Snowden wtopił...w Rosji.

Data: 2013-07-16 05:54:01
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Snowden wtopił...w Rosji.
http://www.wprost.pl/ar/408605/Snowden-zlozyl-wniosek-o-azyl-w-Rosji/

Sam im się wepchał w łapki...
Będzie nowy "zaginiony w akcji"?

Data: 2013-07-16 14:56:43
Autor: Tuskobus
Snowden wtopił...w Rosji.
W dniu 2013-07-16 14:54, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
http://www.wprost.pl/ar/408605/Snowden-zlozyl-wniosek-o-azyl-w-Rosji/

Sam im się wepchał w łapki...
Będzie nowy "zaginiony w akcji"?

I bardzo dobrze, uciekł do prawdziwej demokracji...

Data: 2013-07-16 14:59:42
Autor: A. Filip
Snowden wtopił...w Rosji. [Jak USA dostaną propagandowo?]
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
http://www.wprost.pl/ar/408605/Snowden-zlozyl-wniosek-o-azyl-w-Rosji/

Sam im się wepchał w łapki...
Będzie nowy "zaginiony w akcji"?

A po co?
Jest w Rosji dane które ma już zapewne Ruscy mają praktycznie całe [a przynajmniej tak musi zakładać NSA.gov(.us)] a teraz można go
"wyżyłować" propagandowo. Jakoś ludzi rusza jak to Wielki Brat z USA
leje sikiem prostym na ich prywatność, jakoś nie napawa to zachwytem ani
samych hamerykańców na podsłuchu ani zagranicy przyjaznej i wrogiej.

--
A. Filip
Mogę zapomnieć, o czym usłyszałem, albo zachować w pamięci to, co

Data: 2013-07-16 19:21:55
Autor: Proletariusz
Snowden wtopił...w Rosji.
Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:42c815cb-66df-477a-9684-ef84c78f171fgooglegroups.com...
http://www.wprost.pl/ar/408605/Snowden-zlozyl-wniosek-o-azyl-w-Rosji/

Sam im się wepchał w łapki...
Będzie nowy "zaginiony w akcji"?

Snieżny agent wylazł ze swego legowiska i s±dził, że drogo sprzeda swoje sny. Teraz to kukułcze jaja, którego nikt nie chce.

MW

Data: 2013-07-17 04:26:50
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Snowden wtopił...w Rosji.
W dniu wtorek, 16 lipca 2013 19:21:55 UTC+2 użytkownik Proletariusz napisał:
> [...]

Snieżny agent wylazł ze swego legowiska i s±dził, że drogo sprzeda swoje sny. Teraz to kukułcze jaja, którego nikt nie chce.

Sam chyba nie wierzysz w to co piszesz ;)
Rosja udaj±c niechęć wezmie to co się jej samo w lapki wlazlo...
http://www.wprost.pl/ar/408764/Prawnik-Snowdena-boi-sie-tortur/

Snowden wtopił...w Rosji.