Sobol na out

Data: 2013-06-19 16:02:24
Autor: Pablo
Sobol na out
Smuda zacz膮艂 w Wi艣le, jak w reprezentacji... pozby膰 si臋 ka偶dego, kto potencjalnie mo偶e stan膮膰 okoniem.

Data: 2013-06-21 18:42:10
Autor: Trybun
Sobol na out
W dniu 2013-06-19 16:02, Pablo pisze:
Smuda zacz膮艂 w Wi艣le, jak w reprezentacji... pozby膰 si臋 ka偶dego, kto potencjalnie mo偶e stan膮膰 okoniem.

W reprezentacji, czyli jak? Dlaczego te ko艂ki z Dortmundu nie ogl膮da艂y mecz贸w z trybun? A co do Wise艂ki, ka偶dy traktuj膮cy powa偶nie sw贸j zaw贸d trener pozby艂by si臋 tych wypalonych gwiazdek, kt贸rym jako argument pozosta艂o ju偶 tylko nazwisko, i stosowne do dawnej s艂awy 偶膮dania pobor贸w.
Widz臋 tu analogi臋 do tego co zastosowa艂 w Kolejorzu. Sam zobaczysz - 偶adnych wielkich pieni臋dzy - zaci膮g kadrowy w ni偶szych klasach rozgrywek, rok szlifowania i Wis艂a w sezonie 2014/15 walczy z Lechem i Legi膮 o majstra.

Data: 2013-06-21 19:14:49
Autor: Artur Wieckowski
Sobol na out
W dniu 2013-06-21 18:42, Trybun pisze:
[...]

IMO, 偶eby do tego dosz艂o, to Lech i Legia musia艂yby spa艣膰 i walczy膰 z Wis艂膮 o awans a nie o mistrza. Smuda na dzi艣 to ju偶 nawet nie nazwisko, to raczej co艣 na kszta艂t Antolovica-r臋cznika w bramce Legii. Nie ma te偶 moim zdaniem wi臋kszych szans na wypromowanie w rok 11 pi艂karzy z ni偶szych lig. Dw贸ch, trzech w sprzyjaj膮cych okoliczno艣ciach albo jak Piast po d艂u偶szej wsp贸lnej grze.

pozdr,
AW

Data: 2013-06-22 10:46:35
Autor: Trybun
Sobol na out
W dniu 2013-06-21 19:14, Artur Wieckowski pisze:
[...]

Na podstawie czego piszesz 偶e Smuda si臋 sko艅czy艂? Druga sprawa - przecie偶 ja nie pisz臋 o wymianie ca艂ej dru偶yny. Ja pisa艂em tylko o wzmocnieniach za ma艂e pieni膮dze, czyli towarem na razie niemarkowym na rynku.

Data: 2013-06-23 11:10:16
Autor: Artur Wieckowski
Sobol na out
W dniu 2013-06-22 10:46, Trybun pisze:

[...]

Odwr贸c臋 pytanie, napisz prosz臋 na podstawie jakich sukces贸w Franka mam potwierdzi膰, 偶e si臋 nie sko艅czy艂?
Kogo zostawili Smuda i Bednarz w Wi艣le?
Do kt贸rych pi艂karzy dzisiejszej Wis艂y Smuda mo偶e w ni偶szych ligach znale藕膰 uzupe艂nienie?

pozdr,
AW

Data: 2013-06-24 16:24:18
Autor: Trybun
Sobol na out
W dniu 2013-06-23 11:10, Artur Wieckowski pisze:

[...]

Na podstawie jego dotychczasowych sukces贸w w prowadzeniu dru偶yn naszej ligi. Ostatnia powa偶na rzecz jaka robi艂 Smuda wysz艂a mu celuj膮co. By艂o to prowadzenie Kolejorza. Nie masz, bo nie mo偶esz mie膰 argument贸w 偶e on ju偶 w tym si臋 sko艅czy艂. Gdyby by艂a mo偶liwo艣膰 postawienia u bukmachera na to 偶e Franz wyprowadzi Wisl臋 na prost膮, to postawi艂bym na to ostatni膮 z艂ot贸w臋. Tak, nie mam 偶adnych przes艂anek 偶eby w膮tpi膰 w to i偶 Smuda zatraci艂 sw贸j s艂ynny nos..

Data: 2013-06-24 17:24:37
Autor: Cavallino
Sobol na out

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:kq9kqs$2fu$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Znowu Ci si臋 pod kopu艂膮 zagotowa艂o, albo leki odstawi艂e艣.
Wida膰 znowu musisz mie膰 czas na och艂oni臋cie.
PLONK

Data: 2013-06-25 11:53:16
Autor: Trybun
Sobol na out
W dniu 2013-06-24 17:24, Cavallino pisze:

PLONK

Ile razy jeszcze b臋dziesz robi艂 z siebie b艂azna?

Data: 2013-06-27 19:04:26
Autor: Artur Wieckowski
Sobol na out
W dniu 2013-06-24 16:24, Trybun pisze:
[...]

Bilans Zag艂臋bia z kadencji Franka:
2009-09-13 Polonia Warszawa 0-1 Zag艂臋bie Lubin
2009-09-18 Zag艂臋bie Lubin 1-1 GKS Be艂chat贸w
2009-09-25 Lechia Gda艅sk 1-0 Zag艂臋bie Lubin
2009-10-02 Cracovia 1-1 Zag艂臋bie Lubin
2009-10-18 Zag艂臋bie Lubin 0-0 Jagiellonia Bia艂ystok
2009-10-24 艢l膮sk Wroc艂aw 2-0 Zag艂臋bie Lubin
W sze艣ciu meczach 6 punkt贸w. Bilans jak ta lala. Po przegranej w derbach ze 艢l膮skiem pu艣cili go wtedy bez wi臋kszego p艂aczu do PZPN.
P贸藕niejsze 4 lata to po prostu pasmo sukces贸w selekcjonerskich i niemieckich.
Oczywi艣cie mo偶e by膰 tak jak piszesz, 偶e Wis艂a nagle stanie si臋 pod r臋k膮 Smudy zespo艂em na majstra, ale szanse na to nie przekraczaj膮 IMO 10 procent. B臋dzie naprawd臋 nie藕le jak Smuda za艂膮pie si臋 do g贸rnej po艂owki, czyli pierwszej 贸semki po 30 kolejkach.
Do kt贸rych pi艂karzy Wis艂y, Smuda dorzuci tych dw贸ch trzech (ma艂e wzmocnienia) z ni偶szych lig tytu艂em uzupe艂nienia sk艂adu?

pozdr,
AW

Data: 2013-07-11 05:44:54
Autor: ar.wieckowski
Sobol na out
W dniu czwartek, 27 czerwca 2013 19:04:26 UTC+2 u縴tkownik Artur Wieckowski napisa:

>>> rynku.

> Na podstawie jego dotychczasowych sukces體 w prowadzeniu dru縴n naszej

> ligi. Ostatnia powa縩a rzecz jaka robi Smuda wysz砤 mu celuj眂o. By硂

> to prowadzenie Kolejorza. Nie masz, bo nie mo縠sz mie argument體 縠 on

> ju w tym si sko馽zy. Gdyby by砤 mo縧iwo舵 postawienia u bukmachera na

> to 縠 Franz wyprowadzi Wisl na prost, to postawi砨ym na to ostatni

> z硂t體. Tak, nie mam 縜dnych przes砤nek 縠by w眛pi w to i Smuda

> zatraci sw骿 s硑nny nos..

Bilans Zag酬bia z kadencji Franka:

2009-09-13 Polonia Warszawa 0-1 Zag酬bie Lubin

2009-09-18 Zag酬bie Lubin 1-1 GKS Be砪hat體

2009-09-25 Lechia Gda駍k 1-0 Zag酬bie Lubin

2009-10-02 Cracovia 1-1 Zag酬bie Lubin

2009-10-18 Zag酬bie Lubin 0-0 Jagiellonia Bia硑stok

2009-10-24 眘k Wroc砤w 2-0 Zag酬bie Lubin

W sze禼iu meczach 6 punkt體. Bilans jak ta lala. Po przegranej w derbach ze 眘kiem pu禼ili go wtedy bez wi阫szego p砤czu do PZPN.

P蠹niejsze 4 lata to po prostu pasmo sukces體 selekcjonerskich i niemieckich.

Oczywi禼ie mo縠 by tak jak piszesz, 縠 Wis砤 nagle stanie si pod r阫 Smudy zespo砮m na majstra, ale szanse na to nie przekraczaj IMO 10 procent. B阣zie naprawd nie糽e jak Smuda za潮pie si do g髍nej po硂wki, czyli pierwszej 髎emki po 30 kolejkach.

Do kt髍ych pi砶arzy Wis硑, Smuda dorzuci tych dw骳h trzech (ma砮 wzmocnienia) z ni縮zych lig tytu砮m uzupe硁ienia sk砤du?

Powy縮ze pytania s ca硑 czas aktualne.
Wiem, to tylko sparing, nie znam okoliczno禼i, nie ogl眃a砮m itd.. ale wynik poszed w 秝iat i robi niez砮 wra縠nie:
http://www.90minut.pl/sparing/0/sparing9929.html
Franek Smuda czyni cuda?

pozdr,
AW

Data: 2013-06-21 20:14:47
Autor: Pablo
Sobol na out
[...]

Dyskusja z Tob膮 na temat Smudy, to gorzej z rozmowa z jakim艣 sekciarzem.

Data: 2013-06-22 10:47:03
Autor: Trybun
Sobol na out
W dniu 2013-06-21 20:14, Pablo pisze:
[...]

To raczej z Tob膮 nie mo偶na pogada膰 na ten temat - jaka艣 Twoja irracjonalna niech臋膰 do Franza uniemo偶liwia Ci rzetelna ocen臋 jego kunsztu trenerskiego. Jest to ewidentna krytyka dla krytyki.

Data: 2013-06-23 14:59:41
Autor: Pablo
Sobol na out
W dniu 2013-06-22 10:47, Trybun pisze:

To raczej z Tob膮 nie mo偶na pogada膰 na ten temat - jaka艣 Twoja
irracjonalna niech臋膰 do Franza uniemo偶liwia Ci rzetelna ocen臋 jego
kunsztu trenerskiego. Jest to ewidentna krytyka dla krytyki.

Zwyk艂em nie u偶ywa膰 s艂贸w kt贸rych znaczenia nie rozumiem... ale to ja :)
Moja niech臋膰 do Smudy jest jak najbardziej racjonalna i dowod贸w na to od czas贸w euro wypisujemy Ci tu z Cavallino ca艂e tony.
Kto艣 inny ma problem w tej materii z racjonaln膮 ocen膮 fakt贸w :)

Data: 2013-06-24 16:25:08
Autor: Trybun
Sobol na out
W dniu 2013-06-23 14:59, Pablo pisze:
[...]

M贸g艂by艣 sprecyzowa膰 zarzut?

A ja jeszcze raz powtarzam - obsadzenie Smudy, artysty w szlifowaniu diament贸w (talent贸w pi艂karskich), w roli ich sprzedawcy to grube nieporozumienie ze strony PZPN.

Data: 2013-06-24 19:03:55
Autor: Pablo
Sobol na out
W dniu 2013-06-24 16:25, Trybun pisze:
[...]

Nie, masz ca艂kowit膮 racj臋. Niedobitki grupowicz贸w tocz膮 z Tob膮 dyskusj臋 tylko po to, 偶eby ja艣nie Tepsa nie znalaz艂a ostatecznego pretekstu do wy艂膮czenia serwera usnetu :)

Data: 2013-06-25 11:55:27
Autor: Trybun
Sobol na out
W dniu 2013-06-24 19:03, Pablo pisze:

[...]

My艣l臋 偶e uciek艂e艣 od odpowiedzi tanim, z niczym nie zwi膮zanym argumentem. A je偶eli chcesz porozmawia膰 o upadaj膮cym, odchodz膮cym w niebyt usenecie, to oczywi艣cie r贸wnie偶 s艂u偶臋 towarzystwem.. I tak nawiasem - po co im ten serwer skoro nie maj膮 wcale ochoty go wykorzystywa膰?

Data: 2013-06-21 22:23:30
Autor: Cavallino
Sobol na out

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:kq1vp0$bt4$1@node1.news.atman.pl...
[...]

A dlaczego nale偶a艂oby si臋 pozbywa膰 najlepszych zawodnik贸w, tylko dlatego, 偶e trener nie posiada umiej臋tno艣ci trenerskich, cho膰by na poziomie 艣redniego widza kopanej?

[...]

ROTFL !!!!
Znaczy b臋dzie 偶膮da艂 kasy na transfery 3 razy wi臋kszej ni偶 mu w klubie daj膮, cho膰by dosta艂 w jednym okienku Arboled臋, Lewandowskiego, Peszk臋 i Stilica? ;-)

Sam zobaczysz - 偶adnych wielkich pieni臋dzy - zaci膮g kadrowy w ni偶szych klasach rozgrywek, rok szlifowania i Wis艂a w sezonie 2014/15 walczy z Lechem i Legi膮 o majstra.

Co艣 Ci si臋 pomyli艂o - takie operacje robi si臋 w sprz膮taniu PO Smudzie.
Smuda zawodnik贸w bez nazwisk ogrywa膰 nie potrafi, a wr臋cz przeciwnie.

Data: 2013-06-22 10:48:32
Autor: Trybun
Sobol na out
W dniu 2013-06-21 22:23, Cavallino pisze:

[...]

Praktyka pokaza艂a 偶e jednak nie byli to najlepsi - Lewy porusza艂 si臋 jak mucha w smole, i tu nie by艂o 偶adnych uchybie艅 Smudy poza tym 偶e nie potrafi艂 wbrew wszystkim postawi膰 na swoim i Roberta wystawi膰 ale co najwy偶ej na 艂awk臋, po prostu on porusza si臋 ca艂y czas jak mucha w smole..  a ju偶 to wkr臋canie Piszczka (przysz艂ego "kr贸lewskiego":-D ) w traw臋 przez jakiego艣 go艂ow膮sa z Czech to ju偶 jaki艣 kabaret.. I to Twoim zdaniem sa "najlepsi"?

[...]

Przypomnij mi sk膮d Lech pozyska艂 tych as贸w w osobach Stilicia, Peszki, Lewego i Arboledy? Cho膰 do tego ostatniego najmniej si臋 to odnosi. Byli to drugoligowcy i wyci膮gni臋ty z jakiej艣 dziury w Bo艣ni - Stili膰. Powiedz mi jak to si臋 ma do zakup贸w takiego asa trenerki dla Legii czy Wis艂y jak Skor偶a, kt贸ry to zawsze dostawa艂 kopaczy o ustalonym na najwy偶szym ligowym poziomie,? Widzia艂e艣 Wis艂e czy Legi臋 robi膮c膮 zakupy na kluczowe pozycje w II lidze? Nie, te asy trenerki -  Skor偶a itd. kt贸rych efekty pracy robi膮 na Tobie wra偶enie - zawsze dostawali najdro偶szy towar na rynku do dyspozycji.

[...]

Po偶yjemy zobaczymy. Ale czy i wtedy Ty potrafisz to doceni膰 - raczej w膮tpi臋, Smuda w Twoich oczach jest sko艅czony cokolwiek by nie zrobi艂.

Data: 2013-06-22 15:08:10
Autor: Cavallino
Sobol na out

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:kq3ocf$frr$3@node2.news.atman.pl...
[...]

Ja mo偶na tak bezczelnie 艂ga膰?
By艂o dok艂adnie odwrotnie - to 偶e NIKT nie mia艂 formy by艂o tylko i wy艂膮cznie win膮 Smudy, a ka偶dy z w/w graczy potwierdza co tydzie艅, 偶e lepszych od nich w tym kraju nie ma.
I je艣li trener nie potrafi tego wykorzysta膰 w reprezie, to jest TYLKO i WY艁膭CZNIE jego nieporadno艣膰 i wina.

[...]

A jakie to ma znaczenie?
Wa偶ne jakiego formatu to byli i s膮 gracze.
Lepszych nikt w Lechu nigdy nie mia艂, a mimo to majstra zdobywano.
Nieudacznik Smuda nie potrafi艂.....

Po偶yjemy zobaczymy.

Jasne.

Data: 2013-06-24 16:26:11
Autor: Trybun
Sobol na out
W dniu 2013-06-22 15:08, Cavallino pisze:

[...]

Jakie 艂ganie? - Lewy jest _zawsze_ wolny jak mucha w smole. On potrafi tylko dok艂ada膰 nog臋 do sytuacji kt贸r膮 mu wypracuj膮 koledzy z dru偶yny... i doprawdy nie wiem czy Ty 偶artowa艂e艣 kiedy艣 pisz膮c 偶e ten ko艂ek jest lepszy od Okonia, czy pisa艂e艣 powa偶nie. W polskiej lidze by艂by kim艣, mo偶e nawet kim艣 wyr贸偶niaj膮cym si臋, ale pod warunkiem 偶e by艂a to by dru偶yna w typie Legii czy Kolejorza, czyli taka ktora mog艂aby mu wypracowa膰 sytuacje strzeleckie. Tak, Lewy to nie kreator gry kt贸ry decyduje o dru偶ynie, a Oko艅 taki by艂 - on potrafi艂 sam sobie wypracowa膰, strzeli膰 i da膰 zwyci臋stwo.

[...]

Bo byli nikim, tysi臋czna bezimienna masa kt贸ra pod r臋k膮 Smudy zab艂ya艂a. Zreszt膮 sam widzisz co si臋 sta艂o z Zaj膮cem, Peszk膮 Stiliciem itd. gdy zabrak艂a r臋ki Fraza - wr贸cili do przeci臋tno艣ci, to samo zreszt膮 jest z Arboled膮.

Co艣 Ci si臋 pomyli艂o - takie operacje robi si臋 w sprz膮taniu PO Smudzie.
Smuda zawodnik贸w bez nazwisk ogrywa膰 nie potrafi, a wr臋cz przeciwnie.

Po偶yjemy zobaczymy.

Jasne

Pozostaje tylko 偶a艂owa膰 偶e to nie do Kolejorza przeszed艂 Smuda. A tak nie wydaje mi si臋 偶eby艣my w Poznaniu mogli szybko zobaczy膰 kawa艂 dobrej pi艂ki..

Data: 2013-06-24 15:02:04
Autor: AJK
Sobol na out
19-06-2013, 4:02 PM, Pablo napisa:

Smuda zacz背 w Wi秎e, jak w reprezentacji... pozby si ka縟ego, kto potencjalnie mo縠 stan辨 okoniem.

Co jest najbardziej krety駍kie w tej sytuacji: Sobol jeszcze pogra, mo縠
nie w pe硁ym wymiarze, mo縠 nie 30 mecz體 w sezonie, ale pogra. Cho鎎y
jako rezerwowy by砨y nie do przecenienia. A swoje do硂縴 wprowadzaj眂 do
dru縴ny i na boisko m硂dych, tak jak robi to dot眃 i robi 秝ietnie).
Ale nie pogra w Wi秎e, cho chcia.  A dwa dni p蠹niej trener i pilkarze
labidz w mediach, 縠 na zgrupowanie pojecha硂 ich czternastu (z czego
Uryga ju z砤pa kontuzj) plus jaka drobnica z junior體. Na pytania o
transfery, wszyscy rozk砤daj r阠e, 縠 mo縠 b阣, mo縠 nie b阣zie. A w
nowym sezonie 7 mecz體 wi阠ej...
I w tej sytuacji Wis砤 pozbywa si do秝iadczonego zawodnika, kt髍y
zawsze walczy, nigdy nie odpuszcza, chce nadal grac i nie jest drogi. To ju nie jest papuga, skrzecz眂a "Po co mi te pi髍a?! Po co mi te
pi髍a?!", to jest papuga urywaj眂a sobie skrzyd硂 i ukr阠aj眂a 砮pek.

--
AJK

Data: 2013-06-29 22:54:49
Autor: PawelC
Sobol na out
On 2013-06-24 15:02, AJK wrote:
[...]

Jest taka flaga w morskiej nawigacji "statek nieodpowiadaj眂y za swoje ruchy".
Zarz眃 Wis硑 powinien juz dawno to wywiesi :(

Sobol na out