Sobiesiak - niespodzianka

Data: 2010-02-11 02:58:07
Autor: zbig
Sobiesiak - niespodzianka
Twardy gość  z tego Sobiesiaka. Będą mieli z nim mieli problem.

Data: 2010-02-11 12:05:53
Autor: mkarwan
Sobiesiak - niespodzianka
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3caf2ca3-68a7-4df0-97eb-ab399a1f532di39g2000yqm.googlegroups.com...
Twardy gość  z tego Sobiesiaka. Będą mieli z nim mieli problem.

Zróbcie go Waszym kandydatem na prezydenta.

Data: 2010-02-11 03:08:41
Autor: zbig
Sobiesiak - niespodzianka
On 11 Lut, 12:05, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:3caf2ca3-68a7-4df0-97eb-ab399a1f532di39g2000yqm.googlegroups.com...

>Twardy gość  z tego Sobiesiaka. Będą mieli z nim mieli problem..

Zróbcie go Waszym kandydatem na prezydenta.

Nie nadaje się - prostak , taki jak i ty.

Data: 2010-02-11 13:26:12
Autor: 'heÂŽsk'
Sobiesiak - niespodzianka
On Thu, 11 Feb 2010 12:05:53 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]
>Twardy gość  z tego Sobiesiaka. Będą mieli z nim mieli problem.

Zróbcie go Waszym kandydatem na prezydenta.

 a kto jest waszym ? ;o)  moze ty superspamerze wystartujesz?  antyzydowskie poglady masz, rydzyk cie poprze ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-11 14:15:03
Autor: awe
Sobiesiak - niespodzianka
NIe kompromituj sie. Robi na tobie wrezenie taki prymityw?
awe

Data: 2010-02-11 05:37:12
Autor: zbig
Sobiesiak - niespodzianka
On 11 Lut, 14:15, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
NIe kompromituj sie. Robi na tobie wrezenie taki prymityw?
awe

Prymityw, to fakt. Ale wrażenie robi. Nie pamiętam, aby ktoś
publicznie tak napastliwie oskarżał wszystkich dookoła, polityków,
urzędników , dziennikarzy, CBA. To była taktyka obrony, ale w wielu
fragmentach miał absolutną rację, zwłaszcza jeśli chodzi o aparat
urzędniczy i polityków

Data: 2010-02-11 18:40:18
Autor: jedrus
Sobiesiak - niespodzianka
zbig pisze:

[...]

No tak, o ile sobie przypominam Kluska też miał racje i "jechal"
po m.in w/w i jak sie to skonczylo? O ile znam zycie, to po tym wystapieniu bedzie mial przerypane bo w TYM nic sie nie zmienilo. Ci ktorych utrzymuje spoleczenstwo pokazuja swoim karmicielom gdzie ich miejsce w szyku a to wlasnie jest najgorsze i chore.

--
jedrus

Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki.
http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu:  http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-02-11 10:40:26
Autor: zbig
Sobiesiak - niespodzianka
On 11 Lut, 18:40, jedrus <jed...@nospam.btx.pl> wrote:

[...]
To właśnie chciałem powiedzieć. Facet ma jaja.

Data: 2010-02-11 21:30:08
Autor: awe
Sobiesiak - niespodzianka

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:b7a4a1b7-7075-4f03-b4d3-5af5d922711ah12g2000yql.googlegroups.com...
[...]

-- -- --
taki mOndrala jestes a nie wiesz ze facet praktycznie nie ma nic do stracenia i go nie docisna, a jak docisna to bedzie plakal chlebowski i drzewiecki. to tak jakby go nie dotyczy. Biznesowo co mial stracic to juz stracil
awe

Data: 2010-02-11 12:33:28
Autor: zbig
Sobiesiak - niespodzianka
On 11 Lut, 21:30, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]
Mylisz się. Biznesowo może stracić wszystko,
będą go nękac kontrolami, oskarzeniami i moga zgnoić jak Kluskę. Na
razie interesy mu idą. Sam jadę do Zieleńca. w jego ośrodku dawno juz
nie ma miejsc

Data: 2010-02-13 00:48:34
Autor: awe
Sobiesiak - niespodzianka

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:35679fe6-7a33-4ab1-b1be-d89b037e69d9g11g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

gowno prawda, jest pewien poziom bogactwa ze czlowiek jak juz z mednami nie moze dalej pojsc do przodu to zlewa to maksa i wyjezdza do cieplych krajow - wakacje na cale zycie
awe

Sobiesiak - niespodzianka