Snowpiercer

Data: 2015-01-02 12:38:22
Autor: the_foe
Snowpiercer
http://www.imdb.com/title/tt1706620/

Duży problem mam z tym filmem. Kiedy go oglądałem wydawał mi się słaby, ale teraz wspominam go dobrze. Bez wątpienia dobra reżyseria, zaskakująco dobre CGI (jak na tak skromny budzet), swietne dekoracje nawet aktorstwo pozytywnie zaskakuje. Czepiac sie mozna durnego scenariusza (no coz, komiks) i łopatologicznej alegorii konczącej się dziwną trawestacją prawie jak z new age...
Dla samej wizualnej uczty warto zobaczyć 7/10
ps. a dlaczego wciąż wydaje mi się, ze grał tam Affleck?

--
@foe_pl

Data: 2015-01-04 00:28:09
Autor: Moonsky
Snowpiercer

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomo¶ci news:m86175$19b$1mx1.internetia.pl...
http://www.imdb.com/title/tt1706620/

Duży problem mam z tym filmem. Kiedy go ogl±dałem wydawał mi się słaby, ale teraz wspominam go dobrze. Bez w±tpienia dobra reżyseria, zaskakuj±co dobre CGI (jak na tak skromny budzet), swietne dekoracje nawet aktorstwo pozytywnie zaskakuje. Czepiac sie mozna durnego scenariusza (no coz, komiks) i łopatologicznej alegorii koncz±cej się dziwn± trawestacj± prawie jak z new age...
Dla samej wizualnej uczty warto zobaczyć 7/10

Mnie obejrzenie tego filmu zajęło 7 minut, z czego 4 poszło na czołówkę. Lubię szybkie diagnozy!
not4me

Snowpiercer