¦niła mi się okrutna wojna

Data: 2012-11-15 17:41:16
Autor: Jusuf
¦niła mi się okrutna wojna
Przedwczoraj, poprzedniej nocy ¶nił mi się straszny koszmar. Miała miejsce jaka¶ zagłada ludzi, najczę¶ciej dzieci. W wielkiej kadzi, takim płytkim basenie pływały obcięte głowy dzieci, które pchały się jak±¶ sił± na powierzchnię i chciały zaczerpn±ć powietrze. Te ludzkie główki żyły, kadzia ta była przykryta krat± tuż nad powierchni± wody i głowy te pchały się jako¶ do tych krat i próbowały oddychać ustami. Kat jaki¶ co jaki¶ czas podtapiał te główki, a mi się ¶niło, że można je było jeszcze uratować i poł±czyć z odciętymi ciałami. Wystarczyło trochę wody odlać i dać im dostęp do powietrza, żeby nie były zanużone w wodzie. Tam miała miejsce masakra, ciała były masakrowane i pocięte jak w rzeĽni.

Potem budzę się i dowiaduję sę, że Izrael zabił jakiego¶ przywódcę Hamasu. Dzisiaj dowiaduję sę, że zabito także 11  miesięczne dziecko dziennikarza BBC. Czy to pocz±tek nowej wojny i rzezi ludzi? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-15 13:26:24
Autor: glob
¦niła mi się okrutna wojna
On 15 Lis, 17:41, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
Przedwczoraj, poprzedniej nocy ni mi si straszny koszmar. Mia a miejsce
jaka zag ada ludzi, najcz ciej dzieci. W wielkiej kadzi, takim p ytkim
basenie p ywa y obci te g owy dzieci, kt re pcha y si jak si na
powierzchni i chcia y zaczerpn powietrze. Te ludzkie g wki y y, kadzia
ta by a przykryta krat tu nad powierchni wody i g owy te pcha y si jako
do tych krat i pr bowa y oddycha ustami. Kat jaki co jaki czas podtapia
te g wki, a mi si ni o, e mo na je by o jeszcze uratowa i po czy z
odci tymi cia ami. Wystarczy o troch wody odla i da im dost p do
powietrza, eby nie by y zanu one w wodzie. Tam mia a miejsce masakra, cia a
by y masakrowane i poci te jak w rze ni.

Potem budz si i dowiaduj s , e Izrael zabi jakiego przyw dc Hamasu.
Dzisiaj dowiaduj s , e zabito tak e 11  miesi czne dziecko dziennikarza
BBC. Czy to pocz tek nowej wojny i rzezi ludzi?

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

NieĽle dupsko ci tatu¶ prał, bo ten kat to psychologiczna emocja ojca,
który napierdalał tak aż skóra odchodziła. Te dzieci to pragnienia,
emocje autentyczne, które tatu¶ zakazywał dziecku czuć, bo chciał
upodobnić dzieciaka terrorem do swojej wizji. Tatu¶ ci się ¶nił aby¶
nie czuł to co czujesz a odczuwał tak jak on chce i chodził jak on
chce.
 Ładnego miałe¶ tatusia.

Data: 2012-11-15 23:59:19
Autor: Jusuf
¦niła mi się okrutna wojna
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:56be8756-6be6-4501-9cad-b40f1957eaa5o30g2000vbu.googlegroups.com...
[...]

A ja się tak zastanawiam, czy to nie przy¶niły mi się te dzieci spod Cedyni, co to je Maciej Stuhr poprzywi±zywał na tarcze i które wołały o uwolnienie? Kiedy Maciej Stuhr udzielił tego wywiadu, wczoraj? To mi się ten horror wy¶nił wcze¶niej, bo przedwczorajszej nocy. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-15 16:19:42
Autor: Andromeda
¦niła mi się okrutna wojna
On 16 Lis, 00:03, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:56be8756-6be6-4501-9cad-b40f1957eaa5o30g2000vbu.googlegroups.com...

> [...]

Kiedy Maciej Stuhr udzielił tego wywiadu, wczoraj? To mi się ten horror
wy¶nił wcze¶niej, bo przedwczorajszej nocy.

A ja my¶le że kłamiesz, ale mechanizm kłamstwa zawsze skrywa prawdę,
nawet nie¶wiadom±. Psychologicznie to żydzi to twoje uczucia, które
ojciec biciem zakazał ci odczuwać i im bardziej czę¶ć tych uczuć
wypartych się pojawia, to to s± ci niechciani żydzi, które ojciec z
ciebie wytłukiwał by¶ nie był sob± tylko tym co on chce.
 Ten sen jest wręcz podręcznikowy, katowane dzieci , ukrywaj± swoje
uczucia i te uczucia staj± się fobiami do innych , gdyż dziecko
utożsamia się z katuj±cym ojcem. A Sztur to szlachetny człowiek,
trochę to Jezusowe, bo on też wbrew zakłamańc± mówił prawdę..

Data: 2012-11-16 09:29:17
Autor: Jusuf
¦niła mi się okrutna wojna
"Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:5c76cd05-1780-473b-b283-54e0653bf288bq2g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

utożsamia się z katuj±cym ojcem. A Sztur to szlachetny człowiek,
trochę to Jezusowe, bo on też wbrew zakłamańc± mówił prawdę.

¦niła mi się rzeĽ, a nie jakie¶ katowanie. Tam były setki rozczłonkowanych ciał i obcięte głowy czch±ce jeszcze żyć. Nie było żadnego ojca, tylko okupanci, wrogowie. To mogło być to, co się dzieje w Palestynie, albo to, co wymy¶lił Stuhr. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-15 18:55:37
Autor: Przemysław M.
¦niła mi się okrutna wojna
Dnia Thu, 15 Nov 2012 17:41:16 +0100, Jusuf napisał(a):

[...]

No popatrz, prorok z ciebie! Ty chłopie zarabiaj jako wyrocznia! Możesz nam
tu powiedzieć co było przyczyn± rozwałki TU-154 10 kwietnia 2010? No i kto
spoczywa na Wawelu, Wielki Patriota czy ruski sołdat z piersi± cał± w
orderach?

--
Jarosław Kaczyński o¶wiadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-11-15 19:22:43
Autor: Trybun
¦niła mi się okrutna wojna
W dniu 2012-11-15 17:41, Jusuf pisze:
[...]

A fuj!.. Chłopie, daj się przebadać lekarzowi, od głowy.

Data: 2012-11-15 20:08:25
Autor: leszek niewiadomski
¦niła mi się okrutna wojna
Am 15.11.2012 19:22, schrieb Trybun:
[...]

Jaki czlowiek taki i sen. O panienkach nie snicie koledzy?
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2012-11-15 20:58:15
Autor: leszek niewiadomski
¦niła mi się okrutna wojna
Am 15.11.2012 20:12, schrieb Trybun:
[...]

Snie i nie tylko...
ln.

Data: 2012-11-16 08:13:52
Autor: Trybun
¦niła mi się okrutna wojna
W dniu 2012-11-15 20:58, leszek niewiadomski pisze:
[...]

Marzysz na jawie? ;-)

Data: 2012-11-16 05:47:13
Autor: Wiesiaczek
¦niła mi się okrutna wojna
On Thu, 15 Nov 2012 20:08:25 +0100, leszek niewiadomski wrote:

Am 15.11.2012 19:22, schrieb Trybun:
W dniu 2012-11-15 17:41, Jusuf pisze:
Przedwczoraj, poprzedniej nocy śnił mi się straszny koszmar. Miała
miejsce jakaś zagłada ludzi, najczęściej dzieci. W wielkiej kadzi,
takim płytkim basenie pływały obcięte głowy dzieci, które pchały się
jakąś siłą na powierzchnię i chciały zaczerpnąć powietrze.

A fuj!.. Chłopie, daj się przebadać lekarzowi, od głowy.

Jaki czlowiek taki i sen. O panienkach nie snicie koledzy? ln.

Nie wiem jak Ty, ale ja je bzykam.
A w nocy śpię jak zabity :)

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)