Data: 2010-06-14 21:16:38 | |
Autor: wojek | |
Snobizm rowerowy: Ranking marek | |
Myślę, że spore wrażenie robi cokolwiek z lefty speed. Przynajmniej ja się zawsze obrócę bo nie mogę uwierzyć że to działa ;).
pozdr. w. |
|
Data: 2010-06-14 13:10:11 | |
Autor: Podmiejski | |
Snobizm rowerowy: Ranking marek | |
On Jun 14, 9:16 pm, wojek <n...@drzewo.pl> wrote:
My l , e spore wra enie robi cokolwiek z lefty speed. Przynajmniej ja Uwielbiam mego Leftiego. Wjezdza się do byle wioski, parkuje się przed GS-em, i po kilku minutach ciekawe dyskusje z całym gronem Mgr. Inż.'ów, część twierdzi "Panie, fizyki było się uczyć. Prawa nie ma to działać!". Druga połowa się ze mną zgadza. W sumie już czwarty sezon na Lefty'm i bez żadnego problemu... http://jeziorki.blogspot.com/2008/07/bike-ride-to-wity-krzy.html |
|
Data: 2010-06-14 22:22:37 | |
Autor: Mariusz Kruk | |
Snobizm rowerowy: Ranking marek | |
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Podmiejski"
Inż.'ów, część twierdzi "Panie, fizyki było się uczyć. Prawa nie ma to[...] na Lefty'm i bez żadnego problemu... Szkoda ż'e poza fizyk'ą zignorował'eś także pol'ski. -- \-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / | Kruk@epsilon.eu.org | | http://epsilon.eu.org/ | /-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \ |
|
Data: 2010-06-15 11:09:33 | |
Autor: Podmiejski | |
Snobizm rowerowy: Ranking marek | |
On Jun 14, 10:22 pm, Mariusz Kruk <Mariusz.K...@epsilon.eu.org> wrote:
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Podmiejski" Dzięki urodziłem się w Londynie mieszkam w Polsce od 13 lat |
|
Data: 2010-06-14 22:33:46 | |
Autor: arturbac | |
Snobizm rowerowy: Ranking marek | |
W dniu 2010-06-14 22:10, Podmiejski pisze:
Uwielbiam mego Leftiego. Jaki jest cel takiego rozwiązania ? PS: Co do fizyki to jest oczywiste ze to poprawne rozwiazanie, wypadkowa sily w piascie i tak jest wzgledem osi symetrii kola, roznica "drobna" jest tylko w miejscu mocowania piasty i w miejscu mocowania do ramy oraz tym ze sam amortyzator jest zginany. |
|
Data: 2010-06-15 11:19:42 | |
Autor: Podmiejski | |
Snobizm rowerowy: Ranking marek | |
On Jun 14, 10:33 pm, arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl>
wrote: W dniu 2010-06-14 22:10, Podmiejski pisze: Cel rozwiązania? głębsze resorowanie przy niższej wadze. Może Epsilon nie zrozumie moją polszczyznę, więc "The travel of a DH double-crown fork, the weight of an XC single- crown fork". Fakt, że topowe Cannondale'e nadal używają to rozwiązanie po 10 lat, sugeruje, że to nie coś jak Eggrings - zwycięstwo marketingu nad inżynierią. http://www.pinkbike.com/news/cannondale-lefty-sea-otter-2010.html |
|
Data: 2010-06-16 23:39:53 | |
Autor: wojek | |
Snobizm rowerowy: Ranking marek | |
Podmiejski pisze:
"The travel of a DH double-crown fork, the weight of an XC single- Aż tak pięknie to chyba nie jest, "travel" rzędu 110 to ciągle bliżej do XC niż DH. Zresztą jak widać po zawodach mało ludzi na tym jeździ. Tak z ciekawości, robią się na tym luzy? Tak na oko to przy hamowaniu na tą goleń działa spory moment skręcający. pozdr. w. |
|
Data: 2010-06-18 14:38:40 | |
Autor: Podmiejski | |
Snobizm rowerowy: Ranking marek | |
On Jun 16, 11:39 pm, wojek <n...@drzewo.pl> wrote:
Podmiejski pisze: Po trzech latach regularnego użytkowania (dziś n.p 28 km) nie miałem najmniejszego problemu. Zawodowo? 29er z Lefty'm idealna kombinacja. |
|
Data: 2010-06-17 08:14:40 | |
Autor: Mariusz Kruk | |
Snobizm rowerowy: Ranking marek | |
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Podmiejski"
Fakt, że topowe Cannondale'e nadal używają to rozwiązanie po 10 lat, Wręcz przeciwnie. Fakt, że nikt poza Canondale tego nie używa sugeruje, że to zwycięstwo marketingu nad zdrowym rozsądkiem. Albo jest to rozwiązanie zawodne, albo po prostu jest za drogie. -- \-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / | Kruk@epsilon.eu.org | | http://epsilon.eu.org/ | /-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \ |