Snobizm rowerowy: Ranking marek

Data: 2010-06-10 21:56:05
Autor: Wooyek
Snobizm rowerowy: Ranking marek
Chcę was dopytać jakie marki rowerów uznawacie jako najbardziej godne
szacunku, a co kategoryzujecie jako chłam i badziewie. (Ja bardzo
dobrze wiem, ale chcę się was dopytać!) Co... was... imponuje?

Ibis, Turner, Yeti, Intense... I większość bardziej egzotycznych marek tzw. "butikowych". Poza tym Specialized (koniecznie z dużym napisem S-Works), Scott (szczególnie dla laików), trochę może Santa Cruz (choć to obecnie max popularna marka) i Cannondale (ale chyba bardziej z sentymentu). A dla miłośników nowych trendów: Niner.

Czy lepiej być snobem rowerowym - czy kierowcą?

Musiałbyś zadać to samo pytanie na pl.misc.samochody i policzyć głosy ;)

Snobizm rowerowy: Ranking marek