Snila mi sie wlasnie spontanicznie zaczeta... DYSKUSJA Z LEWACTWEM (masiakra)

Data: 2009-04-10 08:09:36
Autor: ColgatesBilly
Snila mi sie wlasnie spontanicznie zaczeta... DYSKUSJA Z LEWACTWEM (masiakra)
Gdzies tam w swiecie... moze poczekalnia hotelowa.
(wielogodzinna taka;)

Dlugo sluchalem, jak - skadinad mili do czasu ludzie,
nagle zaczeli powtarzac jakies kalki z mediow ...
po czym, nagle przestalem byc mily i im podobny
( No more Mr.Nice Guy!!!) ...i tak ich zjebalem
i ponizylem intelektualnie ze az....
sie zara wlasnie obudzilem, ... ale moze wlasnie po to
by wam to zaraz zrelacjonowac i dodac otucha swietego!!

Kol

Data: 2009-04-10 07:20:05
Autor: Panslavista
Snila mi sie wlasnie spontanicznie zaczeta... DYSKUSJA Z LEWACTWEM (masiakra)

Uæytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Nastaw se w telaviwzorni zegar na koniec filmu, to ci przstan± trukaę przez
sen gadaj±ce kiepa³y.

Data: 2009-04-10 11:33:39
Autor: Piotr
Snila mi sie wlasnie spontanicznie zaczeta... DYSKUSJA Z LEWACTWEM (masiakra)
Dnia Fri, 10 Apr 2009 08:09:36 +0300, ColgatesBilly napisa³(a):

[...]

Tak to siź Krzysiek od tego starokawalerstwa we ³bie pierdzieli...
Znalaz³ by¶ se jak± babź, dziecko jej zrobi³, i od razu mia³by¶ masź
realnych problemów, he, he.
pzdr
Piotr

Data: 2009-04-10 13:03:22
Autor: ColgatesBilly

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:1k3km70hrq7qp$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Niby w czym?
Ze mi sie PiS i kler nie widzi?

A tak przy okazji, kawalerstwo, ow szlachetny Order
ma zaszczyt zajmowac sie sprawami UNIWESALNYMI
trenowac umysl, a nie wdawac sie w codzienna drobiazgowosc
z samicmi..

P-Kol

Data: 2009-04-10 16:49:03
Autor: Piotr
Snila mi sie wlasnie spontanicznie zaczeta... DYSKUSJA Z LEWACTWEM (masiakra)
Dnia Fri, 10 Apr 2009 13:03:22 +0300, ColgatesBilly napisa³(a):

A tak przy okazji, kawalerstwo, ow szlachetny Order
ma zaszczyt zajmowac sie sprawami UNIWESALNYMI
trenowac umysl, a nie wdawac sie w codzienna drobiazgowosc
z samicmi..

Taka fraszka by³a, Kochanowskiego:
    Na matematyka

Ziemiź pomierzy³ i g³źbokie morze, Wie, jako wstaj± i zachodz± zorze; Wiatrom rozumie, praktykuje komu, A sam nie widzi, æe ma kurwź w domu.

Pzdr
Piotr

Data: 2009-04-10 17:06:52
Autor: jadrys
Piotr pisze:
Dnia Fri, 10 Apr 2009 13:03:22 +0300, ColgatesBilly napisał(a):

A tak przy okazji, kawalerstwo, ow szlachetny Order
ma zaszczyt zajmowac sie sprawami UNIWESALNYMI
trenowac umysl, a nie wdawac sie w codzienna drobiazgowosc
z samicmi..

Taka fraszka była, Kochanowskiego:
    Na matematyka

Ziemię pomierzył i głębokie morze, Wie, jako wstają i zachodzą zorze; Wiatrom rozumie, praktykuje komu, A sam nie widzi, że ma kurwę w domu.

Pzdr
Piotr

Jak to rozumieć Piotrze? Nie lubisz kobitek?

--
Linuks to system dla myślących użytkownikĆ³w..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĆ³wnież ja

Linux ą¤•ą„‡ ą¤ą¤• ą¤Ŗą„ą¤°ą¤¤ą¤æą¤­ą¤¾ą¤¶ą¤¾ą¤²ą„€ ą¤¹ą„ˆ

ą¤®ą„ˆą¤‚ ą¤­ą„€ą„€

Data: 2009-04-10 19:55:17
Autor: Piotr
Snila mi sie wlasnie spontanicznie zaczeta... DYSKUSJA Z LEWACTWEM (masiakra)
Dnia Fri, 10 Apr 2009 17:06:52 +0200, jadrys napisa³(a):

Jak to rozumieę Piotrze? Nie lubisz kobitek?

Zobacz jadrysiu kontekst. pz
Piotr

Data: 2009-04-10 22:03:43
Autor: jadrys
Piotr pisze:
Dnia Fri, 10 Apr 2009 17:06:52 +0200, jadrys napisał(a):

Jak to rozumieć Piotrze? Nie lubisz kobitek?

Zobacz jadrysiu kontekst. pz
Piotr

Oczywiście żartowałem tylko.. :-) I gdybyś nawet nie lubił to jest Twoja osobista sprawa.. Na razie nie ma obowiązku lubienia kogokolwiek (to tak na marginesie)..

Data: 2009-04-10 20:16:21
Autor: Panslavista
Snila mi sie wlasnie spontanicznie zaczeta... DYSKUSJA Z LEWACTWEM (masiakra)

Uæytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> [...]
Tak to siź Krzysiek od tego starokawalerstwa we ³bie pierdzieli...
Znalaz³ by¶ se jak± babź, dziecko jej zrobi³, i od razu mia³by¶ masź

On woli cudz± produkcjź na antence broadcastingowej...

Snila mi sie wlasnie spontanicznie zaczeta... DYSKUSJA Z LEWACTWEM (masiakra)