach za samochodem, jak to się skończyło każdy chyba słyszał
a jakiś rok temu na jutubie pojawił się filmik z kuligiem na drodze publiczniej przy dużej prędkości, jak zwyzywałem autora od debili i bezmózgowych idiotów to cała nać chciała mnie zjeść, że pusto że nikogo nie ma a tak wogule to ja jestem stary dziadek

zakręcanie na ręcznym nawet robione przez miszcza kierownicy zawsze będzie niebezpieczne i do tego są tory rajdowe a nie droga publiczna

Data: 2010-12-20 15:14:19
Autor: masti
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 16:06:00 +0100 osobnik zwany onion
wystukał:

tu droga nie była pusta.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-12-20 18:51:21
Autor: to
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
begin onion
wczoraj 35 letni tatuś wiózł dzieci na pustej drodze na sankach za
samochodem, jak to się skończyło każdy chyba słyszał

W jaki sposób na pustej drodze można wjechać pod autobus?

jak zwyzywałem autora od debili i bezmózgowych idiotów to
cała nać chciała mnie zjeść, że pusto że nikogo nie ma a tak wogule to
ja jestem stary dziadek

LOL.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-20 20:28:37
Autor: nalesnik
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
onion wrote:
nie droga publiczna

Nigdy w zimie nie "świrowałeś" autem na pustym parkingu?

Data: 2010-12-20 19:40:48
Autor: masti
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 20:28:37 +0100 osobnik zwany nalesnik
wystukał:

onion wrote:
nie droga publiczna

Nigdy w zimie nie "świrowałeś" autem na pustym parkingu?

droga pełn samochodów to nie jest pusty parking

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-12-20 21:12:39
Autor: masti
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 21:28:40 +0100 osobnik zwany nalesnik
wystukał:

onion wrote:
nie droga publiczna
Nigdy w zimie nie "świrowałeś" autem na pustym parkingu?

droga pełn samochodów to nie jest pusty parking

A pusty parking?

a pusty parking nie ma nic do wątku.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-12-20 21:37:15
Autor: Artur Maśląg

onion wrote:
nie droga publiczna
Nigdy w zimie nie "świrowałeś" autem na pustym parkingu?

droga pełn samochodów to nie jest pusty parking
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

A pusty parking?

Ile razy można powtarzać?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-12-20 21:54:05
Autor: nalesnik
Artur Maśląg wrote:
onion wrote:
nie droga publiczna
Nigdy w zimie nie "świrowałeś" autem na pustym parkingu?
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
dalej aktualne

Ile razy można powtarzać?
Ale Ciebie pytałem?

Data: 2010-12-20 22:05:43
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-12-20 21:54, nalesnik pisze:
Artur Maśląg wrote:
onion wrote:
[...]

Póki co, to napytanie nie odpowiedziałeś, tniesz jak Ci wygodnie
itd.

Nawyki z grupy macierzystej? Co, zima się zrobiła, dupa marznie, to
trzeba na p.m.s potrollować?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-12-20 23:41:23
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 20 Dec 2010 22:05:43 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

Póki co, to napytanie nie odpowiedziałeś, tniesz jak Ci wygodnie
itd.

Drogi Futrzaczku, jazda poślizgami nie jest ni9ebezpieczna. Ba, jazda
kontrolowanym poslizgiem jest bardziej bezpieczna od tego, jak jeżdża
kapelusznicy. --
     ___________ (R)

Data: 2010-12-21 00:46:24
Autor: J.F.
On Mon, 20 Dec 2010 23:41:23 +0100,  Adam Płaszczyca wrote:
[...]

Chyba ze z przeciwka wyjedzie ciezarowka ..

J.

Data: 2010-12-21 08:22:21
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-12-21 00:46, J.F. pisze:
[...]

Ciężarówka to opół biedy - są spore szanse, że ucierpi wtedy tylko
mistrz. Gorzej jak pojawią się np. piesi....

Data: 2010-12-21 08:03:57
Autor: to
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
begin Artur Maśląg
Chyba ze z przeciwka wyjedzie ciezarowka ..

Ciężarówka to opół biedy - są spore szanse, że ucierpi wtedy tylko
mistrz. Gorzej jak pojawią się np. piesi....

Na pustej drodze przy dobrej widoczności? Skąd się pojawią? Teleportują się z kosmosu?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-24 23:13:41
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 21 Dec 2010 08:22:21 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

Chyba ze z przeciwka wyjedzie ciezarowka ..

Ciężarówka to opół biedy - są spore szanse, że ucierpi wtedy tylko
mistrz. Gorzej jak pojawią się np. piesi....

Kapelusznik wówczas nacisnie hamulec i z przerażona miną i terkoczącym
ABS-em przejedzie po nich. --
     ___________ (R)

Data: 2010-12-24 23:12:57
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 21 Dec 2010 00:46:24 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

A co to ma za znaczenie? --
     ___________ (R)

Data: 2010-12-21 02:03:30
Autor: Massai
Adam Płaszczyca wrote:

> [...]

Drogi Futrzaczku, jazda poślizgami nie jest ni9ebezpieczna. Ba, jazda
kontrolowanym poslizgiem jest bardziej bezpieczna od tego, jak jeżdża

Bzdura.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-21 08:16:46
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-12-21 03:03, Massai pisze:
Adam Płaszczyca wrote:

[...]

Eeeee tam, Płaszczyca zawsze wie lepiej i regularnie korzysta z tej
wiedzy dewastując kolejne pojazdy.

Data: 2010-12-21 12:55:50
Autor: J.F.
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał
Adam Płaszczyca wrote:
[...]

Bo to byly posligi niekontrolowane :-P

J.

Data: 2010-12-21 17:59:34
Autor: Artur Maśląg
Adam Płaszczyca wrote:
[...]

A co za różnica? Przecież nawet w tym co zacytowałeś czytam:
1. jazda poślizgami nie jest niebezpieczna.
2. jazda kontrolowanym poślizgiem jest bezpieczniejsza od tego jak
    jeżdżą kapelusznicy. (cokolwiek by to miało znaczyć)

Jak widać z przekonania o własnym mistrzostwie wzięły się te
niekontrolowane itd. W sumie nie on pierwszy, nie ostatni.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-12-21 18:20:44
Autor: J.F.
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w
[...]

No nie - jakby jechal poslizgiem kontrolowanym od poczatku, to by bylo bezpieczniej niz gdy jechal jak kapelusznik i znienacka wpadl w poslizg niekontrolowany :-)

Co prawda jakos inni kapelusznicy nie wpadli :-)

J.

Data: 2010-12-21 19:11:01
Autor: Massai
J.F. wrote:

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał
> Eeeee tam, Płaszczyca zawsze wie lepiej i regularnie korzysta z  tej
> wiedzy dewastując kolejne pojazdy.

Bo to byly posligi niekontrolowane :-P

Poślizg kontrolowany w warunkach drogowych, czyli na śliskim typu
śnieg, śnieg na lodzie itp. ma to do siebie że w każdej chwili, przy
niewielkiej zmianie nawierzchni może się zamienić w niekontrolowany.

Poślizg naprawdę kontrolowany, taki który jest stabilny i przewidywalny
to się robi na asfalcie, na odpowiednich kołach, gumach i odpowiednio
przygotowanym samochodem. Nie bez powodu zawody w driftach robi się
właśnie w takich warunkach, a nie zimą na śniegu czy lodzie.

W czasie takich zawodów to nawet deszcz może przeszkodzić. A to są
profesjonaliści, nie miszcze kierownicy.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-22 10:48:58
Autor: niusy.pl
Snieg, zakret na recznym i policja w UK

Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl>

[...]

Pierdoły do kwadratu.

Data: 2010-12-24 23:12:35
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 21 Dec 2010 19:11:01 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

Poślizg kontrolowany w warunkach drogowych, czyli na śliskim typu
śnieg, śnieg na lodzie itp. ma to do siebie że w każdej chwili, przy
niewielkiej zmianie nawierzchni może się zamienić w niekontrolowany.

Zaś jazda kapelusznika powoduje poślizg niekontrolowany od razu. --
     ___________ (R)

Data: 2010-12-28 10:19:20
Autor: Massai
Adam Płaszczyca wrote:

> [...]

> niewielkiej zmianie nawierzchni może się zamienić w niekontrolowany.

Zaś jazda kapelusznika powoduje poślizg niekontrolowany od razu.

Jeśli przyjmujemy najpopularniejszą definicję, że jazda kapelusznicza
to  "wolno, wolniutko, wolniej niż wymagają tego warunki" to owszem,
może denerwować, ale nie widzę powodu dla którego taka jazda miałaby
powodować poślizg niekontrolowany.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-28 20:57:48
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 28 Dec 2010 10:19:20 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

[...]

Powoduje, bo kapelusznik jedzie wolniutko, ale nie na tyle, żeby go warunki
nie zaskoczyły. Nagła zmiana nawierzchni i panika, jazda na zablokowanych
kołach, czy też mielenie kołami skręconymi przy radosnej jeździe na wprost. Niestety, nawet prostej umiejętności wyciągania auta z poślizgu na prostej
nawet 1% kierowców nie przetrenuje...

--
     ___________ (R)

Data: 2010-12-28 21:29:56
Autor: J.F.
On Tue, 28 Dec 2010 20:57:48 +0100,  Adam Płaszczyca wrote:
[...]

Po pierwsze - gdzie przetrenowac ? Nie kazdy ma nieuzywane lotnisko w
poblizu.

Po drugie - czemu nie trenowales ? Ty kapeluszu - jechales, drobna
zmiana warunkow cie zaskoczyla i potrafiles opanowac prostego poslizgu
w sprzyjajacych warunkach :-P

J.

Data: 2010-12-29 01:40:27
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 28 Dec 2010 21:29:56 +0100, J.F. napisał(a):

Po pierwsze - gdzie przetrenowac ? Nie kazdy ma nieuzywane lotnisko w
poblizu.

GOTO Orlen - 10zł i kup 'Szerokiej Drogi' Sobiesława Zasady. Na byle drodze
możesz poćwiczyć.
Po drugie - czemu nie trenowales ? Ty kapeluszu - jechales, drobna
zmiana warunkow cie zaskoczyla i potrafiles opanowac prostego poslizgu
w sprzyjajacych warunkach :-P

Bo głupi byłem. Teraz potrenowałem, efekty przerosły moje oczekiwania. A tak przy okazji - przetestowaliśmy z Cypkiem RWD i FWD. FWD kupa max. Jadąc ściera Cypek robił czasy o 5 sekund lepsze od siebie samego jadącego
swoim własnym Mondeo. --
     ___________ (R)

Data: 2010-12-29 10:31:04
Autor: J.F.
On Wed, 29 Dec 2010 01:40:27 +0100,  Adam Płaszczyca wrote:
[...]

A gdzie ja znajde 5 pasowa droge nieodsniezona droge zeby w czasie
cwiczen nie pocalowac barierki ? :-)

[...]

Znaczy sie co - FWD jest doskonale kontrolowalne, prawie tak jak RWD ?

A tak przy okazji - przetestowaliśmy z Cypkiem RWD i FWD. FWD kupa max. Jadąc ściera Cypek robił czasy o 5 sekund lepsze od siebie samego jadącego
swoim własnym Mondeo.

Ale tu nie wyscigi. Poczekaj na nastepny opad sniegu i gololedzi, wypusc Cypka sierra na
A4, jak sie odwazy dojechac do Legnicy szybciej niz mondkiem to sierra
5% lepsza, jak przy tym ja rozwali - to byla 10 razy gorsza ...

Mozecie tez sprobowac ponownie udac sie na trening - ale liczy sie
czas pierwszego przejazdu, lacznie z wyciaganiem z zaspy :-)

J.

Data: 2010-12-29 21:31:12
Autor: nalesnik
J.F. wrote:
[...]

Jeżeli trzypasmowa starczy to tor prób w Dżej-El na wschód od Wro;)

--
pzdr
nalesnik

Data: 2010-12-29 23:39:17
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 29 Dec 2010 10:31:04 +0100, J.F. napisał(a):

A gdzie ja znajde 5 pasowa droge nieodsniezona droge zeby w czasie
cwiczen nie pocalowac barierki ? :-)

Nie trzeba takiej. Wystarczy droga polna.
Bo głupi byłem. Teraz potrenowałem, efekty przerosły moje oczekiwania.
Znaczy sie co - FWD jest doskonale kontrolowalne, prawie tak jak RWD ?

Nie. FWD daje się wyprowadzić z poślizgu. RWD w tych warunkach nie wchodzi
w poślizg, a wychodzi w zasadzie bez pomocy.

[...]

Tylko poślizgi.
Poczekaj na nastepny opad sniegu i gololedzi, wypusc Cypka sierra na
A4, jak sie odwazy dojechac do Legnicy szybciej niz mondkiem to sierra
5% lepsza, jak przy tym ja rozwali - to byla 10 razy gorsza ...

Jak na razie, to sierra robi przedninapędówki jak chce.
Mozecie tez sprobowac ponownie udac sie na trening - ale liczy sie
czas pierwszego przejazdu, lacznie z wyciaganiem z zaspy :-)

A kto by modziaka wyciągał? Niech gnije. --
     ___________ (R)

Data: 2010-12-29 22:22:42
Autor: nalesnik
Massai wrote:
Adam Płaszczyca wrote:

[...]

Prawdziwy kapelusz po białym jedzie cały spięty i "wysrany", oczy 5PLN. Pomimo swojej upierdliwie wolnej jazdy, stanowi większe zagrożenie na drodze niż kolega który rozpoczął ten wątek. Wyślizgane do lodu koleiny od kół, pomiędzy nimi ciągnący się wał z nierozjechanego do końca jeszcze śniegu. Przy odrobinie szczęścia np. podczas zmiany pasa ruchu jednemu i drugiemu dupa lekko ucieknie, niezależnie od prędkości.
Gdybym wracał z imprezy i miałbym wybierać szofera to bezpieczniej czułbym się jadąc z kimś kto potrafi podciąć zakręt ręcznym, niż z jeżdżącym wolno niezależnie od warunków wielkookim kapeluszem.
;)

--
pzdr
nalesnik

Data: 2010-12-30 01:12:10
Autor: J.F.
On Wed, 29 Dec 2010 22:22:42 +0100,  nalesnik wrote:
Prawdziwy kapelusz po białym jedzie cały spięty i "wysrany", oczy 5PLN. Pomimo swojej upierdliwie wolnej jazdy, stanowi większe zagrożenie na drodze niż kolega który rozpoczął ten wątek.

Prawdopodobnie. Przeciez napisal ze powoli jechal.

Ale z drugiej strony moze pojechac Adam, bedzie wyluzowany, spokojny
... i wykreci pirueta, bo to zle FWD bylo  :-)

J.

Data: 2011-01-05 01:21:22
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 30 Dec 2010 01:12:10 +0100, J.F. napisał(a):

Ale z drugiej strony moze pojechac Adam, bedzie wyluzowany, spokojny
.. i wykreci pirueta, bo to zle FWD bylo  :-)

Nie wykręci, bo sie naumiał tym szajsem jeździć. --
     ___________ (R)

Data: 2010-12-24 23:11:58
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 21 Dec 2010 02:03:30 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

Drogi Futrzaczku, jazda poślizgami nie jest ni9ebezpieczna. Ba, jazda
kontrolowanym poslizgiem jest bardziej bezpieczna od tego, jak jeżdża
kapelusznicy.
Bzdura.

Twoja argumentacja mnie powaliła :D

--
     ___________ (R)

Data: 2010-12-22 11:36:02
Autor: kamil
On 20/12/2010 22:41, Adam Płaszczyca wrote:
[...]

W FWD? Dobre sobie, mnie sie po dlugich godzinach cwiczen na placach i torze w subaru zdazaja bledy, ktore moga kosztowac kogos zycie na publicznej drodze. A to jest samochod projektowany z mysla "ma zapierdalac w rajdach po sniegu".

No ale tutaj w koncu sami miszczofie kieroffnicy, ktorzy w swoich Kiach 1.6 LPG wyprzedzaja kolumny tirow pod gorke poganiajac dlugimi kapeluszy.

Kamil

Data: 2010-12-22 13:20:08
Autor: niusy.pl
Snieg, zakret na recznym i policja w UK

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com>

[...]

Ale z wybitnym kierowcą :-)

Data: 2010-12-22 12:45:18
Autor: kamil
On 22/12/2010 12:20, niusy.pl wrote:

[...]

Moglem sie nie przyznawac, ze taka fajtlpama ze mnie. ;)

Kamil

Data: 2010-12-23 13:48:41
Autor: jerzu
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
On Wed, 22 Dec 2010 13:20:08 +0100, "niusy.pl"
<dsfds@niusy.pl.invalid> wrote:

Ale z wybitnym kierowcą :-)

Czasem jak się czyta PMS to ma się wrażenie, że tu sami wybitni
kierowcy są. Tylko dziwnie się marnują na pisaninie, zamiast zamiatać
trasy rajdowe w WRC (nie mylić z Wrocławiem). Kubica z Kuzajem mogą im
buty polerować, a Loeb może im łaskawie za pilota robić.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-12-23 14:03:59
Autor: J.F.
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał
[...]

Bo nie wystarczy byc wybitnym kierowca - trzeba jeszcze sponsora znalezc :-P

J.

Data: 2010-12-23 14:17:33
Autor: jerzu
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
On Thu, 23 Dec 2010 14:03:59 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Bo nie wystarczy byc wybitnym kierowca - trzeba jeszcze sponsora znalezc :-P

Tak, tak...

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-12-23 14:49:48
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-12-23 14:17, jerzu pisze:
On Thu, 23 Dec 2010 14:03:59 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>  wrote:

Bo nie wystarczy byc wybitnym kierowca - trzeba jeszcze sponsora
znalezc :-P

Tak, tak...

Spoko, przecież gdyby nie sponsorzy to by taki Witia jeździć
nie potrafił, a on w ogóle jest cienki jak barszcz - ta połowa
by go na rękawie objechała jadąc po drodze na zakupy do Tesco...

Data: 2010-12-23 16:04:25
Autor: Massai
Artur Maśląg wrote:

> [...]

nie potrafił, a on w ogóle jest cienki jak barszcz - ta połowa
by go na rękawie objechała jadąc po drodze na zakupy do Tesco...

Ciągnąc przy tym wypożyczoną na statoilu przyczepkę ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-23 18:46:18
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-12-23 17:04, Massai pisze:
Artur Maśląg wrote:

[...]

Z fortepianem na pace ;)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-12-22 14:47:14
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-12-22 12:36, kamil pisze:

W FWD? Dobre sobie, mnie sie po dlugich godzinach cwiczen na placach i torze w subaru zdazaja bledy, ktore moga kosztowac kogos zycie na publicznej drodze.

Dlatego owszem, zdarza mi się z lekka porumakować zimą, i owszem, na publicznej drodze.
Ale tylko wtedy gdy jestem całkowicie pewien, że nawet gdyby "ewolucja" poszła
kompletnie źle, to na 100% nie ma żadnego pojazdu, człowieka, czy w ogóle jakiegokolwiek
cenniejszego obiektu, któremu byłbym w stanie zagrozić.
Czyli w praktyce - odludzie, jakaś pusta boczna droga, pełna widoczność co za ew. zakrętem.

Data: 2010-12-22 13:57:49
Autor: kamil
On 22/12/2010 13:47, Jakub Witkowski wrote:
[...]

Malo to torow, parkingow i calej reszty miejsc, gdzie nwaet jesli "ewolucja" pojdzie kompletnie zle, to najwyzej pojedziesz bokiem dwa metry dalej?

Kamil

Data: 2010-12-22 15:11:35
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-12-22 14:57, kamil pisze:
[...]

Praktycznej różnicy pomiędzy publicznie dostępnym, chwilowo pustym parkingiem
a jakąś pustą drogą na odludziu nie widzę. W jednym i drugim miejscu należy sobie
odpuścić gdy jest jakiś inny pojazd.

Data: 2010-12-22 14:17:08
Autor: kamil
On 22/12/2010 14:11, Jakub Witkowski wrote:

[...]

Praktyczna roznica jest taka, ze autor watku dostal mandat, ktorego ciec parkingowy nie wystawi. Parkingi sa tez przewaznie nieco szersze od ulic w miescie i pojechanie metr za daleko nie skonczy sie zdemolowaniem czyjegos sklepu, mandatem i cyrkami z ubezpieczalnia.

Mozna sobie dyskutowac z faktami i podwazac zasadnosc dzialania policji, w koncu to wasze portfele i wasze pieniadze. :)

Kamil

Data: 2010-12-22 15:20:43
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-12-22 15:17, kamil pisze:

[...]

Toż piszę, że jesli juz to ma robić tak aby nie uszkodzić niczego, nikogo, no i nie dać się złapać... ;)

Data: 2010-12-22 14:21:59
Autor: kamil
On 22/12/2010 14:20, Jakub Witkowski wrote:
[...]

Warsztaty sa pelne samochodow, ktorych wlasciciele starali sie niczego nie uszkodzic. Nie znam chyba nikogo, kto by celowo walil w ciezarowke, a jednak ludzie tak gina. ;)

Kamil

Data: 2010-12-22 15:25:41
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-12-22 15:21, kamil pisze:
[...]

Ja znam jeden taki przypadek - żona znajomego uznała w czasie
'dyskusji' małżeńskiej w samochodzie, że mu udowodni do czego jest
zdolna (prowadziła). Samochód chyba poszedł do kasacji, zbyt wiele
im się nie stało, ale małżeństwem już nie są.

Data: 2010-12-22 16:05:03
Autor: Massai
Artur Maśląg wrote:

> [...]

zdolna (prowadziła). Samochód chyba poszedł do kasacji, zbyt wiele
im się nie stało, ale małżeństwem już nie są.

Taki kawał był, że małżeństwo sobie jedzie i żona nagle "chcę rozwodu".
Mąż nic tylko przyspiesza.
Żona kontynuje: "Chcę połowę majątku i dom mój".
Mąż milczy i nadal przyspiesza.
Żona: "Dzieci ze mną i będziesz płacił solidne alimenty".
Cisza i świst powietrza.
Żona: "Co nic nie mówisz? nic nie chcesz?"
Mąż: "mam już wszystko co mi potrzebne".
Żona: "To znaczy?"
Mąż: "Zapięty pas i poduszkę powietrzną!"

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-22 18:41:34
Autor: Artur Maśląg
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
W dniu 2010-12-22 17:05, Massai pisze:
(...)
[...]

Tak, kawał jest mi znany, życie niestety bywa bardziej materialne.
W sumie kawały nie biorą się z tzw. niczego :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-12-23 21:25:15
Autor: niusy.pl
[...]

Jak byłem mały, moi rodzice kłócili się stojąc przed przejazdem wąskotorówki. Ja z tyłu. I tak się namiętnie kłócili dopóki po masce nie zaczęły szurać wagony...

Data: 2010-12-22 15:34:03
Autor: Jakub Witkowski
[...]

A na torze może uszkodzić? Zatłoczony tor jest bardziej niebezpieczny
niż pusta droga. Status miejsca: publiczne czy nie, jest drugorzędny;
o ryzyku decyduje ostrożność i rozbudowana wyobraźnia... i tyle.

Data: 2010-12-22 19:44:46
Autor: Bydlę
Jakub Witkowski wrote:
[...]

A na torze może uszkodzić?

Może.
Bo tam się wjeżdża na własne ryzyko z pełną świadomością, że jeśli cię nie stać (na doznanie czy naprawę szkód), to się nie będziesz mógł tam bawić...
No i nie jest to droga publiczna.

Zatłoczony tor jest bardziej niebezpieczny
niż pusta droga.

Dlatego na tor wpuszcza się na raz określoną liczbę pojazdów, a nie wszystkich chętnych.

Status miejsca: publiczne czy nie, jest drugorzędny;

Nie.

o ryzyku decyduje ostrożność i rozbudowana wyobraźnia... i tyle.

Też nie.:-)

--
Bydlę

Data: 2010-12-22 17:50:34
Autor: nalesnik
kamil wrote:
[...]

Pusty, publiczny parking, nie prywatny, na nim "przyświrówka" na ręcznym ,akurat obok przejeżdża radiowóz. Nie wystawią mandatu?

Data: 2010-12-22 17:06:06
Autor: kamil
On 22/12/2010 16:50, nalesnik wrote:
kamil wrote:
[...]

Dziury w calym mozemy szukac do rana, ale takie przydlugawe debaty w internecie do niczego nie prowadza i nie zmienia faktu, ze szansa na wjechanie komus w okno albo dostanie mandatu na ulicy w miescie jest duzo mniejsza, od parkingu na jakims zadupiu gdzie dzika zwierzyna nawet nie zaglada.

Kamil

Data: 2010-12-22 18:11:22
Autor: nalesnik
kamil wrote:
[...]

Mnie nie obchodzi jaka jest szansa. Wystawią mandat czy nie? Jest to zgodne z prawem?

Data: 2010-12-22 19:42:00
Autor: Bydlę
Jakub Witkowski wrote:
> [...]
> ogóle jakiegokolwiek
> cenniejszego obiektu, któremu byłbym w stanie zagrozić.

No, a autor wątku miał na tyłku policję.
Więc robił to zupełnie bez sensu.

--
Bydlę

Data: 2010-12-24 23:14:24
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 22 Dec 2010 11:36:02 +0000, kamil napisał(a):

[...]

No i? To, że jesteś dupa, a nie kierowca nie oznacza, że inni są takimi
samymi łajzami. --
     ___________ (R)

Data: 2011-01-05 12:01:08
Autor: kamil
On 24/12/2010 22:14, Adam Płaszczyca wrote:
[...]

Kubicy tez udalo sie kilka razy w cos przylozyc. Ale oczywiscie to, ze Kubica to dupa nie znaczy, ze Adam nie jest miszczem. :)

Kamil

Data: 2011-01-05 14:31:58
Autor: niusy.pl
[...]

Też na ręcznym ? :-)

Data: 2011-01-05 13:39:33
Autor: kamil
On 05/01/2011 13:31, niusy.pl wrote:

[...]

Nawet nie, tym wieksza z niego fajtlapa. :D

Kamil

Data: 2010-12-21 15:52:08
Autor: Sebastian Kaliszewski
Artur Maśląg wrote:
onion wrote:
[...]

Mógłby się najpierw spodziwać odpowiedzie na pytanie kŧóre postawił pierwszy...

\SK

Data: 2010-12-21 17:43:49
Autor: Artur Maśląg
Artur Maśląg wrote:
onion wrote:
[...]

Dostał odpowiedź na pytanie nie na temat - jak bardzo chcesz z nim
się bawić w takie bredzenie to droga wolna.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-12-21 18:51:40
Autor: nalesnik
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Artur Maśląg wrote:
dupa marznie

<ROTFL> Nie no;) rekord!
Wtrącać się komuś do rozmowy, do tego robić uwagi dot. formatowania tekstu, osobiste wycieczki, potem mówić, że jest trollem.

Okrągłe 40 punktów od jury! Beatko wspomnij o tym koniecznie w TeleTygodniu.

--
pozdr
nalesnik

Data: 2010-12-21 19:09:48
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-12-21 18:51, nalesnik pisze:
Artur Maśląg wrote:
dupa marznie

<ROTFL> Nie no;) rekord!
Wtrącać się komuś do rozmowy, do tego robić uwagi dot. formatowania
tekstu, osobiste wycieczki, potem mówić, że jest trollem.

Znaczy trafiłem. Zasad usenetu nie zna, nie odróżnia drogi publicznej
z poruszającymi się samochodami od pustego parkingu, nie czyta
o czym jest wątek, manipuluje cytatami i jeszcze narzeka jak mu
się coś wytknie.

Okrągłe 40 punktów od jury! Beatko wspomnij o tym koniecznie w
TeleTygodniu.

Znaczy jak wcześniej.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-12-23 17:18:32
Autor: Krasnal z Krakowa
[...]

RACJA. Kilkanaście lat temu, koło domu, wielokrotnie wieczorem jak nie było ruchu, parkowałem sobie na ręcznym, żeby nie kombinować rano przy wyjeździe do pracy. I raz zimą przawie zabiłem faceta, który wybiegł niespowdziewanie na ulcę niedaleko chodnika. Wariat poszedł pobiegać po śniegu - jogging. Przy zakręcanie na ręcznym nawet doświadczony kierowca niegdy w pełni nie panuje nad samochodem.

Data: 2010-12-23 16:50:34
Autor: kamil
On 23/12/2010 16:18, Krasnal z Krakowa wrote:

[...]

Pare lat temu skonczylem tak na barierce w rupieciowatym 306, dojechal cudem na parking pod zlomowiskiem stajac dwa razy po drodze, bo w chlodnicy zostlo moze z pol litra wody. Wracanie w swieto panstwowe z zadupia w gorach zajmuje troche czasu bez samochodu i z plecakiem. :)

Kamil

Data: 2010-12-24 23:11:23
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 23 Dec 2010 17:18:32 +0100, Krasnal z Krakowa napisał(a):

ulcę niedaleko chodnika. Wariat poszedł pobiegać po śniegu - jogging. Przy zakręcanie na ręcznym nawet doświadczony kierowca niegdy w pełni nie panuje nad samochodem.

ROTFL. Powiedz to komuś, kto w rajdach jeździ. --
     ___________ (R)

Data: 2010-12-20 13:51:31
Autor: to
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
begin onion
brawo tak powinno byc, tymczasem my jestesmy 100lat za murzynami

Zgadzam się całkowicie. Ja moją ekologiczną Toyotą Prius nigdy nie przekraczam 30 km/h w mieście i 50 km/h po za nim. Szwedzcy naukowcy już dawno dowiedli, że poruszając się z tymi prędkościami dojedziemy do celu bezpiecznie i paradoksalnie także najszybciej!

Niestety w Polsce nadal króluje bandytyzm drogowy, jak np. jazda 70 km/h (lub czasami nawet więcej więcej) po mieście i ćwiczenie kontrolowanych poślizgów.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-25 11:57:46
Autor: PepedB
W dniu 2010-12-20 12:44, onion pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=iZB2p3gJyXM

A kto tam i po co trąbi?

--
Pozdrawiam, Marcin Kaliński
a-dres:{ksywka}(na)post.pl

Data: 2010-12-20 13:40:01
Autor: BaX
[...]

Hamiltonowi zdaje sie w australii zarekwirowali Merca za 'niebezpieczna' ich zdaniem jazde, a bylo nie bylo to kierowca z niego chyba lepszy od Ciebie.

Data: 2010-12-23 13:54:09
Autor: jerzu
On Mon, 20 Dec 2010 13:40:01 +0100, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote:

Hamiltonowi zdaje sie w australii zarekwirowali Merca za 'niebezpieczna' ich zdaniem jazde, a bylo nie bylo to kierowca z niego chyba lepszy od Ciebie.

Coś ty, Hamilton to neptek przy połowie kierowców z tej grupy.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-12-23 16:25:37
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-12-23, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> wrote:

Hamiltonowi zdaje sie w australii zarekwirowali Merca za 'niebezpieczna' ich zdaniem jazde, a bylo nie bylo to kierowca z niego chyba lepszy od Ciebie.

Coś ty, Hamilton to neptek przy połowie kierowców z tej grupy.

Przecież kierowcy F1 to poziom dzieciaków grających na konsolach, nie
pamiętasz?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-12-23 16:05:39
Autor: Massai

On 2010-12-23, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> wrote:

Przecież kierowcy F1 to poziom dzieciaków grających na konsolach, nie
pamiętasz?

Heh, mnie się jednak podobało jak Kubica pojechał sobie treningowo
bodajże na Korsyce...

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-23 19:05:52
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-12-23, Massai <tsender@wp.pl> wrote:

> [...]

pamiętasz?

Heh, mnie się jednak podobało jak Kubica pojechał sobie treningowo

I przypadkiem był pierwszy w zupełnie innej klasie niż jeździ na co dzień?
Może na konsoli trenował...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-12-20 15:09:20
Autor: Artur\(m\)
[...]

Nie wiem jak amerykanska policja.
Ja bym powiedzial, ze nawierzchnia taka, ze mnie przy 30km/h rzucilo
niech sie zajma sluzbami drogowymi, ze nie dopelnili obowiazków.
Ledwo udalo sie wyjsc calo:)

Artur(m)

Data: 2010-12-20 16:58:46
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Witam serdecznie.

[...]
Po co? Dla zabawy na publicznej drodze?!? Wydaje Ci się, że było bezpiecznie?
Dajesz innym świadectwo o swojej bezmyślności. Nic więcej.
ciach
[...]
Mam nadzieje, że nie uda Ci się wybronić bo taką piramidalną ignorancję i
bezmyślność trzeba karać zdecydowanie, aby drugi raz głupie pomysły nie
przychodziły do głowy.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

Data: 2010-12-21 15:58:45
Autor: Sebastian Kaliszewski
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
newsartmediaWYTNIJTO@op.pl wrote:
Witam serdecznie.

[...]

No jakby na pustej drodze w nocy wypadł to co? Komu poza sobą samym zagroził?

[...]

Och, ach.

Cóż to za straszna rzecz się stała?

Do OP:
nie dostałes żadnej odpowiedzi ba temat :)

Lepiej popytaj na jakiś forach brytyjskich -- tu szanse na znalezienie kogoś kto cokolwiek wie na temat o który pytałeś są znikome.

\SK

Data: 2010-12-20 20:19:43
Autor: nalesnik
Jan-xx wrote:
[...] Nagle ten samochod za mna okazal sie radiowozem [...]

Nie rozumiem, przecież nie zrobiłeś tego celowo. To nie twoja wina, że tył auta ci uciekł na tym zakręcie, wszak drogi teraz są śliskie.

--
pozdr
nalesnik

Data: 2010-12-21 11:17:39
Autor: RadekNet
W dniu 20.12.2010 20:19, nalesnik pisze:
Jan-xx wrote:
[...] Nagle ten samochod za mna okazal sie radiowozem [...]

Nie rozumiem, przecież nie zrobiłeś tego celowo. To nie twoja wina, że
tył auta ci uciekł na tym zakręcie, wszak drogi teraz są śliskie.

Zamiast pouczenia odplatny kurs doszkalajacy? Bo przeciez widzial jaka jest droga, wiec nie potrafi jezdzic skoro go ponioslo ;>

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2010-12-20 20:30:47
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-12-20 11:29, Jan-xx pisze:
[...]

I bardzo dobrze - od zabaw to są zamknięte tereny, szkoły jazdy itd.
Zdziwienie, że w UK (nie tylko) z takich zabaw skutecznie leczą
'mistrzĂłw kierownicy'?

[...]

Bez urazy, ale póki co to ta zabawa nie dała ani wiedzy, ani
refleksji.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-12-20 21:46:58
Autor: to
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
begin Artur Maśląg
I bardzo dobrze - od zabaw to są zamknięte tereny, szkoły jazdy itd.

Taaa, super się można nauczyć jeździć przez godzinę z zamontowanymi z tyłu kółkami od wózka z Tesco.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-20 21:53:10
Autor: masti
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 21:46:58 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin Artur Maśląg

I bardzo dobrze - od zabaw to są zamknięte tereny, szkoły jazdy itd.

Taaa, super się można nauczyć jeździć przez godzinę z zamontowanymi z
tyłu kółkami od wózka z Tesco.

a Twoja Superduper Toyota Prius ze wszystkimi Certyfikatami ma na to Certyfikat? Czy od razu wzywa policje Jawne, Tajne i Dwupłciowe?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-12-21 01:26:30
Autor: to
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
begin masti
a Twoja Superduper Toyota Prius ze wszystkimi Certyfikatami ma na to
Certyfikat? Czy od razu wzywa policje Jawne, Tajne i Dwupłciowe?

Ona ma certyfikaty na wszystko. ;-)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-21 08:01:28
Autor: masti
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Dnia pięknego Tue, 21 Dec 2010 01:26:30 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin masti

a Twoja Superduper Toyota Prius ze wszystkimi Certyfikatami ma na to
Certyfikat? Czy od razu wzywa policje Jawne, Tajne i Dwupłciowe?

Ona ma certyfikaty na wszystko. ;-)

czyli na głupotę właściciela też :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-12-21 08:02:44
Autor: to
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
begin masti
Ona ma certyfikaty na wszystko. ;-)

czyli na głupotę właściciela też :)

A kto takie wydaje? Udało Ci się uzyskać? ;-)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-21 08:16:41
Autor: masti
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Dnia pięknego Tue, 21 Dec 2010 08:02:44 +0000 osobnik zwany to wystukał:

skoro na wszystko to na wszystko. --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-12-22 06:53:45
Autor: to
[...]

Ale ona ma tylko ekologiczne certyfikaty.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-21 21:28:10
Autor: Tomasz Pyra
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
W dniu 2010-12-20 22:46, to pisze:
begin Artur Maśląg

I bardzo dobrze - od zabaw to są zamknięte tereny, szkoły jazdy itd.

Taaa, super się można nauczyć jeździć przez godzinę z zamontowanymi z
tyłu kółkami od wózka z Tesco.

Za to z prędkością 15mph, szarpiąc za ręczny na zakręcie nabywa się po prostu niewyobrażalnych umiejętności.

Data: 2010-12-22 06:53:14
Autor: to
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
begin Tomasz Pyra
Za to z prędkością 15mph, szarpiąc za ręczny na zakręcie nabywa się po
prostu niewyobrażalnych umiejętności.

Ćwiczenie czyni mistrza, jaki problem, skoro wokół było pusto?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-22 21:49:24
Autor: Tomasz Pyra
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
W dniu 2010-12-22 07:53, to pisze:
begin Tomasz Pyra

Za to z prędkością 15mph, szarpiąc za ręczny na zakręcie nabywa się po
prostu niewyobrażalnych umiejętności.

Ćwiczenie czyni mistrza, jaki problem, skoro wokół było pusto?

Robienie takich baletów na drodze spowoduje wyślizgiwanie tego ronda.
Jak przejedzie tam odpowiednio dużo takich ćwiczących, to wyliżą to rondo do lodu, a nie ma powodu.

Dwa że nikt mu wielkiego problemu nie zrobił - nawet mandatu nie dostał. Widać policjant jakoś w manewrze nie dopatrzył się znamion maestrii panowania nad pojazdem i po prostu go zatrzymał żeby sprawdzić o co chodzi i zwrócić na to uwagę że droga nie jest do upalania.

Trzy - nie było pusto, bo był policjant.

Co do ćwiczeń to zgoda - wiele godzin pracy i w ten sposób można zostać mistrzem w zapinaniu ręcznym boka na zakręcie przy 15mph. Na pewno bardzo przydatna umiejętność.

A poważnie to niestety żeby sobie takie rzeczy ćwiczyć, to nie obejdzie się bez zamkniętego toru, placu czy czegoś tym podobnego.
Takie ćwiczenia w ruchu to jest lipa. Żeby z tego były korzyści, trzeba jeździć na granicy, nie raz wypadając z toru, a nie takie tam drobne bujnięcia.
I na drodze się tak nie da - trzeba mieć teren, pachołki i w to walić. Bo na drodze czają się jak nie krawężniki, to latarnie.

Data: 2010-12-23 21:35:47
Autor: niusy.pl
Snieg, zakret na recznym i policja w UK

UĹźytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam>

[...]

Pierniczenie. Jest oczywiste, że typowo wyczynowej jazdy nie ćwiczy się w ruchu miejskim, ale zupełną głupotą jest nie korzystać z możliwości nabycia podstawowego doświadczenia w zachowaniu samochodu na śliskiej drodze gdy są do tego warunki. No nie wyobrażam sobie by ktoś, kto nie spróbował, jeździł w ogóle zimą.

Data: 2010-12-22 08:17:35
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-12-21, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:

Za to z prędkością 15mph, szarpiąc za ręczny na zakręcie nabywa się po prostu niewyobrażalnych umiejętności.

Od czegoś trzeba zacząć :)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-12-24 00:29:31
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-12-21, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:

Taaa, super się można nauczyć jeździć przez godzinę z zamontowanymi z
tyłu kółkami od wózka z Tesco.

Za to z prędkością 15mph, szarpiąc za ręczny na zakręcie nabywa się po prostu niewyobrażalnych umiejętności.

Bardzo miernych. Acz ostatnio takie zabawy uratowały mi tyłek.

Pzdr,
Krzysiei Kiełczewski

Data: 2010-12-24 23:18:40
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 24 Dec 2010 00:29:31 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

Bardzo miernych. Acz ostatnio takie zabawy uratowały mi tyłek.

Ja po godzince pocenia się nad gównianym FWD doszedłem w końcu do tego, że
wyciągam Berlingo z poślizgu bocznego przy kącie ok. 60 stopni od kierunku
jazdy. Dla wielu to już sytuacja bez wyjścia. Co ciekawe, w ścierce RWD miałem kłopot, żeby do takiego poslizgu, w tych
samych warunkach doprowadzić. Inna sprawa, że kiedy już się doprowadzi, to
trzeba o wiele szybszych reakcji, żeby z poślizgu wyjść.  --
     ___________ (R)

Data: 2010-12-20 23:01:40
Autor: zinek
[...]

i dlatego tam ginie 3000 ludzi rocznie - a u nas 5500.

Data: 2010-12-21 00:52:11
Autor: J.F.
On Mon, 20 Dec 2010 23:01:40 +0100,  zinek wrote:
i dlatego tam ginie 3000 ludzi rocznie - a u nas 5500.

Juz tylko 4500. Tylko czemu niktsie obytateli nie spyta czy wola zeby ich umieralo
3000, czy zeby bylo dopuszczalne wiecej niz 110 na autostradzie :-P

J.

Data: 2010-12-21 01:02:17
Autor: Lewis
W dniu 2010-12-21 00:52, J.F. pisze:
[...]

Ja bym wybrał autostradę a nie 110 na "autostradzie". Swoją droga co ma wspólnego jedno z drugim? ;)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2010-12-21 01:30:22
Autor: to
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
begin zinek
i dlatego tam ginie 3000 ludzi rocznie - a u nas 5500.

Nie, dlatego, że mają lepsze samochody i lepsze drogi. Za dużo oglądasz TV.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-21 10:16:56
Autor: RadekNet
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
W dniu 21.12.2010 02:30, to pisze:
begin zinek

i dlatego tam ginie 3000 ludzi rocznie - a u nas 5500.

Nie, dlatego, że mają lepsze samochody i lepsze drogi. Za dużo oglądasz
TV.

Taaa a tydzien w Polsce dostarcza wrazen na rok jezdzenia po Wyspach ... widzial Ty kiedys drogi w Irlandii nie tylko w TV, na ktora sie powolujesz?

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2010-12-22 07:14:37
Autor: to
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
begin RadekNet
Taaa a tydzien w Polsce dostarcza wrazen na rok jezdzenia po Wyspach ...

Jak ktoś nie ogarnia to być może. Tak czy inaczej pomimo tych "wrażeń", kiepskich samochodów i rozwalonych dróg wypadków wcale nie ma dużo więcej niż w krajach wyżej rozwiniętych pod tym względem.

widzial Ty kiedys drogi w Irlandii nie tylko w TV, na ktora sie
powolujesz?

W Irlandii nie byłem, ale byłem w kilkunastu krajach zachodniej europy, nie sądzę, żeby Irlandia była akurat jakimś szczególnym wyjątkiem.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-22 22:41:58
Autor: RadekNet
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
W dniu 22.12.2010 08:14, to pisze:
begin RadekNet

[...]

Widac sporo ludzi spoza Polski nie ogarnia, bo nie znam osoby, ktora by nie stwierdzila, ze "jezdza jak debile". Dziwnym trafem uwazaja tak rowniez kierowcy z Wloch. No i statystyki jednak mowia co innego.

[...]

No to sadz. Nie maja dziur i kolein, za to maja bardzo waskie i krete drogi. Jedyna naprawde dobra droga (ale bez stacji paliw i parkingow) to Cork, Dublin, Belfast. Do niemieckich drog sie nie umywa.

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2010-12-21 08:58:58
Autor: PesTYcyD
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Normalna rzecz. Zatrzymali ciebie żeby chociaż sprawdzić czy nie jesteś nastukany. A następnym razem upewnij się że milicja za tobą nie jedzie. PL czy GB mentalność mają podobną.

Data: 2010-12-21 10:14:04
Autor: RadekNet
W dniu 20.12.2010 11:29, Jan-xx pisze:
[...]

A co sie dziwisz? Ulica to nie plac do treningow. Wczoraj widzialem takiego kretyna - tez jechal z 20km/h i tez pewnie mu sie wydawalo, ze robi to bezpiecznie. A to, ze malolatow wokol pelno to juz jakos nie pomyslal...
Calkiem rozsadne podejscie: wpadles w poslizg = straciles panowanie nad autem.

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2010-12-22 08:09:40
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-12-21, RadekNet <radek@rejsy-czartery.com> wrote:

[...]

Celowo wprowadziłeś samochód w poślizg i pojechałeś tak jak miałeś
zamiar = panujesz nad autem :)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-12-22 17:58:48
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-12-22 08:09, *Krzysiek Kielczewski* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Calkiem rozsadne podejscie: wpadles w poslizg = straciles panowanie nad
>  autem.
Celowo wprowadziłeś samochód w poślizg i pojechałeś tak jak miałeś
zamiar = panujesz nad autem:)

Albo inaczej :) :
Celowo wprowadziłeś samochód w poślizg i pojechałeś tak jak miałeś zamiar = miałeś szczęście :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-12-22 22:44:53
Autor: RadekNet
W dniu 22.12.2010 08:09, Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2010-12-21, RadekNet<radek@rejsy-czartery.com>  wrote:

[...]

Krzysiek, czesto masz racje. Ale ja uwazam, ze nawet jak jestes mistrzem kierownicy to nie rob z drogi toru. Zatem moje rownanie powinno byc zgodne z filozofia jazdy po dordze publicznej.

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2010-12-22 23:56:51
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-12-22, RadekNet <radek@rejsy-czartery.com> wrote:

[...]

Ja widzę sporą różnicę pomiędzy podcięciem ręcznym na pustej drodze, a
robieniem z ulicy toru. That's all.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-12-23 10:35:07
Autor: J_K_K
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrnih50h7.oj3.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
On 2010-12-22, RadekNet <radek@rejsy-czartery.com> wrote:

[...]

Dla innego użytkownika drogi / chodnika nie wynika,
czy ślizgający robi to "niechcący", czy celowo,
a tym bardziej nie wiadomo w jaki sposób taki "manewr" zakończy.
Jak jeszcze trafi na niedoświadczonego / swieżego  kierowcę,
który się takich zachowań wystraszy, to może być różnie.

Pzdr

JKK

Data: 2010-12-23 13:54:19
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-12-23, J_K_K <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> wrote:

[...]

Podkreślić słowo "pustej"?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-12-23 14:16:33
Autor: J_K_K

Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrnih6hje.ede.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
On 2010-12-23, J_K_K <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> wrote:

[...]

Chyba na jakimś lotnisku na pustyni.
Na drodze publicznej w dowolnym momencie
może ktoś wyjechać / wyjść / wybiec z boku i juz nie będzie pusto.

Autor wątku też nie zakładał, że jedzie za nim policja
(o ile w ogóle widział jakieś auto za sobą).

Pzdr

JKK

Data: 2010-12-23 15:36:54
Autor: nalesnik
J_K_K wrote:
Podkreślić słowo "pustej"?

Chyba na jakimś lotnisku na pustyni.
Na drodze publicznej w dowolnym momencie
może ktoś wyjechać / wyjść / wybiec z boku i juz nie będzie pusto.

Ba! nawet teleportować lub wyjść z nienacka ze studzienki kanalizacyjnej.

Data: 2010-12-23 16:27:12
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-12-23, J_K_K <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> wrote:

[...]

No. I matka staruszka odprowadzająca dziecko, które będę miał w
przyszłości. Sytacja taka, że nie ma nikogo w odległości przekraczającej
drogę hamowania naprawdę nie jest taka wyjątkowa.

Autor wątku też nie zakładał, że jedzie za nim policja
(o ile w ogóle widział jakieś auto za sobą).

Ciężko jest przywalić w samochód jadący gdzieś daleko z tyłu.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-12-23 17:05:16
Autor: J_K_K
On 2010-12-23, J_K_K <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> wrote:

No. I matka staruszka odprowadzająca dziecko, które będę miał w
przyszłości.

Skoro tak twierdzisz.

Sytacja taka, że nie ma nikogo w odległości przekraczającej
drogę hamowania naprawdę nie jest taka wyjątkowa.

Bo akurat wiesz, ile wynosi spostrzegawczość / czas reakcji / droga hamowania tego kogoś.

Autor wątku też nie zakładał, że jedzie za nim policja
(o ile w ogóle widział jakieś auto za sobą).

Ciężko jest przywalić w samochód jadący gdzieś daleko z tyłu.

Aluzji nie paniał (o przewidywaniu i ograniczonym zaufaniu).

Pzdr

JKK

Data: 2010-12-23 19:06:44
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-12-23, J_K_K <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> wrote:

Sytacja taka, że nie ma nikogo w odległości przekraczającej
drogę hamowania naprawdę nie jest taka wyjątkowa.

Bo akurat wiesz, ile wynosi spostrzegawczość / czas reakcji / droga hamowania tego kogoś.

Tego kogoś kogo nie ma?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-12-24 11:15:00
Autor: kamil
On 23/12/2010 18:06, Krzysiek Kielczewski wrote:
On 2010-12-23, J_K_K<j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm>  wrote:

[...]

Policja - widmo?

Tak wyglada pojazd policji w UK:

http://images.paultan.org/images/Volvo_V70_Police_1_Large.jpg

Oklejony odblaskowa folia. Jesli nasz bohater nie zauwazyl oczojebnego radiowozu, to na jego "pustej drodze" moglo byc jeszcze calkiem sporo osob.

Kamil

Data: 2010-12-25 00:27:23
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-12-24, kamil <kamil@spam.com> wrote:

[...]

Ale ta policja była kilkaset metrów za nim.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-12-25 13:42:21
Autor: haine
On Fri, 24 Dec 2010 11:15:00 +0000, kamil <kamil@spam.com> wrote:

Oklejony odblaskowa folia. Jesli nasz bohater nie zauwazyl oczojebnego radiowozu, to na jego "pustej drodze" moglo byc jeszcze calkiem sporo osob.

W nocy za sobą i tak widzisz jedynie dwa światła, tak samo jak w
przypadku każdego normalnego auta.

haine

Data: 2010-12-25 17:15:24
Autor: RadekNet
W dniu 22.12.2010 23:56, Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2010-12-22, RadekNet<radek@rejsy-czartery.com>  wrote:

[...]

No jak pustej, skoro ktos go na tym czapnal...

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2010-12-24 23:20:34
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 22 Dec 2010 22:44:53 +0100, RadekNet napisał(a):

Krzysiek, czesto masz racje. Ale ja uwazam, ze nawet jak jestes mistrzem kierownicy to nie rob z drogi toru. Zatem moje rownanie powinno byc zgodne z filozofia jazdy po dordze publicznej.

Dlaczego panowanie nad pojazdem uznajesz za robienie z jezdni toru?

--
     ___________ (R)

Data: 2010-12-22 09:11:11
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
W dniu 2010-12-20 11:29, Jan-xx pisze:

Jechalem dzisiejszej nocy
[ciach]

Zaczyna się... Ja pierdolę! Orwell pomylił się o parę lat, ale miał rację. Jeszcze trochę i jakaś straż miejska zacznie grozić monitoringiem, jak zobaczą że idąc po chodniku za wysoko nogę podniosłem - przecież mogłem kogoś kopnąć!

A tak bardziej w temacie - nie popełniłeś żadnego wykroczenia, więc nie ma podstaw do karania Ciebie (czego zresztą nie zrobili). Oczywiście mogą sobie podejrzewać, wpisywać Twój samochód na jakieś listy podejrzanych aut, ale montowanie czegokolwiek w Twoim samochodzie to zamach na Twoje konstytucyjne prawo do wolności! A może Ty lubisz się w nim bzykać ze swoją żoną i nie życzysz sobie, żeby ktoś o tym wiedział, a tym bardziej podglądał...

To, co policja powinna w takich sytuacjach robić, to sprawdzić, czy jesteś trzeźwy, nie na prochach, zapytać czy wszystko w porządku z autem i czy to był celowy manewr, czy rzeczywiście straciłeś kontrolę, ewentualnie poinformować, że w przypadku kolizji takie zachowanie może być dla Ciebie niekorzystne przy ustalaniu winy.

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2010-12-22 11:43:42
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-12-22 09:11, Krzysiek Niemkiewicz pisze:

A tak bardziej w temacie - nie popełniłeś żadnego wykroczenia,

No chyba, że jednak zawinął na inny pas. Poza tym zgadzam się.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepowaĹźne,

Data: 2010-12-23 05:03:38
Autor: Jan-xx
[...]

Najgorsze, ze ludzie jako ogol nie zdaja sobie sprawy. Coraz mniej wolnosci, coraz wiecej kontroli - health and safety - przeciez rozsadny czlowiek nie zaprotestuje, nie zaprzeczy, ze to kwestia najwazniejsza. A uczciwy czlowiek nie ma sie czego bac, nie ma nic do ukrycia, prawda? W moim brytyjskim miescie kamery sa prawie na kazdym rogu ulicy. Na razie mozna powiedziec, ze sa slepe - bo rozdzielczosc niska, a i nikt nie jest w stanie przerobic nawet niewielkiej czesci rejestrowanych przez nie danych. Ale nim sie obejrzymy, a obraz stanie sie dokladny i mozliwy do przeanalizowania automatycznie przy pomocy odpowiedniego oprogramowania - rozpoznawanie twarzy, ludzi, zachowan, gdzie kto idzie, co robi... Zreszta kontrola rosnie na wielu innych polach - dluzszy temat.

--
Jan-xx

Data: 2010-12-23 14:27:50
Autor: kamil
On 23/12/2010 05:03, Jan-xx wrote:
[...]

Bo za komuny to bylo lepiej. A jeszcze lepiej bylo, zanim wynaleziono kamery i health&safety. Siedzial chlop przy ogniu i trzasl dupa, czy mu wilki swini nie zagryza a zony w lesie nie zgwalca. Wyszedlby sprawdzic, ale nie ma jak bo po zmroku diably i chochliki grasuja w obejsciu.

Wtedy to byly czasy, nie to co dzisiejsza inwigilacja.

Nie pierdziel.

Kamil

Data: 2010-12-23 15:34:16
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
W dniu 2010-12-23 15:27, kamil pisze:

Wtedy to byly czasy, nie to co dzisiejsza inwigilacja.
Nie pierdziel.

Czyli uważasz za normalne śledzenie tego co robię w moim prywatnym samochodzie tylko za to, że komuś się wydaje, że mogę złamać prawo?

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2010-12-23 14:57:41
Autor: kamil
On 23/12/2010 14:34, Krzysiek Niemkiewicz wrote:
[...]

Ktos Cie sledzi?

Kamil

Data: 2010-12-23 16:05:27
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
W dniu 2010-12-23 15:57, kamil pisze:
[...]

Grożą tym autorowi wątku - przeczytaj uważnie.

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2010-12-23 16:08:04
Autor: kamil
On 23/12/2010 15:05, Krzysiek Niemkiewicz wrote:
[...]

Moglbys przytoczyc, bo czytnik nie sciagnal mi calego?

Kamil

Data: 2010-12-23 19:04:46
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-12-23 18:55, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
[...]

No cóż, to chyba oczywiste - sposób jazdy po drogach publicznych
zdecydowane wykracza poza Twoją definicję "co mogę robić w moim
prywatnym samochodzie". W sumie nawet w samym samochodzie możesz
robić rzeczy niezgodne z prawem i zagrażające innym.

Wiesz, taka forma prewencji jak ktoś już pokazał brak rozsądku w
kontaktach z innymi użytkownikami dróg, którzy jednak przestrzegają
przepisów we wspólnym interesie.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-12-23 22:10:51
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
[...]

Ale czy on zrobił coś niebezpiecznego? Bo zakładamy, że przepisów nie złamał... Chyba że za brak rozsądku uznamy robienie czegokolwiek inaczej, niż nakazują standardy zachowań dla danej sytuacji... Czyli do domu powinienem wracać najkrótszą drogą, odżywiać się tylko zdrową ekżywnością, nie słuchać głośnej muzyki, spać min. 8 godz. na dobę itp, itd... Kurde, jestem bardzo nierozsądnym człowiekiem! Jakąś prewencję trzeba wobec mnie zastosować.

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2010-12-23 22:50:18
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-12-23 22:10, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
[...]

Oczywiście, bawił się w poślizgi na drodze publicznej w obecności
innych użytkowników drogi.

Bo zakładamy, że przepisów nie złamał...

Nie, nie - to Ty coś zakładasz...

Złamał. Tyle, że od złamania przepisu do natychmiastowej kary droga
długa i zależna od okoliczności. Gdybyś być może więcej przebywał w
tamtejszych realiach, to takich pytań byś nie zadawał.

Chyba że za brak rozsądku uznamy robienie czegokolwiek inaczej,
niż nakazują standardy zachowań dla danej sytuacji...

No cóż, zabawy w poślizgi na drodze publicznej w obecności/otoczeniu
innych użytkowników drogi chyba nie należą do standardów zachowań
racjonalnych i bezpiecznych...

[...]

Nie mam pojęcia co powinieneś - w końcu sam odpowiadasz za swoje
zachowanie. Do tego powinieneś posiadać świadomość tego, co jest
akceptowane przez społeczeństwo i przez władze realizujące prawo
zatwierdzone przez obywateli.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-12-24 23:22:19
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 23 Dec 2010 22:50:18 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

Ale czy on zrobił coś niebezpiecznego?

Oczywiście, bawił się w poślizgi na drodze publicznej w obecności
innych użytkowników drogi.

To, że dla Ciebie poślizg oznacza niebezpieczeństwo nie oznacza, że kazdy
jest taką łajzą jak Ty.

--
     ___________ (R)

Data: 2010-12-27 10:01:56
Autor: Sebastian Kaliszewski
Artur Maśląg wrote:
[...]

Bez wpływu na ich bezpieczeństwo.

"klkuset metrów" to przy ok 25km/h nawet po przygotowanym lodowisku by nie przejechał.

Bo zakładamy, że przepisów nie złamał...

Nie, nie - to Ty coś zakładasz...

Złamał.

Jakie?

Tyle, że od złamania przepisu do natychmiastowej kary droga
długa i zależna od okoliczności. Gdybyś być może więcej przebywał w
tamtejszych realiach, to takich pytań byś nie zadawał.

Ocho, ty widzę się znasz na wszytskim, nawet na "tamtejszych realiach".

Chyba że za brak rozsądku uznamy robienie czegokolwiek inaczej,
niż nakazują standardy zachowań dla danej sytuacji...

No cóż, zabawy w poślizgi na drodze publicznej w obecności/otoczeniu

Ocho, już mamy "otoczenie".

innych użytkowników drogi chyba nie należą do standardów zachowań
racjonalnych i bezpiecznych...

No więc, Futrzaku, konkretnie, jakie było niebezpieczeństwo dla tych użytkowników co to go "otaczali"?

[...]

ROTFL!

Data: 2010-12-27 10:06:12
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-12-27 10:01, Sebastian Kaliszewski pisze:
Artur Maśląg wrote:
[...]

Policja była innego zdania.

"klkuset metrów" to przy ok 25km/h nawet po przygotowanym lodowisku by
nie przejechał.

Bez kozery mógł napisać z kilometra.

Bo zakładamy, że przepisów nie złamał...

Nie, nie - to Ty coś zakładasz...

Złamał.

Jakie?

Policja mu już tłumaczyła,

[...]

A ja widzę, że dalsza dyskusja bez bezcelowa, tak więc bez żalu
ucinam tę pasjonującą polemikę.

Data: 2010-12-24 11:12:58
Autor: kamil
On 23/12/2010 17:55, Krzysiek Niemkiewicz wrote:
[...]

Bueheheh, zobaczyli dukajacego polaka, to porobili sobie z chlopaka jaja, a wy tu debatujecie o wolnosci jednostki. :D

Kamil

Data: 2010-12-23 21:38:43
Autor: niusy.pl
Snieg, zakret na recznym i policja w UK

UĹźytkownik "kamil" <kamil@spam.com>

[...]

Organa

Data: 2010-12-23 18:46:52
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-12-23 15:34, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
[...]

A kto Ciebie śledził co robiłeś w swoim prywatnym samochodzie?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-12-22 12:16:57
Autor: Bydle;
Jan-xx wrote:
[...]

Tak kaz.e prawo?
A moz.e zakazuje na drogach publicznych?
Sprawdza?es'?

Powiedzieli, ze takie jezdzenie jest niebezpieczne

A sa;dzi?es', z.e nie?

Nie podoba mi sie to wszystko zupelnie

Przeprowadz' sie; do Emiratów.

- nie popelnilem zadnego wykroczenia, nie stracilem kontroli nad pojazdem i dla nikogo nie stanowilem zagrozenia

To przedtem idz' z tym do sa;du.

 Mozna sie jakos wybronic?

Odróz.niac' tor od ulicy?
Moz.na.

Czy policja moze dzialac tak

Powinna.

wedlug wlasnego widzi mi sie?

A tak ci sie; wydaje?
Idz. do sa;du.

A moze jest jakis przepis, nie wiem, traktujacy o trakcji pojazdu na drodze?

W?a;s'nie - poczytaj te przepisy i znajdz' ten o pokonywaniu zakre;tów na re;cznym.

Prosilbym o konkretne porady

Konktretnie przeczytaj brytyjskie przepisy.

- to, czy komus osobiscie podoba sie branie zakretow na recznym, niewiele wnosi.

Tak samo jak twój tekst o tym, z.e nie znasz przepisów.

BTW uwazam, ze wprowadzanie samochodu w celowe poslizgi na pustych drogach wplywa wrecz korzystnie na bezpieczenstwo

To do ichniejszego paramentu jescze napisz, by zmienili prawo.

--
Bydle;

Data: 2010-12-22 14:27:57
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-12-22 12:16, Bydle; pisze:

Powiedzieli, ze takie jezdzenie jest niebezpieczne

A sa;dzi?es', z.e nie?

W ogĂłle jeĹźdĹźenie jest niebezpieczne.

BTW uwazam, ze wprowadzanie samochodu w celowe poslizgi na pustych drogach wplywa wrecz korzystnie na bezpieczenstwo

To do ichniejszego paramentu jescze napisz, by zmienili prawo.

O ile faktycznie ichnie zakazuje poślizgu na ręcznym.

Bo na przykład nasze nie.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepowaĹźne,

Data: 2010-12-22 13:35:44
Autor: kamil
On 22/12/2010 13:27, Jakub Witkowski wrote:
[...]

"Careless and inconsiderate driving", do ÂŁ5000 kary i 3-9 punktow  z taryfikatora.

Kamil

Data: 2010-12-22 14:54:06
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-12-22 14:35, kamil pisze:

[...]

A jest jakaś lista czy to policjant ocenia wg widzimisię, co jest careless / inconsiderabe?

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepowaĹźne,

Data: 2010-12-22 13:56:51
Autor: kamil
On 22/12/2010 13:54, Jakub Witkowski wrote:
[...]

Zapytaj policje, ale zabawy na recznym raczej nie sa uznawane za jazde bezpieczena.

Kamil

Data: 2010-12-23 14:23:22
Autor: jerzu
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
On Wed, 22 Dec 2010 14:54:06 +0100, Jakub Witkowski
<jwitkows@domena.z.sygnatury> wrote:

A jest jakaś lista czy to policjant ocenia wg widzimisię, co jest careless / inconsiderabe?

A u nas jest jakaś lista, czy policjant ocenia wg widzimisię co to
jest "spowodowanie zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym"?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-12-23 14:34:04
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-12-23 14:23, jerzu pisze:
[...]

Też nieścisłe, ale przynajmniej trzeba wykazać konkretnie zagrożenie, jakie spowodował
w danej sytuacji. Mimo wszystko to lepszy zapis, niż "nierozważna, nieostrożna" jazda.

Data: 2010-12-22 19:40:50
Autor: Bydlę
Jakub Witkowski wrote:
W dniu 2010-12-22 12:16, Bydle; pisze:

Powiedzieli, ze takie jezdzenie jest niebezpieczne

A sa;dzi?es', z.e nie?

W ogĂłle jeĹźdĹźenie jest niebezpieczne.

Tak. I latanie. I kierowanie jednostkami pływającymi.
Tylko na chodzenie nie dają prawa jazdy, tfu! chodzenia, choć niektórym... większości przydałoby się.
(np. robisz kurs i masz prawo chodzić za free, nie robisz kurstu - 100 zł za dzień wkurwiania normalnie chodzących po ziemi...;-))

A właśnie zakazuje.
Na samym początku tego zbioru zasad.
:)

--
Bydlę

Data: 2010-12-22 15:04:17
Autor: Jakub Witkowski
[...]

Tak konkretnie, to było o jeden samochód za dużo. Na drugi raz ma ich być zero,
i pieszych też (wszak też może się trafić policjant albo nadgorliwy obywatel).
Przy zachowaniu ww warunkĂłw nie tylko nie dostaniesz mandatu, ale teĹź przy okazji
będzie juz całkiem bezpiecznie... chociaż pijanego w zaspie trudno wypatrzyć :)

I nie ściemniaj, bo branie zakrętu na ręcznym to niespecjalnie przydatna umiejętność
jesli idzie o poprawę bezpieczeństwa zimą... ot, chciałes się pobawić, i tyle :)