Sobiech w Polonii Warszawa

Data: 2010-07-30 23:54:33
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Sobiech w Polonii Warszawa
W dniu 2010-07-30 18:30, Fidelio pisze:
Za jedną jedyną banieczkę eurosów ;-)

Wojciechowski buduje dream team ;-)

Wojciechowski bankrutuje swoją firmę :) Milion Euro za Sobiecha? Za te pieniądze można mieć dwóch lepszych...
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2010-07-30 23:57:06
Autor: Doomin
Sobiech w Polonii Warszawa
Andrzej Zbierzchowski pisze:
[...]

Coz, przy Smolarku to moze nawet sie sprawowac bedzie
niezle...

Data: 2010-07-31 00:05:55
Autor: Fidelio
Sobiech w Polonii Warszawa
Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a@vp.pl> napisał w wiadomości news:i2vhob$grh$1news.onet.pl...
W dniu 2010-07-30 18:30, Fidelio pisze:
Za jedną jedyną banieczkę eurosów ;-)

Wojciechowski buduje dream team ;-)

Wojciechowski bankrutuje swoją firmę :)

Musiałby 100 Sobiechów kupić żeby zbankrutować, wartość księgowa JCW to około 100 baniek euro :-)

 Milion Euro za Sobiecha? Za te
pieniądze można mieć dwóch lepszych...

Tylko nie mówi, ze Żurawskiego i Wichniarka :-)
Nazwiska prosimy :-)

Data: 2010-07-31 00:10:14
Autor: Doomin
Sobiech w Polonii Warszawa
Fidelio pisze:
[...]

Micanski i Tshibamba i jeszcze na waciki zostanie :P

Data: 2010-07-31 00:17:24
Autor: Fidelio
Sobiech w Polonii Warszawa
Użytkownik "Doomin" <niechcemailinapriva@org.pl> napisał w wiadomości news:i2viqb$3dt$2mx1.internetia.pl...
Fidelio pisze:
[...]

No też się dziwię, że Micanskiego odpuscili myślałem, że oni go drożej sprzedali.

Data: 2010-07-31 00:21:21
Autor: Doomin
Sobiech w Polonii Warszawa

No też się dziwię, że Micanskiego odpuscili myślałem, że oni go drożej sprzedali.

Coz, jeszcze trzeba zawodnika przekonac, a jak ma sie
w tym momencie jako rywala Kaiserslautern, to podejrzewam
ze nie ma co podchodzic niestety...

Data: 2010-07-31 00:38:18
Autor: Cavallino
Sobiech w Polonii Warszawa
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

No też się dziwię, że Micanskiego odpuscili myślałem, że oni go drożej sprzedali.

Znaczy Lech do Zagłębia, czy Zagłębie? ;-)

Data: 2010-07-31 00:47:05
Autor: Fidelio
Sobiech w Polonii Warszawa
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i2vk8p$ndn$1news.onet.pl...
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

No też się dziwię, że Micanskiego odpuscili myślałem, że oni go drożej sprzedali.

Znaczy Lech do Zagłębia, czy Zagłębie? ;-)

Lech.

Data: 2010-07-31 09:47:25
Autor: Cavallino
Sobiech w Polonii Warszawa
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i2vkpb$ohr$1news.onet.pl...
[...]

A pamiętasz jak grał Micanski w Lechu?

Data: 2010-07-31 12:43:30
Autor: Fidelio
Sobiech w Polonii Warszawa
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i30keb$lvo$1news.onet.pl...
[...]

No właśnie, grał. Czas przeszły.

Data: 2010-07-31 18:25:51
Autor: Cavallino
Sobiech w Polonii Warszawa
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

A pamiętasz jak grał Micanski w Lechu?

No właśnie, grał. Czas przeszły.

Osobiście nie bardzo mnie to martwi.

Data: 2010-07-31 00:37:41
Autor: Cavallino
Sobiech w Polonii Warszawa
Użytkownik "Doomin" <niechcemailinapriva@org.pl> napisał w wiadomości news:

 Milion Euro za Sobiecha? Za te
pieniądze można mieć dwóch lepszych...

Micanski i Tshibamba i jeszcze na waciki zostanie :P

Micanski już raz w Lechu był.
I sam prosiłem żeby jak najszybciej się go pozbyli.

Data: 2010-07-31 00:49:52
Autor: Fidelio
Sobiech w Polonii Warszawa
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i2vk7k$nbm$1news.onet.pl...
[...]

Ale teraz byś chyba tego nie robił.

Data: 2010-07-31 09:50:12
Autor: Cavallino
Sobiech w Polonii Warszawa
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Micanski już raz w Lechu był.
I sam prosiłem żeby jak najszybciej się go pozbyli.

Ale teraz byś chyba tego nie robił.

Zależy jakby grał.
Jak tak jak wtedy, to oczywiście że bym to robił.
Pamiętaj że w kiepskich klubach nie miał konkurencji, w Lechu z Wichniarkiem czy Tshibambą mógłby jej nie wygrać, skoro kiedyś przegrywał z Zakim i Reissem.

Data: 2010-07-31 12:46:38
Autor: Fidelio
Sobiech w Polonii Warszawa
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i30kjj$mbv$1news.onet.pl...
[...]

Skoro tak się rozstrzelał w Zagłębiu, tzn. że ma spory potencjał, który trzeba umiejętnie wykorzystać.

Najwyraźniej z jakichś powodów nie mógł się rozwinąć strzelecko wcześniej.

Data: 2010-07-31 18:26:29
Autor: Cavallino
Sobiech w Polonii Warszawa
[...]

A który z w/w nie ma?

Data: 2010-08-01 15:59:17
Autor: Fidelio
Sobiech w Polonii Warszawa
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i31irk$h2$1news.onet.pl...
[...]

Tshibamba rozegrał zaledwie 12 spotkań w naszej lidze, o reszcie z wyżej wymienionej wiemy więcej.

Micanski wydaje mi się bardziej wszechstronny i przebojowy niż Tshibamba.

No ale zobaczymy.

Data: 2010-08-01 23:56:45
Autor: Cavallino
Sobiech w Polonii Warszawa
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i33ujm$5je$1news.onet.pl...
[...]

Tyle że wiemy różnie.
O Micanskim tylko ostatnio w miarę nieźle.

Micanski wydaje mi się bardziej wszechstronny i przebojowy niż Tshibamba.

A ja go widziałem w większej ilości meczów i raczej nie potwierdzę tego co piszesz.

Data: 2010-08-02 19:17:40
Autor: Fidelio
Sobiech w Polonii Warszawa
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i34qiq$dci$1news.onet.pl...
[...]

Bo pamiętasz Micanskiego sprzed przełomu, młodzi gracze często tak mają, że dopóki się nie przełamią to jak po grudzie.

Zaskoczył w końcu, to co było wcześniej nie ma według mnie większego znaczenia.

Kaiserslautern też nie kupiłoby kota w worku raczej.

Data: 2010-08-02 19:42:16
Autor: Cavallino
Sobiech w Polonii Warszawa
[...]

Z dużą szansą, że po przeprowadzce i przy innym sposobie gry/trenerze znowu się zatną.
Micanski sam mówił, że trener musi mu ufać, wtedy on dobrze gra.
A jakby zaczął od 5 meczów bez bramki, to kto i w imię czego by go trzymał na boisku jako jednego napastnika?

Zaskoczył w końcu, to co było wcześniej nie ma według mnie większego znaczenia.

Pozwolę sobie mieć dokładnie odwrotne zdanie.
Pitry to był taki sam przypadek.
Też zaskoczył na jeden sezon, strzelił kupę bramek i to z ławki i Lech go sprzedał za furę kasy.
I bardzo dobrze zrobił, bo już nigdy później nawet się nie zbliżył do poziomu i ilości bramek, który prezentował podczas gry w Lechu jako joker.
A miał tą przewagę nad Micanskim, że był lepiej zbudowany, więc przydatniejszy w walce o główki no i Polak.

Sobiech w Polonii Warszawa