Snowboard dla początkujących

Data: 2011-04-17 08:25:18
Autor: pp
Snowboard dla początkujących
Witam, jestem tutaj nowy, ale mam pytanie: gdzie w sieci można znaleźć
sensowne porady dla początkujących snowboardzistów? Wprawdzie jeżdżę
już z przerwami od 7 sezonów, ale nadal nie czuję się ekspertem w tej
dziedzinie. Chciałbym poczytać o technikach jeżdżenia (m.in.
freeride), skakania (a także lądowania) oraz sprawach czysto
sprzętowych (np. jak wyregulować wiązania flow, itp.)

Z góry dzięki za pomoc!

Data: 2011-04-24 16:33:18
Autor: Titus Atomicus
Snowboard dla początkujących

[...]