Snieg, zakret na recznym i policja w UK

Data: 2010-12-21 10:14:04
Autor: RadekNet
Snieg, zakret na recznym i policja w UK
W dniu 20.12.2010 11:29, Jan-xx pisze:
Hej!

Jechalem dzisiejszej nocy malo uczeszczana, zasniezona ulica miejska, z
15 mil na godzine (ograniczenie do 30), brak ludzi i brak samochodow.
Tylko jeden samochod, ze 100m za mna. Byl ostry zakret i wzialem go na
recznym. Nagle ten samochod za mna okazal sie radiowozem. Wlaczyli
koguta i kazali mi sie zatrzymac. No i sie zaczelo - ogladanie mojego
samochodu wewnatrz, sprawdzanie prawa jazdy, gdzie mieszkam, itp.
Powiedzieli, ze takie jezdzenie jest niebezpieczne, ze snieg, i ze
moglem komus zrobic krzywde, ze bedzie tym razem ostrzezenie, a na moj
adres przyjdzie broszura informujaca, ze moj samochod zostal wlasnie
dodany do jakiegos katalogu niebezpiecznie zachowujacych sie samochodow,
i ze jesli w ciagu 12 miesiecy od dzisiaj zostane zatrzymany za
wykroczenie drogowe, to zainstaluja mi w samochodzie jakies urzadzenie
kontrolujace sposob jazdy.

A co sie dziwisz? Ulica to nie plac do treningow. Wczoraj widzialem takiego kretyna - tez jechal z 20km/h i tez pewnie mu sie wydawalo, ze robi to bezpiecznie. A to, ze malolatow wokol pelno to juz jakos nie pomyslal...
Calkiem rozsadne podejscie: wpadles w poslizg = straciles panowanie nad autem.

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2010-12-22 08:09:40
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-12-21, RadekNet <radek@rejsy-czartery.com> wrote:

[...]

Celowo wprowadziłeś samochód w poślizg i pojechałeś tak jak miałeś
zamiar = panujesz nad autem :)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-12-22 17:58:48
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-12-22 08:09, *Krzysiek Kielczewski* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Calkiem rozsadne podejscie: wpadles w poslizg = straciles panowanie nad
>  autem.
Celowo wprowadziłeś samochód w poślizg i pojechałeś tak jak miałeś
zamiar = panujesz nad autem:)

Albo inaczej :) :
Celowo wprowadziłeś samochód w poślizg i pojechałeś tak jak miałeś zamiar = miałeś szczęście :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-12-22 22:44:53
Autor: RadekNet
W dniu 22.12.2010 08:09, Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2010-12-21, RadekNet<radek@rejsy-czartery.com>  wrote:

[...]

Krzysiek, czesto masz racje. Ale ja uwazam, ze nawet jak jestes mistrzem kierownicy to nie rob z drogi toru. Zatem moje rownanie powinno byc zgodne z filozofia jazdy po dordze publicznej.

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2010-12-22 23:56:51
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-12-22, RadekNet <radek@rejsy-czartery.com> wrote:

[...]

Ja widzę sporą różnicę pomiędzy podcięciem ręcznym na pustej drodze, a
robieniem z ulicy toru. That's all.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-12-23 10:35:07
Autor: J_K_K
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrnih50h7.oj3.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
On 2010-12-22, RadekNet <radek@rejsy-czartery.com> wrote:

[...]

Dla innego użytkownika drogi / chodnika nie wynika,
czy ślizgający robi to "niechcący", czy celowo,
a tym bardziej nie wiadomo w jaki sposób taki "manewr" zakończy.
Jak jeszcze trafi na niedoświadczonego / swieżego  kierowcę,
który się takich zachowań wystraszy, to może być różnie.

Pzdr

JKK

Data: 2010-12-23 13:54:19
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-12-23, J_K_K <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> wrote:

[...]

Podkreślić słowo "pustej"?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-12-23 14:16:33
Autor: J_K_K

Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrnih6hje.ede.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
On 2010-12-23, J_K_K <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> wrote:

[...]

Chyba na jakimś lotnisku na pustyni.
Na drodze publicznej w dowolnym momencie
może ktoś wyjechać / wyjść / wybiec z boku i juz nie będzie pusto.

Autor wątku też nie zakładał, że jedzie za nim policja
(o ile w ogóle widział jakieś auto za sobą).

Pzdr

JKK

Data: 2010-12-23 15:36:54
Autor: nalesnik
J_K_K wrote:
Podkreślić słowo "pustej"?

Chyba na jakimś lotnisku na pustyni.
Na drodze publicznej w dowolnym momencie
może ktoś wyjechać / wyjść / wybiec z boku i juz nie będzie pusto.

Ba! nawet teleportować lub wyjść z nienacka ze studzienki kanalizacyjnej.

Data: 2010-12-23 16:27:12
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-12-23, J_K_K <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> wrote:

[...]

No. I matka staruszka odprowadzająca dziecko, które będę miał w
przyszłości. Sytacja taka, że nie ma nikogo w odległości przekraczającej
drogę hamowania naprawdę nie jest taka wyjątkowa.

Autor wątku też nie zakładał, że jedzie za nim policja
(o ile w ogóle widział jakieś auto za sobą).

Ciężko jest przywalić w samochód jadący gdzieś daleko z tyłu.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-12-23 17:05:16
Autor: J_K_K
On 2010-12-23, J_K_K <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> wrote:

No. I matka staruszka odprowadzająca dziecko, które będę miał w
przyszłości.

Skoro tak twierdzisz.

Sytacja taka, że nie ma nikogo w odległości przekraczającej
drogę hamowania naprawdę nie jest taka wyjątkowa.

Bo akurat wiesz, ile wynosi spostrzegawczość / czas reakcji / droga hamowania tego kogoś.

Autor wątku też nie zakładał, że jedzie za nim policja
(o ile w ogóle widział jakieś auto za sobą).

Ciężko jest przywalić w samochód jadący gdzieś daleko z tyłu.

Aluzji nie paniał (o przewidywaniu i ograniczonym zaufaniu).

Pzdr

JKK

Data: 2010-12-23 19:06:44
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-12-23, J_K_K <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> wrote:

Sytacja taka, że nie ma nikogo w odległości przekraczającej
drogę hamowania naprawdę nie jest taka wyjątkowa.

Bo akurat wiesz, ile wynosi spostrzegawczość / czas reakcji / droga hamowania tego kogoś.

Tego kogoś kogo nie ma?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-12-24 11:15:00
Autor: kamil
On 23/12/2010 18:06, Krzysiek Kielczewski wrote:
On 2010-12-23, J_K_K<j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm>  wrote:

[...]

Policja - widmo?

Tak wyglada pojazd policji w UK:

http://images.paultan.org/images/Volvo_V70_Police_1_Large.jpg

Oklejony odblaskowa folia. Jesli nasz bohater nie zauwazyl oczojebnego radiowozu, to na jego "pustej drodze" moglo byc jeszcze calkiem sporo osob.

Kamil

Data: 2010-12-25 00:27:23
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-12-24, kamil <kamil@spam.com> wrote:

[...]

Ale ta policja była kilkaset metrów za nim.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-12-25 13:42:21
Autor: haine
On Fri, 24 Dec 2010 11:15:00 +0000, kamil <kamil@spam.com> wrote:

Oklejony odblaskowa folia. Jesli nasz bohater nie zauwazyl oczojebnego radiowozu, to na jego "pustej drodze" moglo byc jeszcze calkiem sporo osob.

W nocy za sobą i tak widzisz jedynie dwa światła, tak samo jak w
przypadku każdego normalnego auta.

haine

Data: 2010-12-25 17:15:24
Autor: RadekNet
W dniu 22.12.2010 23:56, Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2010-12-22, RadekNet<radek@rejsy-czartery.com>  wrote:

[...]

No jak pustej, skoro ktos go na tym czapnal...

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2010-12-24 23:20:34
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 22 Dec 2010 22:44:53 +0100, RadekNet napisał(a):

Krzysiek, czesto masz racje. Ale ja uwazam, ze nawet jak jestes mistrzem kierownicy to nie rob z drogi toru. Zatem moje rownanie powinno byc zgodne z filozofia jazdy po dordze publicznej.

Dlaczego panowanie nad pojazdem uznajesz za robienie z jezdni toru?

--

Snieg, zakret na recznym i policja w UK