Snowkite w okolicach ?odzi

Data: 2011-02-07 19:18:13
Autor: Piotr
Snowkite w okolicach ?odzi
Czołem
Czy na grupie ktoś lata na kajcie po lądzie? Z deską, nartami, mountainem?
Jeśli ktoś ma doświadczenia w temacie to szukam fajnych spotów w okolicy.
Oblatane mamy już popularne miejscówki jak Czarnocin i okolice, Jeziorsko... chętnie potestowałbym nowe miejsca, ktoś ma jakiś pomysł?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2011-02-07 20:13:38
Autor: Qba-EPP11
Snowkite w okolicach ?odzi
Data: 2011-02-07 20:35:34
Autor: Piotr
Snowkite w okolicach ?odzi
Zobacz tu http://www.kiteforum.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=33632

Dzięki za namiar, kf znam (jestem tam od jakiegoś czasu jako Max/Łódź), tam z resztą też opisywałem spoty Jeziorsko, Czarnocin etc. ale tak mi się ostatnio obijały o ucho jakieś nowe spoty a to paraglajdowe, a to jakieś inne i chętnie poszerzę horyzonty :)

Pozdrawiam

Data: 2011-02-07 21:37:21
Autor: Qba-EPP11
Snowkite w okolicach ?odzi

Użytkownik "Piotr" <kajtsurfer@gmail.com> napisał w wiadomości

[...]

A to Ty pisałeś na pl.rec.paralotnie ?  :)

Qba

Data: 2011-02-08 06:44:24
Autor: Piotr
Snowkite w okolicach ?odzi
A to Ty pisałeś na pl.rec.paralotnie ?  :)
Qba

Tak, rzuciłem info tu i tam.

Pozdr
P.