Snobizm rowerowy: Ranking marek

Data: 2010-06-14 21:16:38
Autor: wojek
Snobizm rowerowy: Ranking marek
Myślę, że spore wrażenie robi cokolwiek z lefty speed. Przynajmniej ja się zawsze obrócę bo nie mogę uwierzyć że to działa ;).

pozdr.
w.

Data: 2010-06-14 13:10:11
Autor: Podmiejski
Snobizm rowerowy: Ranking marek
On Jun 14, 9:16 pm, wojek <n...@drzewo.pl> wrote:
My l , e spore wra enie robi cokolwiek z lefty speed. Przynajmniej ja
si zawsze obr c bo nie mog uwierzy e to dzia a ;).

pozdr.
w.

Uwielbiam mego Leftiego. Wjezdza się do byle wioski, parkuje się przed
GS-em, i po kilku minutach ciekawe dyskusje z całym gronem Mgr.
Inż.'ów, część twierdzi "Panie, fizyki było się uczyć. Prawa nie ma to
działać!". Druga połowa się ze mną zgadza. W sumie już czwarty sezon
na Lefty'm i bez żadnego problemu...

http://jeziorki.blogspot.com/2008/07/bike-ride-to-wity-krzy.html

Data: 2010-06-14 22:22:37
Autor: Mariusz Kruk
Snobizm rowerowy: Ranking marek
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Podmiejski"
Inż.'ów, część twierdzi "Panie, fizyki było się uczyć. Prawa nie ma to
[...]
na Lefty'm i bez żadnego problemu...

Szkoda ż'e poza fizyk'ą zignorował'eś także pol'ski.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / |  Kruk@epsilon.eu.org   | | http://epsilon.eu.org/ | /-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2010-06-15 11:09:33
Autor: Podmiejski
On Jun 14, 10:22 pm, Mariusz Kruk <Mariusz.K...@epsilon.eu.org> wrote:
> [...]

[...]
>na Lefty'm i bez żadnego problemu...

Szkoda ż'e poza fizyk'ą zignorował'eś także pol'ski.

\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  K...@epsilon.eu.org   |
|http://epsilon.eu.org/|
/-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Dzięki urodziłem się w Londynie mieszkam w Polsce od 13 lat

Data: 2010-06-14 22:33:46
Autor: arturbac
Snobizm rowerowy: Ranking marek
W dniu 2010-06-14 22:10, Podmiejski pisze:
Uwielbiam mego Leftiego.

Jaki jest cel takiego rozwiązania ?

PS: Co do fizyki to jest oczywiste ze to poprawne rozwiazanie, wypadkowa
sily w piascie i tak jest wzgledem osi symetrii kola, roznica "drobna"
jest tylko w miejscu mocowania piasty i w miejscu mocowania do ramy oraz
tym ze sam amortyzator jest zginany.

Data: 2010-06-15 11:19:42
Autor: Podmiejski
Snobizm rowerowy: Ranking marek
On Jun 14, 10:33 pm, arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl>
wrote:
> [...]

sily w piascie i tak jest wzgledem osi symetrii kola, roznica "drobna"
jest tylko w miejscu mocowania piasty i w miejscu mocowania do ramy oraz

Cel rozwiązania?

głębsze resorowanie przy niższej wadze.

Może Epsilon nie zrozumie moją polszczyznę, więc

"The travel of a DH double-crown fork, the weight of an XC single-
crown fork".

Fakt, że topowe Cannondale'e nadal używają to rozwiązanie po 10 lat,
sugeruje, że to nie coś jak Eggrings - zwycięstwo marketingu nad
inżynierią.

http://www.pinkbike.com/news/cannondale-lefty-sea-otter-2010.html

Data: 2010-06-16 23:39:53
Autor: wojek
Podmiejski pisze:
"The travel of a DH double-crown fork, the weight of an XC single-
crown fork".

Aż tak pięknie to chyba nie jest, "travel" rzędu 110 to ciągle bliżej do   XC niż DH. Zresztą jak widać po zawodach mało ludzi na tym jeździ.

Tak z ciekawości, robią się na tym luzy? Tak na oko to przy hamowaniu na tą goleń działa spory moment skręcający.

pozdr.
w.

Data: 2010-06-18 14:38:40
Autor: Podmiejski
On Jun 16, 11:39 pm, wojek <n...@drzewo.pl> wrote:
Podmiejski pisze:

> [...]

Tak z ciekawości, robią się na tym luzy? Tak na oko to przy hamowaniu na
tą goleń działa spory moment skręcający.

Po trzech latach regularnego użytkowania (dziś n.p 28 km) nie miałem
najmniejszego problemu.

Zawodowo? 29er z Lefty'm idealna kombinacja.

Data: 2010-06-17 08:14:40
Autor: Mariusz Kruk
[...]

Wręcz przeciwnie. Fakt, że nikt poza Canondale tego nie używa sugeruje,
że to zwycięstwo marketingu nad zdrowym rozsądkiem. Albo jest to
rozwiązanie zawodne, albo po prostu jest za drogie.