Snieg, zakret na recznym i policja w UK

Data: 2010-12-20 12:44:57
Autor: onion
Snieg, zakret na recznym i policja w UK

Uzytkownik "Jan-xx" <jan-xx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
news:ienb63$q6f$1inews.gazeta.pl...
Hej!

brawo tak powinno byc, tymczasem my jestesmy 100lat za murzynami

u nas za takie cos pare stówek mandatu:
http://www.youtube.com/watch?v=iZB2p3gJyXM

Data: 2010-12-20 12:48:16
Autor: masti
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 12:44:57 +0100 osobnik zwany onion
wystukał:

u nas za takie cos pare stówek mandatu:
http://www.youtube.com/watch?v=iZB2p3gJyXM

a co to ma wspólnego z powyzszym opisem?
Bo tu jest po prostu wyprzedzanie na chama i zwykłe złamanie przepisów oczywiste dla każdego kto ma PJ.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-12-20 16:06:00
Autor: onion

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:ienjag$ua0$8news.onet.pl...
[...]

chodzi o sytuację w której ktoś robi niebezpieczny manewr
niezależnie od tego czy coś się komuś stało i że droga była pusta

wczoraj 35 letni tatuś wiózł dzieci na pustej drodze na sankach za samochodem, jak to się skończyło każdy chyba słyszał
a jakiś rok temu na jutubie pojawił się filmik z kuligiem na drodze publiczniej przy dużej prędkości, jak zwyzywałem autora od debili i bezmózgowych idiotów to cała nać chciała mnie zjeść, że pusto że nikogo nie ma a tak wogule to ja jestem stary dziadek

zakręcanie na ręcznym nawet robione przez miszcza kierownicy zawsze będzie niebezpieczne i do tego są tory rajdowe a nie droga publiczna

Data: 2010-12-20 15:14:19
Autor: masti
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 16:06:00 +0100 osobnik zwany onion
wystukał:

tu droga nie była pusta.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-12-20 18:51:21
Autor: to
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
begin onion
wczoraj 35 letni tatuś wiózł dzieci na pustej drodze na sankach za
samochodem, jak to się skończyło każdy chyba słyszał

W jaki sposób na pustej drodze można wjechać pod autobus?

jak zwyzywałem autora od debili i bezmózgowych idiotów to
cała nać chciała mnie zjeść, że pusto że nikogo nie ma a tak wogule to
ja jestem stary dziadek

LOL.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-20 20:28:37
Autor: nalesnik
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
onion wrote:
nie droga publiczna

Nigdy w zimie nie "świrowałeś" autem na pustym parkingu?

Data: 2010-12-20 19:40:48
Autor: masti
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 20:28:37 +0100 osobnik zwany nalesnik
wystukał:

onion wrote:
nie droga publiczna

Nigdy w zimie nie "świrowałeś" autem na pustym parkingu?

droga pełn samochodów to nie jest pusty parking

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-12-20 21:12:39
Autor: masti
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 21:28:40 +0100 osobnik zwany nalesnik
wystukał:

onion wrote:
nie droga publiczna
Nigdy w zimie nie "świrowałeś" autem na pustym parkingu?

droga pełn samochodów to nie jest pusty parking

A pusty parking?

a pusty parking nie ma nic do wÄ…tku.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-12-20 21:37:15
Autor: Artur Maśląg

onion wrote:
nie droga publiczna
Nigdy w zimie nie "świrowałeś" autem na pustym parkingu?

droga pełn samochodów to nie jest pusty parking
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

A pusty parking?

Ile razy można powtarzać?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-12-20 21:54:05
Autor: nalesnik
Artur Maśląg wrote:
onion wrote:
nie droga publiczna
Nigdy w zimie nie "świrowałeś" autem na pustym parkingu?
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
dalej aktualne

Ile razy można powtarzać?
Ale Ciebie pytałem?

Data: 2010-12-20 22:05:43
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-12-20 21:54, nalesnik pisze:
Artur Maśląg wrote:
onion wrote:
[...]

Póki co, to napytanie nie odpowiedziałeś, tniesz jak Ci wygodnie
itd.

Nawyki z grupy macierzystej? Co, zima się zrobiła, dupa marznie, to
trzeba na p.m.s potrollować?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-12-20 23:41:23
Autor: Adam P³aszczyca
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Dnia Mon, 20 Dec 2010 22:05:43 +0100, Artur Ma¶l±g napisa³(a):

Póki co, to napytanie nie odpowiedzia³e¶, tniesz jak Ci wygodnie
itd.

Drogi Futrzaczku, jazda po¶lizgami nie jest ni9ebezpieczna. Ba, jazda
kontrolowanym poslizgiem jest bardziej bezpieczna od tego, jak je¿d¿a
kapelusznicy. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kêszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2010-12-21 00:46:24
Autor: J.F.
On Mon, 20 Dec 2010 23:41:23 +0100,  Adam P³aszczyca wrote:
[...]

Chyba ze z przeciwka wyjedzie ciezarowka ..

J.

Data: 2010-12-21 08:22:21
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2010-12-21 00:46, J.F. pisze:
[...]

Ciê¿arówka to opó³ biedy - s± spore szanse, ¿e ucierpi wtedy tylko
mistrz. Gorzej jak pojawi± siê np. piesi....

Data: 2010-12-21 08:03:57
Autor: to
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
begin Artur Maśląg
Chyba ze z przeciwka wyjedzie ciezarowka ..

Ciężarówka to opół biedy - są spore szanse, że ucierpi wtedy tylko
mistrz. Gorzej jak pojawiÄ… siÄ™ np. piesi....

Na pustej drodze przy dobrej widoczności? Skąd się pojawią? Teleportują się z kosmosu?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-24 23:13:41
Autor: Adam P³aszczyca
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Dnia Tue, 21 Dec 2010 08:22:21 +0100, Artur Ma¶l±g napisa³(a):

Chyba ze z przeciwka wyjedzie ciezarowka ..

Ciê¿arówka to opó³ biedy - s± spore szanse, ¿e ucierpi wtedy tylko
mistrz. Gorzej jak pojawi± siê np. piesi....

Kapelusznik wówczas nacisnie hamulec i z przera¿ona min± i terkocz±cym
ABS-em przejedzie po nich. --

Data: 2010-12-24 23:12:57
Autor: Adam P³aszczyca
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Dnia Tue, 21 Dec 2010 00:46:24 +0100, J.F. napisa³(a):

[...]

A co to ma za znaczenie? --

Data: 2010-12-21 02:03:30
Autor: Massai
Adam P³aszczyca wrote:

> [...]

Drogi Futrzaczku, jazda po¶lizgami nie jest ni9ebezpieczna. Ba, jazda
kontrolowanym poslizgiem jest bardziej bezpieczna od tego, jak je¿d¿a

Bzdura.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-21 08:16:46
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2010-12-21 03:03, Massai pisze:
Adam P³aszczyca wrote:

[...]

Eeeee tam, P³aszczyca zawsze wie lepiej i regularnie korzysta z tej
wiedzy dewastuj±c kolejne pojazdy.

Data: 2010-12-21 12:55:50
Autor: J.F.
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
U¿ytkownik "Artur Ma¶l±g" <futrzak@polbox.com> napisa³
Adam P³aszczyca wrote:
[...]

Bo to byly posligi niekontrolowane :-P

J.

Data: 2010-12-21 17:59:34
Autor: Artur Ma¶l±g
Adam P³aszczyca wrote:
[...]

A co za ró¿nica? Przecie¿ nawet w tym co zacytowa³e¶ czytam:
1. jazda po¶lizgami nie jest niebezpieczna.
2. jazda kontrolowanym po¶lizgiem jest bezpieczniejsza od tego jak
    je¿d¿± kapelusznicy. (cokolwiek by to mia³o znaczyæ)

Jak widaæ z przekonania o w³asnym mistrzostwie wziê³y siê te
niekontrolowane itd. W sumie nie on pierwszy, nie ostatni.

--
Jutro to dzi¶ - tyle ¿e jutro.

Data: 2010-12-21 18:20:44
Autor: J.F.
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
U¿ytkownik "Artur Ma¶l±g" <futrzak@polbox.com> napisa³ w
[...]

No nie - jakby jechal poslizgiem kontrolowanym od poczatku, to by bylo bezpieczniej niz gdy jechal jak kapelusznik i znienacka wpadl w poslizg niekontrolowany :-)

Co prawda jakos inni kapelusznicy nie wpadli :-)

J.

Data: 2010-12-21 19:11:01
Autor: Massai
J.F. wrote:

U¿ytkownik "Artur Ma¶l±g" <futrzak@polbox.com> napisa³
> Eeeee tam, P³aszczyca zawsze wie lepiej i regularnie korzysta z  tej
> wiedzy dewastuj±c kolejne pojazdy.

Bo to byly posligi niekontrolowane :-P

Po¶lizg kontrolowany w warunkach drogowych, czyli na ¶liskim typu
¶nieg, ¶nieg na lodzie itp. ma to do siebie ¿e w ka¿dej chwili, przy
niewielkiej zmianie nawierzchni mo¿e siê zamieniæ w niekontrolowany.

Po¶lizg naprawdê kontrolowany, taki który jest stabilny i przewidywalny
to siê robi na asfalcie, na odpowiednich ko³ach, gumach i odpowiednio
przygotowanym samochodem. Nie bez powodu zawody w driftach robi siê
w³a¶nie w takich warunkach, a nie zim± na ¶niegu czy lodzie.

W czasie takich zawodów to nawet deszcz mo¿e przeszkodziæ. A to s±
profesjonali¶ci, nie miszcze kierownicy.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-22 10:48:58
Autor: niusy.pl
Snieg, zakret na recznym i policja w UK

U¿ytkownik "Massai" <tsender@wp.pl>

[...]

Pierdo³y do kwadratu.

Data: 2010-12-24 23:12:35
Autor: Adam P³aszczyca
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Dnia Tue, 21 Dec 2010 19:11:01 +0000 (UTC), Massai napisa³(a):

Po¶lizg kontrolowany w warunkach drogowych, czyli na ¶liskim typu
¶nieg, ¶nieg na lodzie itp. ma to do siebie ¿e w ka¿dej chwili, przy
niewielkiej zmianie nawierzchni mo¿e siê zamieniæ w niekontrolowany.

Za¶ jazda kapelusznika powoduje po¶lizg niekontrolowany od razu. --

Data: 2010-12-28 10:19:20
Autor: Massai
Adam P³aszczyca wrote:

> [...]

> niewielkiej zmianie nawierzchni mo¿e siê zamieniæ w niekontrolowany.

Za¶ jazda kapelusznika powoduje po¶lizg niekontrolowany od razu.

Je¶li przyjmujemy najpopularniejsz± definicjê, ¿e jazda kapelusznicza
to  "wolno, wolniutko, wolniej ni¿ wymagaj± tego warunki" to owszem,
mo¿e denerwowaæ, ale nie widzê powodu dla którego taka jazda mia³aby
powodowaæ po¶lizg niekontrolowany.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-28 20:57:48
Autor: Adam P³aszczyca
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Dnia Tue, 28 Dec 2010 10:19:20 +0000 (UTC), Massai napisa³(a):

[...]

Powoduje, bo kapelusznik jedzie wolniutko, ale nie na tyle, ¿eby go warunki
nie zaskoczy³y. Nag³a zmiana nawierzchni i panika, jazda na zablokowanych
ko³ach, czy te¿ mielenie ko³ami skrêconymi przy radosnej je¼dzie na wprost. Niestety, nawet prostej umiejêtno¶ci wyci±gania auta z po¶lizgu na prostej
nawet 1% kierowców nie przetrenuje...

Data: 2010-12-28 21:29:56
Autor: J.F.
On Tue, 28 Dec 2010 20:57:48 +0100,  Adam P³aszczyca wrote:
[...]

Po pierwsze - gdzie przetrenowac ? Nie kazdy ma nieuzywane lotnisko w
poblizu.

Po drugie - czemu nie trenowales ? Ty kapeluszu - jechales, drobna
zmiana warunkow cie zaskoczyla i potrafiles opanowac prostego poslizgu
w sprzyjajacych warunkach :-P

J.

Data: 2010-12-29 01:40:27
Autor: Adam P³aszczyca
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Dnia Tue, 28 Dec 2010 21:29:56 +0100, J.F. napisa³(a):

Po pierwsze - gdzie przetrenowac ? Nie kazdy ma nieuzywane lotnisko w
poblizu.

GOTO Orlen - 10z³ i kup 'Szerokiej Drogi' Sobies³awa Zasady. Na byle drodze
mo¿esz poæwiczyæ.
Po drugie - czemu nie trenowales ? Ty kapeluszu - jechales, drobna
zmiana warunkow cie zaskoczyla i potrafiles opanowac prostego poslizgu
w sprzyjajacych warunkach :-P

Bo g³upi by³em. Teraz potrenowa³em, efekty przeros³y moje oczekiwania. A tak przy okazji - przetestowali¶my z Cypkiem RWD i FWD. FWD kupa max. Jad±c ¶ciera Cypek robi³ czasy o 5 sekund lepsze od siebie samego jad±cego
swoim w³asnym Mondeo. --

Data: 2010-12-29 10:31:04
Autor: J.F.
On Wed, 29 Dec 2010 01:40:27 +0100,  Adam P³aszczyca wrote:
[...]

A gdzie ja znajde 5 pasowa droge nieodsniezona droge zeby w czasie
cwiczen nie pocalowac barierki ? :-)

[...]

Znaczy sie co - FWD jest doskonale kontrolowalne, prawie tak jak RWD ?

A tak przy okazji - przetestowali¶my z Cypkiem RWD i FWD. FWD kupa max. Jad±c ¶ciera Cypek robi³ czasy o 5 sekund lepsze od siebie samego jad±cego
swoim w³asnym Mondeo.

Ale tu nie wyscigi. Poczekaj na nastepny opad sniegu i gololedzi, wypusc Cypka sierra na
A4, jak sie odwazy dojechac do Legnicy szybciej niz mondkiem to sierra
5% lepsza, jak przy tym ja rozwali - to byla 10 razy gorsza ...

Mozecie tez sprobowac ponownie udac sie na trening - ale liczy sie
czas pierwszego przejazdu, lacznie z wyciaganiem z zaspy :-)

J.

Data: 2010-12-29 21:31:12
Autor: nalesnik
J.F. wrote:
[...]

Je¿eli trzypasmowa starczy to tor prób w D¿ej-El na wschód od Wro;)

--
pzdr
nalesnik

Data: 2010-12-29 23:39:17
Autor: Adam P³aszczyca
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Dnia Wed, 29 Dec 2010 10:31:04 +0100, J.F. napisa³(a):

A gdzie ja znajde 5 pasowa droge nieodsniezona droge zeby w czasie
cwiczen nie pocalowac barierki ? :-)

Nie trzeba takiej. Wystarczy droga polna.
Bo g³upi by³em. Teraz potrenowa³em, efekty przeros³y moje oczekiwania.
Znaczy sie co - FWD jest doskonale kontrolowalne, prawie tak jak RWD ?

Nie. FWD daje siê wyprowadziæ z po¶lizgu. RWD w tych warunkach nie wchodzi
w po¶lizg, a wychodzi w zasadzie bez pomocy.

[...]

Tylko po¶lizgi.
Poczekaj na nastepny opad sniegu i gololedzi, wypusc Cypka sierra na
A4, jak sie odwazy dojechac do Legnicy szybciej niz mondkiem to sierra
5% lepsza, jak przy tym ja rozwali - to byla 10 razy gorsza ...

Jak na razie, to sierra robi przedninapêdówki jak chce.
Mozecie tez sprobowac ponownie udac sie na trening - ale liczy sie
czas pierwszego przejazdu, lacznie z wyciaganiem z zaspy :-)

A kto by modziaka wyci±ga³? Niech gnije. --

Data: 2010-12-29 22:22:42
Autor: nalesnik
Massai wrote:
Adam P³aszczyca wrote:

[...]

Prawdziwy kapelusz po bia³ym jedzie ca³y spiêty i "wysrany", oczy 5PLN. Pomimo swojej upierdliwie wolnej jazdy, stanowi wiêksze zagro¿enie na drodze ni¿ kolega który rozpocz±³ ten w±tek. Wy¶lizgane do lodu koleiny od kó³, pomiêdzy nimi ci±gn±cy siê wa³ z nierozjechanego do koñca jeszcze ¶niegu. Przy odrobinie szczê¶cia np. podczas zmiany pasa ruchu jednemu i drugiemu dupa lekko ucieknie, niezale¿nie od prêdko¶ci.
Gdybym wraca³ z imprezy i mia³bym wybieraæ szofera to bezpieczniej czu³bym siê jad±c z kim¶ kto potrafi podci±æ zakrêt rêcznym, ni¿ z je¿d¿±cym wolno niezale¿nie od warunków wielkookim kapeluszem.
;)

--
pzdr
nalesnik

Data: 2010-12-30 01:12:10
Autor: J.F.
On Wed, 29 Dec 2010 22:22:42 +0100,  nalesnik wrote:
Prawdziwy kapelusz po bia³ym jedzie ca³y spiêty i "wysrany", oczy 5PLN. Pomimo swojej upierdliwie wolnej jazdy, stanowi wiêksze zagro¿enie na drodze ni¿ kolega który rozpocz±³ ten w±tek.

Prawdopodobnie. Przeciez napisal ze powoli jechal.

Ale z drugiej strony moze pojechac Adam, bedzie wyluzowany, spokojny
... i wykreci pirueta, bo to zle FWD bylo  :-)

J.

Data: 2011-01-05 01:21:22
Autor: Adam P³aszczyca
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Dnia Thu, 30 Dec 2010 01:12:10 +0100, J.F. napisa³(a):

Ale z drugiej strony moze pojechac Adam, bedzie wyluzowany, spokojny
.. i wykreci pirueta, bo to zle FWD bylo  :-)

Nie wykrêci, bo sie naumia³ tym szajsem je¼dziæ. --

Data: 2010-12-24 23:11:58
Autor: Adam P³aszczyca
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Dnia Tue, 21 Dec 2010 02:03:30 +0000 (UTC), Massai napisa³(a):

Twoja argumentacja mnie powali³a :D

Data: 2010-12-22 11:36:02
Autor: kamil
On 20/12/2010 22:41, Adam P³aszczyca wrote:
[...]

W FWD? Dobre sobie, mnie sie po dlugich godzinach cwiczen na placach i torze w subaru zdazaja bledy, ktore moga kosztowac kogos zycie na publicznej drodze. A to jest samochod projektowany z mysla "ma zapierdalac w rajdach po sniegu".

No ale tutaj w koncu sami miszczofie kieroffnicy, ktorzy w swoich Kiach 1.6 LPG wyprzedzaja kolumny tirow pod gorke poganiajac dlugimi kapeluszy.

Kamil

Data: 2010-12-22 13:20:08
Autor: niusy.pl
Snieg, zakret na recznym i policja w UK

U¿ytkownik "kamil" <kamil@spam.com>

[...]

Ale z wybitnym kierowc± :-)

Data: 2010-12-22 12:45:18
Autor: kamil
On 22/12/2010 12:20, niusy.pl wrote:

[...]

Moglem sie nie przyznawac, ze taka fajtlpama ze mnie. ;)

Kamil

Data: 2010-12-23 13:48:41
Autor: jerzu
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
On Wed, 22 Dec 2010 13:20:08 +0100, "niusy.pl"
<dsfds@niusy.pl.invalid> wrote:

Ale z wybitnym kierowc± :-)

Czasem jak siê czyta PMS to ma siê wra¿enie, ¿e tu sami wybitni
kierowcy s±. Tylko dziwnie siê marnuj± na pisaninie, zamiast zamiataæ
trasy rajdowe w WRC (nie myliæ z Wroc³awiem). Kubica z Kuzajem mog± im
buty polerowaæ, a Loeb mo¿e im ³askawie za pilota robiæ.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-12-23 14:03:59
Autor: J.F.
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
U¿ytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisa³
[...]

Bo nie wystarczy byc wybitnym kierowca - trzeba jeszcze sponsora znalezc :-P

J.

Data: 2010-12-23 14:17:33
Autor: jerzu
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
On Thu, 23 Dec 2010 14:03:59 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Bo nie wystarczy byc wybitnym kierowca - trzeba jeszcze sponsora znalezc :-P

Tak, tak...

Data: 2010-12-23 14:49:48
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2010-12-23 14:17, jerzu pisze:
On Thu, 23 Dec 2010 14:03:59 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>  wrote:

Bo nie wystarczy byc wybitnym kierowca - trzeba jeszcze sponsora
znalezc :-P

Tak, tak...

Spoko, przecie¿ gdyby nie sponsorzy to by taki Witia je¼dziæ
nie potrafi³, a on w ogóle jest cienki jak barszcz - ta po³owa
by go na rêkawie objecha³a jad±c po drodze na zakupy do Tesco...

Data: 2010-12-23 16:04:25
Autor: Massai
Artur Ma¶l±g wrote:

> [...]

nie potrafi³, a on w ogóle jest cienki jak barszcz - ta po³owa
by go na rêkawie objecha³a jad±c po drodze na zakupy do Tesco...

Ci±gn±c przy tym wypo¿yczon± na statoilu przyczepkê ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-23 18:46:18
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2010-12-23 17:04, Massai pisze:
Artur Ma¶l±g wrote:

[...]

Z fortepianem na pace ;)

--
Jutro to dzi¶ - tyle ¿e jutro.

Data: 2010-12-22 14:47:14
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-12-22 12:36, kamil pisze:

W FWD? Dobre sobie, mnie sie po dlugich godzinach cwiczen na placach i torze w subaru zdazaja bledy, ktore moga kosztowac kogos zycie na publicznej drodze.

Dlatego owszem, zdarza mi siê z lekka porumakowaæ zim±, i owszem, na publicznej drodze.
Ale tylko wtedy gdy jestem ca³kowicie pewien, ¿e nawet gdyby "ewolucja" posz³a
kompletnie ¼le, to na 100% nie ma ¿adnego pojazdu, cz³owieka, czy w ogóle jakiegokolwiek
cenniejszego obiektu, któremu by³bym w stanie zagroziæ.
Czyli w praktyce - odludzie, jaka¶ pusta boczna droga, pe³na widoczno¶æ co za ew. zakrêtem.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± byæ niepowa¿ne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadaæ w czê¶ci

Data: 2010-12-22 13:57:49
Autor: kamil
On 22/12/2010 13:47, Jakub Witkowski wrote:
[...]

Malo to torow, parkingow i calej reszty miejsc, gdzie nwaet jesli "ewolucja" pojdzie kompletnie zle, to najwyzej pojedziesz bokiem dwa metry dalej?

Kamil

Data: 2010-12-22 15:11:35
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-12-22 14:57, kamil pisze:
[...]

Praktycznej ró¿nicy pomiêdzy publicznie dostêpnym, chwilowo pustym parkingiem
a jak±¶ pust± drog± na odludziu nie widzê. W jednym i drugim miejscu nale¿y sobie
odpu¶ciæ gdy jest jaki¶ inny pojazd.

Data: 2010-12-22 14:17:08
Autor: kamil
On 22/12/2010 14:11, Jakub Witkowski wrote:

[...]

Praktyczna roznica jest taka, ze autor watku dostal mandat, ktorego ciec parkingowy nie wystawi. Parkingi sa tez przewaznie nieco szersze od ulic w miescie i pojechanie metr za daleko nie skonczy sie zdemolowaniem czyjegos sklepu, mandatem i cyrkami z ubezpieczalnia.

Mozna sobie dyskutowac z faktami i podwazac zasadnosc dzialania policji, w koncu to wasze portfele i wasze pieniadze. :)

Kamil

Data: 2010-12-22 15:20:43
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-12-22 15:17, kamil pisze:

[...]

To¿ piszê, ¿e jesli juz to ma robiæ tak aby nie uszkodziæ niczego, nikogo, no i nie daæ siê z³apaæ... ;)

Data: 2010-12-22 14:21:59
Autor: kamil
On 22/12/2010 14:20, Jakub Witkowski wrote:
[...]

Warsztaty sa pelne samochodow, ktorych wlasciciele starali sie niczego nie uszkodzic. Nie znam chyba nikogo, kto by celowo walil w ciezarowke, a jednak ludzie tak gina. ;)

Kamil

Data: 2010-12-22 15:25:41
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2010-12-22 15:21, kamil pisze:
[...]

Ja znam jeden taki przypadek - ¿ona znajomego uzna³a w czasie
'dyskusji' ma³¿eñskiej w samochodzie, ¿e mu udowodni do czego jest
zdolna (prowadzi³a). Samochód chyba poszed³ do kasacji, zbyt wiele
im siê nie sta³o, ale ma³¿eñstwem ju¿ nie s±.

Data: 2010-12-22 16:05:03
Autor: Massai
Artur Ma¶l±g wrote:

> [...]

zdolna (prowadzi³a). Samochód chyba poszed³ do kasacji, zbyt wiele
im siê nie sta³o, ale ma³¿eñstwem ju¿ nie s±.

Taki kawa³ by³, ¿e ma³¿eñstwo sobie jedzie i ¿ona nagle "chcê rozwodu".
M±¿ nic tylko przyspiesza.
¯ona kontynuje: "Chcê po³owê maj±tku i dom mój".
M±¿ milczy i nadal przyspiesza.
¯ona: "Dzieci ze mn± i bêdziesz p³aci³ solidne alimenty".
Cisza i ¶wist powietrza.
¯ona: "Co nic nie mówisz? nic nie chcesz?"
M±¿: "mam ju¿ wszystko co mi potrzebne".
¯ona: "To znaczy?"
M±¿: "Zapiêty pas i poduszkê powietrzn±!"

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-22 18:41:34
Autor: Artur Ma¶l±g
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
W dniu 2010-12-22 17:05, Massai pisze:
(...)
[...]

Tak, kawa³ jest mi znany, ¿ycie niestety bywa bardziej materialne.
W sumie kawa³y nie bior± siê z tzw. niczego :)

--
Jutro to dzi¶ - tyle ¿e jutro.

Data: 2010-12-23 21:25:15
Autor: niusy.pl
[...]

Jak by³em ma³y, moi rodzice k³ócili siê stoj±c przed przejazdem w±skotorówki. Ja z ty³u. I tak siê namiêtnie k³ócili dopóki po masce nie zaczê³y szuraæ wagony...

Data: 2010-12-22 15:34:03
Autor: Jakub Witkowski
[...]

A na torze mo¿e uszkodziæ? Zat³oczony tor jest bardziej niebezpieczny
ni¿ pusta droga. Status miejsca: publiczne czy nie, jest drugorzêdny;
o ryzyku decyduje ostro¿no¶æ i rozbudowana wyobra¼nia... i tyle.

Data: 2010-12-22 19:44:46
Autor: Bydlê
Jakub Witkowski wrote:
[...]

A na torze mo¿e uszkodziæ?

Mo¿e.
Bo tam siê wje¿d¿a na w³asne ryzyko z pe³n± ¶wiadomo¶ci±, ¿e je¶li ciê nie staæ (na doznanie czy naprawê szkód), to siê nie bêdziesz móg³ tam bawiæ...
No i nie jest to droga publiczna.

Zat³oczony tor jest bardziej niebezpieczny
ni¿ pusta droga.

Dlatego na tor wpuszcza siê na raz okre¶lon± liczbê pojazdów, a nie wszystkich chêtnych.

Status miejsca: publiczne czy nie, jest drugorzêdny;

Nie.

o ryzyku decyduje ostro¿no¶æ i rozbudowana wyobra¼nia... i tyle.

Te¿ nie.:-)

--
Bydlê

Data: 2010-12-22 17:50:34
Autor: nalesnik
kamil wrote:
[...]

Pusty, publiczny parking, nie prywatny, na nim "przy¶wirówka" na rêcznym ,akurat obok przeje¿d¿a radiowóz. Nie wystawi± mandatu?

Data: 2010-12-22 17:06:06
Autor: kamil
On 22/12/2010 16:50, nalesnik wrote:
kamil wrote:
[...]

Dziury w calym mozemy szukac do rana, ale takie przydlugawe debaty w internecie do niczego nie prowadza i nie zmienia faktu, ze szansa na wjechanie komus w okno albo dostanie mandatu na ulicy w miescie jest duzo mniejsza, od parkingu na jakims zadupiu gdzie dzika zwierzyna nawet nie zaglada.

Kamil

Data: 2010-12-22 18:11:22
Autor: nalesnik
kamil wrote:
[...]

Mnie nie obchodzi jaka jest szansa. Wystawi± mandat czy nie? Jest to zgodne z prawem?

Data: 2010-12-22 19:42:00
Autor: Bydlê
Jakub Witkowski wrote:
> [...]
> ogóle jakiegokolwiek
> cenniejszego obiektu, któremu by³bym w stanie zagroziæ.

No, a autor w±tku mia³ na ty³ku policjê.
Wiêc robi³ to zupe³nie bez sensu.

--
Bydlê

Data: 2010-12-24 23:14:24
Autor: Adam P³aszczyca
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Dnia Wed, 22 Dec 2010 11:36:02 +0000, kamil napisa³(a):

[...]

No i? To, ¿e jeste¶ dupa, a nie kierowca nie oznacza, ¿e inni s± takimi
samymi ³ajzami. --

Data: 2011-01-05 12:01:08
Autor: kamil
On 24/12/2010 22:14, Adam P³aszczyca wrote:
[...]

Kubicy tez udalo sie kilka razy w cos przylozyc. Ale oczywiscie to, ze Kubica to dupa nie znaczy, ze Adam nie jest miszczem. :)

Kamil

Data: 2011-01-05 14:31:58
Autor: niusy.pl
[...]

Te¿ na rêcznym ? :-)

Data: 2011-01-05 13:39:33
Autor: kamil
On 05/01/2011 13:31, niusy.pl wrote:

[...]

Nawet nie, tym wieksza z niego fajtlapa. :D

Kamil

Data: 2010-12-21 15:52:08
Autor: Sebastian Kaliszewski
Artur Maśląg wrote:
onion wrote:
[...]

Mógłby się najpierw spodziwać odpowiedzie na pytanie kŧóre postawił pierwszy...

\SK

Data: 2010-12-21 17:43:49
Autor: Artur Maśląg
Artur Maśląg wrote:
onion wrote:
[...]

Dostał odpowiedź na pytanie nie na temat - jak bardzo chcesz z nim
się bawić w takie bredzenie to droga wolna.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-12-21 18:51:40
Autor: nalesnik
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Artur Maśląg wrote:
dupa marznie

<ROTFL> Nie no;) rekord!
Wtrącać się komuś do rozmowy, do tego robić uwagi dot. formatowania tekstu, osobiste wycieczki, potem mówić, że jest trollem.

Okrągłe 40 punktów od jury! Beatko wspomnij o tym koniecznie w TeleTygodniu.

--
pozdr
nalesnik

Data: 2010-12-21 19:09:48
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-12-21 18:51, nalesnik pisze:
Artur Maśląg wrote:
dupa marznie

<ROTFL> Nie no;) rekord!
Wtrącać się komuś do rozmowy, do tego robić uwagi dot. formatowania
tekstu, osobiste wycieczki, potem mówić, że jest trollem.

Znaczy trafiłem. Zasad usenetu nie zna, nie odróżnia drogi publicznej
z poruszajÄ…cymi siÄ™ samochodami od pustego parkingu, nie czyta
o czym jest wÄ…tek, manipuluje cytatami i jeszcze narzeka jak mu
siÄ™ coÅ› wytknie.

Okrągłe 40 punktów od jury! Beatko wspomnij o tym koniecznie w
TeleTygodniu.

Znaczy jak wcześniej.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-12-23 17:18:32
Autor: Krasnal z Krakowa
Snieg, zakret na recznym i policja w UK

chodzi o sytuacjê w której kto¶ robi niebezpieczny manewr

niezale¿nie od tego czy co¶ siê komu¶ sta³o i ¿e droga by³a pusta

zakrêcanie na rêcznym nawet robione przez miszcza kierownicy zawsze bêdzie

niebezpieczne i do tego s± tory rajdowe a nie droga publiczna

RACJA. Kilkana¶cie lat temu, ko³o domu, wielokrotnie wieczorem jak nie by³o ruchu, parkowa³em sobie na rêcznym, ¿eby nie kombinowaæ rano przy wyje¼dzie do pracy. I raz zim± przawie zabi³em faceta, który wybieg³ niespowdziewanie na ulcê niedaleko chodnika. Wariat poszed³ pobiegaæ po ¶niegu - jogging. Przy zakrêcanie na rêcznym nawet do¶wiadczony kierowca niegdy w pe³ni nie panuje nad samochodem.

Data: 2010-12-23 16:50:34
Autor: kamil
On 23/12/2010 16:18, Krasnal z Krakowa wrote:

[...]

Pare lat temu skonczylem tak na barierce w rupieciowatym 306, dojechal cudem na parking pod zlomowiskiem stajac dwa razy po drodze, bo w chlodnicy zostlo moze z pol litra wody. Wracanie w swieto panstwowe z zadupia w gorach zajmuje troche czasu bez samochodu i z plecakiem. :)

Kamil

Data: 2010-12-24 23:11:23
Autor: Adam P³aszczyca
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
Dnia Thu, 23 Dec 2010 17:18:32 +0100, Krasnal z Krakowa napisa³(a):

ulcê niedaleko chodnika. Wariat poszed³ pobiegaæ po ¶niegu - jogging. Przy zakrêcanie na rêcznym nawet do¶wiadczony kierowca niegdy w pe³ni nie panuje nad samochodem.

ROTFL. Powiedz to komu¶, kto w rajdach je¼dzi. --

Data: 2010-12-20 13:51:31
Autor: to
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
begin onion
brawo tak powinno byc, tymczasem my jestesmy 100lat za murzynami

Zgadzam się całkowicie. Ja moją ekologiczną Toyotą Prius nigdy nie przekraczam 30 km/h w mieście i 50 km/h po za nim. Szwedzcy naukowcy już dawno dowiedli, że poruszając się z tymi prędkościami dojedziemy do celu bezpiecznie i paradoksalnie także najszybciej!

Niestety w Polsce nadal króluje bandytyzm drogowy, jak np. jazda 70 km/h (lub czasami nawet więcej więcej) po mieście i ćwiczenie kontrolowanych poślizgów.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-25 11:57:46
Autor: PepedB