Sobota w Małej Fatrze

Data: 2012-06-26 00:26:39
Autor: Jacek G.
Sobota w Małej Fatrze
Ponieważ coś mało się tu dzieje ostatnio, a i ja jakoś rzadziej w
górach bywam, więc skoro już udało się wyskoczyć choć na jeden dzień,
to wrzucę linka do paru zdjęć:
http://www.jacekg.netai.net/Relacje/Lato%202012
Wybraliśmy się w Małą Fatrę i udało się nawet wynaleźć rejon, w którym
jak dotychczas nie byłem - zachodnia część Krywańskiej Małej Fatry.
Wyszliśmy z Krasznian, podeszliśmy niebieskim na Sedlo Priehyb, stąd
wyszliśmy - nieco w bok od naszej planowanej trasy - na Mały Krywań, a
potem z powrotem na przełęcz i w kierunku Suchego. Zeszliśmy do chaty
pod Suchym i dalej zielonym, a na koniec bez szlaku do doliny Kur do
aut.
Wycieczka bardzo fajna, ludzi na szlaku dość mało, soczysta wiosenno-
letnia zieleń, trochę skałek i mnóstwo kwiatów. Polecam. Ze Śląska
można jak widać nawet na 1 dzień wyskoczyć, wyjeżdżając ok. 6:30 i
wracając na 21:00.
--
Jacek G.

Sobota w Małej Fatrze