Śniła mi się okrutna wojna

Data: 2012-11-15 13:26:24
Autor: glob
Śniła mi się okrutna wojna
On 15 Lis, 17:41, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
Przedwczoraj, poprzedniej nocy ni mi si straszny koszmar. Mia a miejsce
jaka zag ada ludzi, najcz ciej dzieci. W wielkiej kadzi, takim p ytkim
basenie p ywa y obci te g owy dzieci, kt re pcha y si jak si na
powierzchni i chcia y zaczerpn powietrze. Te ludzkie g wki y y, kadzia
ta by a przykryta krat tu nad powierchni wody i g owy te pcha y si jako
do tych krat i pr bowa y oddycha ustami. Kat jaki co jaki czas podtapia
te g wki, a mi si ni o, e mo na je by o jeszcze uratowa i po czy z
odci tymi cia ami. Wystarczy o troch wody odla i da im dost p do
powietrza, eby nie by y zanu one w wodzie. Tam mia a miejsce masakra, cia a
by y masakrowane i poci te jak w rze ni.

Potem budz si i dowiaduj s , e Izrael zabi jakiego przyw dc Hamasu.
Dzisiaj dowiaduj s , e zabito tak e 11  miesi czne dziecko dziennikarza
BBC. Czy to pocz tek nowej wojny i rzezi ludzi?

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Nieźle dupsko ci tatuś prał, bo ten kat to psychologiczna emocja ojca,
który napierdalał tak aż skóra odchodziła. Te dzieci to pragnienia,
emocje autentyczne, które tatuś zakazywał dziecku czuć, bo chciał
upodobnić dzieciaka terrorem do swojej wizji. Tatuś ci się śnił abyś
nie czuł to co czujesz a odczuwał tak jak on chce i chodził jak on
chce.
 Ładnego miałeś tatusia.

Data: 2012-11-15 23:59:19
Autor: Jusuf
Śniła mi się okrutna wojna
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:56be8756-6be6-4501-9cad-b40f1957eaa5o30g2000vbu.googlegroups.com...
[...]

A ja się tak zastanawiam, czy to nie przyśniły mi się te dzieci spod Cedyni, co to je Maciej Stuhr poprzywiązywał na tarcze i które wołały o uwolnienie? Kiedy Maciej Stuhr udzielił tego wywiadu, wczoraj? To mi się ten horror wyśnił wcześniej, bo przedwczorajszej nocy. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-15 16:19:42
Autor: Andromeda
Śniła mi się okrutna wojna
On 16 Lis, 00:03, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:56be8756-6be6-4501-9cad-b40f1957eaa5o30g2000vbu.googlegroups.com...

> [...]

Kiedy Maciej Stuhr udzielił tego wywiadu, wczoraj? To mi się ten horror
wyśnił wcześniej, bo przedwczorajszej nocy.

A ja myśle że kłamiesz, ale mechanizm kłamstwa zawsze skrywa prawdę,
nawet nieświadomą. Psychologicznie to żydzi to twoje uczucia, które
ojciec biciem zakazał ci odczuwać i im bardziej część tych uczuć
wypartych się pojawia, to to są ci niechciani żydzi, które ojciec z
ciebie wytłukiwał byś nie był sobą tylko tym co on chce.
 Ten sen jest wręcz podręcznikowy, katowane dzieci , ukrywają swoje
uczucia i te uczucia stają się fobiami do innych , gdyż dziecko
utożsamia się z katującym ojcem. A Sztur to szlachetny człowiek,
trochę to Jezusowe, bo on też wbrew zakłamańcą mówił prawdę..

Data: 2012-11-16 09:29:17
Autor: Jusuf
Śniła mi się okrutna wojna
"Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:5c76cd05-1780-473b-b283-54e0653bf288bq2g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

utożsamia się z katującym ojcem. A Sztur to szlachetny człowiek,
trochę to Jezusowe, bo on też wbrew zakłamańcą mówił prawdę.

Śniła mi się rzeź, a nie jakieś katowanie. Tam były setki rozczłonkowanych ciał i obcięte głowy czchące jeszcze żyć. Nie było żadnego ojca, tylko okupanci, wrogowie. To mogło być to, co się dzieje w Palestynie, albo to, co wymyślił Stuhr. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Śniła mi się okrutna wojna