So long, Easy Rider

Data: 2010-05-30 02:32:46
Autor: Viking
So long, Easy Rider
W dniu 2010-05-30 01:26,  wod.nick pisze:
Dennis Hopper nie żyje. Chyba wszystko na temat.
OK,wiem, że 50 mld ludzi już nie żyje, a trylion jeszcze nie żyje. Ale tego
Jeźdźca będzie mi brakować. Tyle razy go zabijali i nic.

wod.nick

nie wiedziałem....25lat temu zaprosiłem koleżankę do iluzjonu (kino śląsk) na ten film.. i choć z hopperów wyrosłem 15 motocykli temu..to Wiesz co??? mi tez jakby będzie go brakować..

Pozdr.
Tomek biały VFRanek

So long, Easy Rider