Snowden vs. Kukliński

Data: 2013-07-03 23:58:46
Autor: stchebel
Snowden vs. Kukliński
Czym się różni±?

Data: 2013-07-04 09:20:23
Autor: Tuskobus
Snowden vs. Kukliński
W dniu 2013-07-04 08:58, stchebel@gmail.com pisze:
Czym się różni±?

Bez sensu, jeden jest obrońc± praw obywatelskich, a drugi zwykłym zdrajc±... i to głupim, bo Amerykanom na rękę był stan wojenny w Polsce... i przy pomocy Geremka go wspierali...

Data: 2013-07-04 18:30:03
Autor: u2
Snowden vs. Kukliński
W dniu 2013-07-04 09:20, Tuskobus pisze:
[...]

tylko sowiecki wypierdek moze twierdzic ze plk Kulinski to zdrajca, plk Kuklinski to bohater dla prawdziwych Polakow.

--
Co pod rz±dami PO mówi absolwent uniwersytetu, ktory nie ma pracy do absolwenta, który dostał pracę ? "Zapiekankę poproszę".

Data: 2013-07-04 18:39:03
Autor: Tuskobus
Snowden vs. Kukliński
W dniu 2013-07-04 18:30, u2 pisze:
[...]

Dla tępego motłochu, któremu wszystko można wmówić. Wyszedł na debila, Amerykanie sami inspirowali stan wojenny, znaczy syjoni¶ci...

A szmata i kapu¶ zawsze pozostanie szmat±...

Data: 2013-07-04 18:42:03
Autor: u2
Snowden vs. Kukliński
W dniu 2013-07-04 18:39, Tuskobus pisze:
[...]

widac po ktorej stronie jestes sowiecki wypierdku. ja sto razy wole jankesow od twojego kraju rad aka raju krat ...-;)

Data: 2013-07-04 18:43:18
Autor: Tuskobus
Snowden vs. Kukliński
W dniu 2013-07-04 18:42, u2 pisze:
[...]

Bo¶ też szmaciarz sprzedajny i byle komu dupę liżesz za oceanem...

Data: 2013-07-04 18:52:09
Autor: u2
Snowden vs. Kukliński
W dniu 2013-07-04 18:43, Tuskobus pisze:
widac po ktorej stronie jestes sowiecki wypierdku. ja sto razy wole
jankesow od twojego kraju rad aka raju krat ...-;)

Bo¶ też szmaciarz sprzedajny i byle komu dupę liżesz za oceanem...

wole jankeskie dupy od ruskich zop...-;)

Data: 2013-07-04 18:53:48
Autor: A. Filip
Snowden vs. Kukliński
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 2013-07-04 18:43, Tuskobus pisze:
widac po ktorej stronie jestes sowiecki wypierdku. ja sto razy wole
jankesow od twojego kraju rad aka raju krat ...-;)

BoĹ› teĹĽ szmaciarz sprzedajny i byle komu dupÄ™ liĹĽesz za oceanem...

wole jankeskie dupy od ruskich zop...-;)

Czyli liĹĽesz?

--
A. Filip
Uczepił się, jak rzep psiego ogona.

Data: 2013-07-04 18:56:37
Autor: u2
Snowden vs. Kukliński
W dniu 2013-07-04 18:53, A. Filip pisze:
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

chodzi mi o przenosnie, choc rozumiem, ze bekonik moze lizac szkopom i sowietom ich 4 litery doslownie ...-;)

--
Co pod rządami PO mówi absolwent uniwersytetu, ktory nie ma pracy do absolwenta, który dostał pracę ? "Zapiekankę poproszę".

Data: 2013-07-07 23:15:12
Autor: pluton_
Snowden vs. Kukliński

> Czyli liżesz?

chodzi mi o przenosnie, choc rozumiem, ze bekonik moze lizac szkopom i
sowietom ich 4 litery doslownie ...-;)

czyli lize.

Nullification

Data: 2013-07-04 18:58:33
Autor: Tuskobus
Snowden vs. Kukliński
W dniu 2013-07-04 18:52, u2 pisze:
[...]

No, bo nie masz harakteru, ot, taki fiut sprzedajny jeste¶...

A ja wolę rosyjskie żopki

http://gramwgre.wrzuta.pl/film/4aTyhRtLPCw/akustycznie_nago

Data: 2013-07-04 19:03:25
Autor: u2
Snowden vs. Kukliński
W dniu 2013-07-04 18:58, Tuskobus pisze:
wole jankeskie dupy od ruskich zop...-;)

No, bo nie masz harakteru, ot, taki fiut sprzedajny jeste¶...

A ja wolę rosyjskie żopki

to ty sie sprzedajesz szkopom i pewnie chcialbyc aby sowieci tobie sowicie placili ...-;)

Data: 2013-07-04 19:09:33
Autor: Tuskobus
Snowden vs. Kukliński
W dniu 2013-07-04 19:03, u2 pisze:
[...]

W Judeopolonii s± sami niewolnicy i takie tępaki jak ty....

Data: 2013-07-04 19:19:11
Autor: u2
Snowden vs. Kukliński
W dniu 2013-07-04 19:09, Tuskobus pisze:
to ty sie sprzedajesz szkopom i pewnie chcialbyc aby sowieci tobie
sowicie placili ...-;)

W Judeopolonii s± sami niewolnicy i takie tępaki jak ty....

chcialbys szkoplandii, a nie judeopolonii. a ja wole sto razy judeopolonie od twojej szkoplandii szkopski wypierdku ...-;)

Data: 2013-07-04 19:30:38
Autor: Tuskobus
Snowden vs. Kukliński
W dniu 2013-07-04 19:19, u2 pisze:
[...]

Nie dziwię się takiemu żydkowi jak ty... Macie w Judeopolonii jak u żydowskiego boga za piecem...

Data: 2013-07-04 19:45:23
Autor: u2
Snowden vs. Kukliński
W dniu 2013-07-04 19:30, Tuskobus pisze:
[...]

widzisz, ty sluzysz szkopom, ewentualnie sowietom. a ja sluze Polsce. i tym sie roznimy...-;)

Data: 2013-07-04 19:52:38
Autor: Tuskobus
Snowden vs. Kukliński
W dniu 2013-07-04 19:45, u2 pisze:
[...]

Dupie służysz, nie Polsce, każdy, kto tyra w Polsce, robi sobie i Polsce krzywdę, a co dopiero taki mizerny emeryt jak ty, na wikcie zniewolonego polskiego podatnika...

Polacy POwinni rzucić narzędziami pracy w tych swoich obozach pracy i tylko tak mog± się wyzwolić...

Data: 2013-07-04 20:00:34
Autor: u2
Snowden vs. Kukliński
W dniu 2013-07-04 19:52, Tuskobus pisze:
[...]

wole tyrac w Polsce niz w szkoplandii jak ty. w szkoplandii tyraja tylko sprzedawczyki...-;)

Data: 2013-07-04 20:02:11
Autor: Tuskobus
Snowden vs. Kukliński
W dniu 2013-07-04 20:00, u2 pisze:
[...]

Nie prawda, w szkoplandii wolni ludzie, za godziw± zapłatę, a w Polsce tępi niewolnicy, tyraj±cy na bez skrupułów reżim....

Data: 2013-07-04 20:10:04
Autor: u2
Snowden vs. Kukliński
W dniu 2013-07-04 20:02, Tuskobus pisze:
[...]

ale to tyrasz dla szkopow, nie ja. ja jestem zadowolony z pracy w Polsce, choc widze co wy szkopy wyprawiacie w Polsce. zamykacie stocznie, cukrownie. przyklady waszej wrazej dzialalnosci sie mnoza.

Data: 2013-07-04 20:13:12
Autor: Tuskobus
Snowden vs. Kukliński
W dniu 2013-07-04 20:10, u2 pisze:
[...]

Tak się rz±dzicie i tak macie. Ja tyram dla siebie i na siebie, a wy sprzedajecie wszystko szkopom i komu się da za srebrniki, a potem płaczesz, że musisz tyrać w polskich obozach pracy za miskę ryżu...
Głosuj dalej na bandę okr±głostołow±, będzie ci dalej lepiej...

Data: 2013-07-04 20:15:26
Autor: u2
Snowden vs. Kukliński
W dniu 2013-07-04 20:13, Tuskobus pisze:

[...]

ja mam dobrze w Polsce, a ze ty tyrasz dla tuska i dla jego ferajny to widac, slychac i czuc, szkopski sprzedawczyku ...-;)

Data: 2013-07-04 20:19:19
Autor: Tuskobus
Snowden vs. Kukliński
W dniu 2013-07-04 20:15, u2 pisze:
[...]

Masz tak dobrze, że z niemocy się zaplułe¶... ¦rednia realna płaca w Polsce 1400 zł, w ogonie cywilizacji...., dzięki takim tępakom jak ty, co utrzymuj± ten system i go chwal±...

Data: 2013-07-04 20:35:21
Autor: u2
Snowden vs. Kukliński
W dniu 2013-07-04 20:19, Tuskobus pisze:

Masz tak dobrze, że z niemocy się zaplułe¶... ¦rednia realna płaca w
Polsce 1400 zł, w ogonie cywilizacji...., dzięki takim tępakom jak ty,
co utrzymuj± ten system i go chwal±...

widzisz, Polak za 1500 placy minimalnej potrafi godziwie zyc, a wy szkopy potraficie tylko banki narodowe innych krajow rozpierdalac, aby na was niewolnicy z innych krajow zapierdalali ...-;)

Data: 2013-07-04 21:06:46
Autor: Tuskobus
Snowden vs. Kukliński
W dniu 2013-07-04 20:35, u2 pisze:
[...]

Sam sobie niewolniku winien jeste¶, każdy ma taki los, na jaki sobie zasłużył...

Data: 2013-07-04 19:34:49
Autor: Wiesiaczek
Snowden vs. Kukliński
On Thu, 04 Jul 2013 18:52:09 +0200, u2 wrote:

[...]

Smacznego, ale ja nie dołączę.

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-07-04 19:33:44
Autor: Wiesiaczek
Snowden vs. Kukliński
On Thu, 04 Jul 2013 18:30:03 +0200, u2 wrote:

W dniu 2013-07-04 09:20, Tuskobus pisze:
W dniu 2013-07-04 08:58, stchebel@gmail.com pisze:
Czym się różnią?

Bez sensu, jeden jest obrońcą praw obywatelskich, a drugi zwykłym
zdrajcą... i to głupim, bo Amerykanom na rękę był stan wojenny w
Polsce... i przy pomocy Geremka go wspierali...

tylko sowiecki wypierdek moze twierdzic ze plk Kulinski to zdrajca, plk
Kuklinski to bohater dla prawdziwych Polakow.

Szczerze mĂłwiÄ…c: Chuj mu w dupÄ™! :)
A jestem PP! --

Data: 2013-07-05 20:23:12
Autor: pluton_
Snowden vs. Kukliński
Kuklinski to bohater dla prawdziwych Polakow.

tak.

Nullification

Data: 2013-07-08 08:53:26
Autor: WW
Snowden vs. Kukli�ski
W dniu 2013-07-05 20:23, pluton_ pisze:
Kuklinski to bohater dla prawdziwych Polakow.

tak.

Nie

WW

Data: 2013-07-08 09:05:45
Autor: A. Filip
Snowden vs. Kukli�ski
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
W dniu 2013-07-05 20:23, pluton_ pisze:
Kuklinski to bohater dla prawdziwych Polakow.

tak.

Nie

Niektórych? TAK. Wszystkich? NIE. Większości? Być może.

--
A. Filip
Gdzie ciaĹ‚o ma leĹĽeć, tam nogi muszÄ… zajść.   -- PrzysĹ‚owie polskie

Data: 2013-07-13 10:16:37
Autor: pluton_
Snowden vs. Kukli?ski

> Nie

Niektórych? TAK. Wszystkich? NIE. Większo¶ci? Być może.

No jak nie, jak tak  ? Dla PRAWDZIWYCH Polaków
Kuklinski to bohater.

Nullification

Data: 2013-07-13 10:23:08
Autor: Tuskobus
Snowden vs. Kukli?ski
W dniu 2013-07-13 10:16, pluton_ pisze:
Kuklinski to bohater dla prawdziwych Polakow.

tak.

Nie

Niekt�rych? TAK. Wszystkich? NIE. Wi�kszo�ci? By� mo�e.

No jak nie, jak tak  ? Dla PRAWDZIWYCH Polakďż˝w
Kuklinski to bohater.

Ale tych farbowanych...., bo dla naprawdę prawdziwych Polaków, to zwykły zdrajca....

Data: 2013-07-04 16:31:18
Autor: zdumiony
Snowden vs. Kukliński
Użytkownik <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:4dd91609-8c49-46cd-9d69-71b1090dc2cdgooglegroups.com...
Czym się różni±?

Obaj to bohaterowie którzy stanęłi po stronie Dobra

Data: 2013-07-04 18:08:00
Autor: WW
Snowden vs. Kukliński
W dniu 2013-07-04 08:58, stchebel@gmail.com pisze:
Czym się różnią?

Kuklińcki to zdrajca, co za pieniądze sprzedawał tajemnice obcemu, wtedy wrogiemu państwu.
Snowden, to facet co za darmo ogĹ‚osiĹ‚ Ĺ›wiatu, ĹĽe Ĺ‚ajdactwa o ktĂłre wszyscy podejrzewali rzÄ…d USA -  sÄ… prawdÄ….

Postawy obu są od siebie biegunowo odległe.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2013-07-04 21:08:00
Autor: kc
Snowden vs. Kukliński

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:kr46l7$q2k$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2013-07-04 08:58, stchebel@gmail.com pisze:
Czym się różnią?

Kuklińcki to zdrajca, co za pieniądze sprzedawał tajemnice obcemu, wtedy wrogiemu państwu.

Ruskim sprzedawał? Jak pamiętam, wtedy mieliśmy tylko jednego wroga. A teraz, przez takich jak ty, naród się pogubił i nie wie kto wróg, a kto nie jest wrogi.

kc

Data: 2013-07-05 08:15:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Snowden vs. Kukliński

[...]

Ale czyny są jednakowe. Obaj zdradzili własne kraje.

ubawiony

Data: 2013-07-05 10:17:33
Autor: Tuskobus
Snowden vs. Kukliński

[...]

Snowden, to facet co za darmo ogłosił światu, że łajdactwa o które
wszyscy podejrzewali rzÄ…d USA -  sÄ… prawdÄ….

Postawy obu są od siebie biegunowo odległe.

Ale czyny są jednakowe. Obaj zdradzili własne kraje.

Snowden nikogo nie zdradził, ujawnił kryminalny proceder amerykańskiego reżimu chcąc pomóc całej zniewolonej ludzkości na kuli ziemskiej. Miał prawo i obowiązek to zrobić.

Kukliński sprzedał swój kraj, a będąc oficerem wojskowym obowiązywała go tajemnica wojskowa. Wiedział komu służy i dlaczego od samego początku...

Data: 2013-07-05 11:37:13
Autor: xantiros
Snowden vs. Kukliński
W dniu 04.07.2013 18:08, WW pisze:
W dniu 2013-07-04 08:58, stchebel@gmail.com pisze:
Czym się różni±?

Kuklińcki to zdrajca, co za pieni±dze sprzedawał tajemnice obcemu, wtedy
wrogiemu państwu.
Snowden, to facet co za darmo ogłosił ¶wiatu, że łajdactwa o które
wszyscy podejrzewali rz±d USA -  s± prawd±.

a tego to już nie wiesz :D  czy za darmo

Data: 2013-07-04 18:10:52
Autor: A. Filip
Snowden vs. Kukliński
stchebel@gmail.com pisze:
Czym się różnią?

Kukliński zdradził PRL które leży w grobie, Snowden "zdradził" USA które
moĹĽe i sÄ… (chwilowo) jedynym supermocarstwem pierwszej ligi.

--
A. Filip
Szlachetny koń nie będzie jadł siana, którego raz mu odmówiono.

Data: 2013-07-04 18:40:25
Autor: Tuskobus
Snowden vs. Kukliński
W dniu 2013-07-04 18:10, A. Filip pisze:
stchebel@gmail.com pisze:
Czym się różnią?

Kukliński zdradził PRL które leży w grobie, Snowden "zdradził" USA które
moĹĽe i sÄ… (chwilowo) jedynym supermocarstwem pierwszej ligi.

PRL nie leży w grobie, tylko zostało rozkradzione i zaorane i zmieniło nazwę....

Data: 2013-07-08 12:19:28
Autor: the_foe
Snowden vs. Kukliński
stchebel@gmail.com pisze:
[...]

nazwÄ™....

ALe to chyba dobrze ze zostało rozkradzione? Przeciez cały PRL i jego "wlasnosc" to były dobra lenne Moskwy.

--
@foe_pl

Data: 2013-07-08 13:08:47
Autor: Tuskobus
Snowden vs. Kukliński
stchebel@gmail.com pisze:
[...]

Dobrze może dla ciebie, jeśli partycypowałeś w grabieży majątku narodowego Polaków. Dla narodu polskiego to powolny holokaust i nic dobrego, że jego, naszą krwawicę, naszą wspólną własność, wypracowywaną w pocie czoła dziesiątki lat syjoniści rozkradli i Polskę zaorali i wzięli w pacht.... i teraz jesteśmy dopiero zniewoleni....

Data: 2013-07-04 21:04:47
Autor: zdumiony
Snowden vs. Kukliński
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:repack2k+jza3vrn3sf-d744@gmail.com...
Kukliński zdradził PRL które leży w grobie, Snowden "zdradził" USA które
moĹĽe i sÄ… (chwilowo) jedynym supermocarstwem pierwszej ligi.

No i niedobrze że mamy jednobiegunowy świat, wzmocnienie Rosji i Iranu leży w interesie świata

Data: 2013-07-04 21:06:40
Autor: u2
Snowden vs. Kukliński
W dniu 2013-07-04 21:04, zdumiony pisze:
[...]

kto ciebie uczyl geografii ? nie wiesz ze sa dwa bieguny ? polnocny i poludniowy ? ...-;)

--
Ja mu na to, że w Niemczech też rządzą Żydzi, tak jak w Polsce, ale niemieccy Żydzi bardziej dbają o swój naród, dają wyższe emerytury i zasiłki. On na to, że nie chce zasiłku i że chce uczciwe pracować. Wytłumaczyłem mu, że praca dla Żydów i pod żydowskim krzyżem jeszcze
mu bokiem wyjdzie. Już ja go tak wyszkolę, że nie zhańbi się

boukun

Data: 2013-07-04 19:32:13
Autor: Wiesiaczek
Snowden vs. Kukliński
On Thu, 04 Jul 2013 21:06:40 +0200, u2 wrote:

W dniu 2013-07-04 21:04, zdumiony pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
Kukliński zdradził PRL które leży w grobie, Snowden "zdradził" USA
ktĂłre moĹĽe i sÄ… (chwilowo) jedynym supermocarstwem pierwszej ligi.

No i niedobrze że mamy jednobiegunowy świat, wzmocnienie Rosji i Iranu
leży w interesie świata

kto ciebie uczyl geografii ? nie wiesz ze sa dwa bieguny ? polnocny i
poludniowy ? ...-;)

Ale jak konia postawisz w poprzek to będzie biegun wschodni i zachodni! :)

Data: 2013-07-04 20:43:19
Autor: Stokrotka
Snowden vs. Kukliński
Dla mnie istotnie.
Zakres działania Kuklińskiego był szerszy, w niekoniecznie pozytywnym tego słowa znaczeniu. Szpieg to szpieg, i żadko zawęża się do metody etycznej.
A Snowden tylko publikuje prawdę.
Nie słyszałam by jego celem było niszczenie danyh.

No i druga istotna rużnica: Kukliński był Polakiem, a Snowden nie jest.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
nażucaj± bezmy¶lnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

Data: 2013-07-04 20:46:59
Autor: u2
Snowden vs. Kukliński
W dniu 2013-07-04 20:43, Stokrotka pisze:
[...]

widac, ze nadajesz z GWna ...-;)

--
Ja mu na to, że w Niemczech też rz±dz± Żydzi, tak jak w Polsce, ale niemieccy Żydzi bardziej dbaj± o swój naród, daj± wyższe emerytury i zasiłki. On na to, że nie chce zasiłku i że chce uczciwe pracować. Wytłumaczyłem mu, że praca dla Żydów i pod żydowskim krzyżem jeszcze

Data: 2013-07-05 20:22:17
Autor: pluton_
Snowden vs. Kukliński
Czym się różni±?

jeden ma brodke i okulary, a drugi nie.
Jeden szpiclowal swoj kraj, a drugi nie.

Nullification

Data: 2013-07-13 19:20:47
Autor: Trybun
Snowden vs. Kukliński
W dniu 2013-07-05 09:23, Kaczysta pisze:
Snowden zdradził swoj± niepodległ± ojczyznę, narażaj±c ja na ataki, a Kukliński przekazał do naszych sojuszników dane o knowaniach wrogów Polski. Wbrew propagandzie czerwonej hołoty, Polska po 1945 roku nie była państwem niepodległym. Była pod butem sowieckiej okupacji - i to sowieckie plany przekazał na Zachód Kukliński.
AZ

"Niepodległa Ojczyzna" to sekrety rz±du szpieguj±cych swoich obywateli?
Ci twoi sojusznicy mieli wycelowane wycelowane w ciebie Pershingi i i całe magazyny bomb z napalmem którego z takim upodobaniem używaj± w ¶wiecie.
Tylko dzięki sojuszowi z sowietem wielu Polaków do¶wiadczyło wolno¶ci, żadna łajza im nie robiła łaski "daj±c" pracę, swobodne poruszanie po lasach i jeziorach, panie moralisto za trzy  centy...

Snowden vs. Kukliński