Snieg, zakret na recznym i policja w UK

Data: 2010-12-20 13:40:01
Autor: BaX
Snieg, zakret na recznym i policja w UK

Jechalem dzisiejszej nocy malo uczeszczana, zasniezona ulica miejska, z 15 mil na godzine (ograniczenie do 30), brak ludzi i brak samochodow. Tylko jeden samochod, ze 100m za mna. Byl ostry zakret i wzialem go na recznym.

Hamiltonowi zdaje sie w australii zarekwirowali Merca za 'niebezpieczna' ich zdaniem jazde, a bylo nie bylo to kierowca z niego chyba lepszy od Ciebie.

Data: 2010-12-23 13:54:09
Autor: jerzu
On Mon, 20 Dec 2010 13:40:01 +0100, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote:

Hamiltonowi zdaje sie w australii zarekwirowali Merca za 'niebezpieczna' ich zdaniem jazde, a bylo nie bylo to kierowca z niego chyba lepszy od Ciebie.

Coś ty, Hamilton to neptek przy połowie kierowców z tej grupy.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-12-23 16:25:37
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-12-23, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> wrote:

Hamiltonowi zdaje sie w australii zarekwirowali Merca za 'niebezpieczna' ich zdaniem jazde, a bylo nie bylo to kierowca z niego chyba lepszy od Ciebie.

Coś ty, Hamilton to neptek przy połowie kierowców z tej grupy.

Przecież kierowcy F1 to poziom dzieciaków grających na konsolach, nie
pamiętasz?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-12-23 16:05:39
Autor: Massai

On 2010-12-23, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> wrote:

Przecież kierowcy F1 to poziom dzieciaków grających na konsolach, nie
pamiętasz?

Heh, mnie się jednak podobało jak Kubica pojechał sobie treningowo
bodajże na Korsyce...

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-23 19:05:52
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-12-23, Massai <tsender@wp.pl> wrote:

> [...]

pamiętasz?

Heh, mnie się jednak podobało jak Kubica pojechał sobie treningowo

I przypadkiem był pierwszy w zupełnie innej klasie niż jeździ na co dzień?
Może na konsoli trenował...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Snieg, zakret na recznym i policja w UK