Snila mi sie wlasnie spontanicznie zaczeta... DYSKUSJA Z LEWACTWEM (masiakra)

Data: 2009-04-10 07:20:05
Autor: Panslavista
Snila mi sie wlasnie spontanicznie zaczeta... DYSKUSJA Z LEWACTWEM (masiakra)

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości
Gdzies tam w swiecie... moze poczekalnia hotelowa.
(wielogodzinna taka;)

Dlugo sluchalem, jak - skadinad mili do czasu ludzie,
nagle zaczeli powtarzac jakies kalki z mediow ...
po czym, nagle przestalem byc mily i im podobny
( No more Mr.Nice Guy!!!) ...i tak ich zjebalem
i ponizylem intelektualnie ze az....
sie zara wlasnie obudzilem, ... ale moze wlasnie po to
by wam to zaraz zrelacjonowac i dodac otucha swietego!!

Kol

Nastaw se w telaviwzorni zegar na koniec filmu, to ci przstaną trukać przez
sen gadające kiepały.

Snila mi sie wlasnie spontanicznie zaczeta... DYSKUSJA Z LEWACTWEM (masiakra)