Sobotni Beskid Ma³y.

Data: 2010-10-11 08:24:56
Autor: bans
Sobotni Beskid Ma³y.
Data: 2010-10-11 09:50:11
Autor: Alfer_z_pracy
Sobotni Beskid Ma³y.
bans napisa³:
http://picasaweb.google.com/artur.goc/2010_10_09PorabkaKocierzZar#slideshow/5526347392818288498

Fajosko, fajosko. Ech, czy kto¶ wie kiedy pod Warszaw± szykuje siê nastêpne spiêtrzenie górotwórcze?

A.

Data: 2010-10-11 09:57:32
Autor: bans
Sobotni Beskid Ma³y.
W dniu 2010-10-11 09:50, Alfer_z_pracy pisze:

Fajosko, fajosko. Ech, czy kto¶ wie kiedy pod Warszaw± szykuje siê
nastêpne spiêtrzenie górotwórcze?

Pewnie za parê milionów lat... Trzeba cierpliwie poczekaæ.

--
bans

Data: 2010-10-11 03:22:56
Autor: MaOr
Sobotni Beskid Ma³y.
On 11 Pa¼, 09:57, bans <g...@o2.pl> wrote:
> [...]

> nastêpne spiêtrzenie górotwórcze?

Pewnie za parê milionów lat... Trzeba cierpliwie poczekaæ.

S± szanse, ¿e ju¿ nied³ugo ;)
Hint: Planeta X, Nibiru, przebiegunowanie Ziemi ....

Data: 2010-10-11 12:20:59
Autor: Jan Srzednicki
Sobotni Beskid Mały.
On 2010-10-11, MaOr wrote:
On 11 Paź, 09:57, bans <g...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-10-11 09:50, Alfer_z_pracy pisze:

> Fajosko, fajosko. Ech, czy ktoÅ› wie kiedy pod WarszawÄ… szykuje siÄ™
> następne spiętrzenie górotwórcze?

Pewnie za parę milionów lat... Trzeba cierpliwie poczekać.

Są szanse, że już niedługo ;)
Hint: Planeta X, Nibiru, przebiegunowanie Ziemi ....

Ta, i nagły atak ludzi-jaszczurek.

Data: 2010-10-11 12:35:36
Autor: bans
Sobotni Beskid Ma³y.
W dniu 2010-10-11 12:22, MaOr pisze:

S± szanse, ¿e ju¿ nied³ugo ;)
Hint: Planeta X, Nibiru, przebiegunowanie Ziemi ....

Kalendarz Majów, ¶wiñska grypa, globalne ocieplenie, globalne zlodowacenie... ;)

--
bans

Data: 2010-10-11 19:25:22
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Sobotni Beskid Ma³y.
bans bredzi/³¿e/gada/be³kocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skre¶liæ):
W dniu 2010-10-11 12:22, MaOr pisze:

S± szanse, ¿e ju¿ nied³ugo ;)
Hint: Planeta X, Nibiru, przebiegunowanie Ziemi ....

Kalendarz Majów, ¶wiñska grypa, globalne ocieplenie, globalne zlodowacenie... ;)

....oraz przyst±pienie Sosnowca do strefy Schengen.

--
Pozdrowienia,                            | Pró¿no¶ repliki siê spodziewa³
GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl   | Nie powiem nawet pies ciê j***³,

Data: 2010-10-11 11:10:52
Autor: Micha³ Wolff
Sobotni Beskid Ma³y.
On 11 Pa¼, 19:25, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

...oraz przyst±pienie Sosnowca do strefy Schengen.

....czy Marek Karweta przeje¿d¿aj±cy 200km w 2010 roku :))
MSPANC

--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-10-11 20:31:58
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Sobotni Beskid Ma³y.
Micha³ Wolff bredzi/³¿e/gada/be³kocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
skre¶liæ):
sp...@gmail.com> wrote:

...oraz przyst±pienie Sosnowca do strefy Schengen.

...czy Marek Karweta przeje¿d¿aj±cy 200km w 2010 roku :))
MSPANC

Ju¿ Ci pisa³em: fakt, ¿e nie masz przyjació³ poza rowerem nie jest moj±
win±, wiêc mo¿esz siê ode mnie odrowerowaæ. Dziêkujê za uwagê.

Data: 2010-10-11 12:00:35
Autor: Micha³ Wolff
Sobotni Beskid Ma³y.
On 11 Pa¼, 20:31, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

Ju¿ Ci pisa³em: fakt, ¿e nie masz przyjació³ poza rowerem nie jest moj±
win±, wiêc mo¿esz siê ode mnie odrowerowaæ. Dziêkujê za uwagê.

Rower jednak jest trochê lepszym przyjacielem ni¿ klawiaturka, ale co
kto woli...
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-10-11 21:11:46
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Sobotni Beskid Ma³y.
Micha³ Wolff bredzi/³¿e/gada/be³kocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
skre¶liæ):
Rower jednak jest trochê lepszym przyjacielem

Cz³owiek inteligentny przyjmuje do wiadomo¶ci i akceptuje to, ¿e inni
ludzie maj± jaki¶-tam wachlarz zajêæ poza jazd± na rowerze i prac±, na
przyk³ad maj± znajomych, ucz± siê albo chodz± po górach. --

Data: 2010-10-11 14:13:42
Autor: Micha³ Wolff
Sobotni Beskid Ma³y.
On 11 Pa¼, 21:11, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

Cz³owiek inteligentny przyjmuje do wiadomo¶ci i akceptuje to, ¿e inni
ludzie maj± jaki¶-tam wachlarz zajêæ poza jazd± na rowerze i prac±, na
przyk³ad maj± znajomych, ucz± siê

Ju¿ siê tak zabawnie nie t³umacz, to ju¿ przerabiali¶my, w zesz³ym
sezonie te¿ mia³e¶ inne zajêcia i przyjació³ i jako¶ rowerowi to nie
szkodzi³o.

albo chodz± po górach.

Da siê pogodziæ jedno z drugim. W przysz³ym sezonie chcia³bym zaliczyæ
taki wyjazd z podjazdem na ¦l±ski Dom, a pó¼niej piechot± na Gerlach -
jakby¶ jeszcze wtedy je¼dzi³ - to zapraszam . Tam niestety mo¿na tylko
z przewodnikiem, wiêc rób Pan szybko te uprawnienia - to oszczêdzimy z
dobr± stówkê :)). Ale z tego co pamiêtam to chyba nie na te góry
robisz papierki (akurat dla mnie Tatry je¶li chodzi o turystykê piesz±
i atrakcyjno¶æ szlaków bij± inne polskie góry na g³owê).
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-10-12 16:46:26
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Sobotni Beskid Ma³y.
[...]

1) poczytaj sobie to za afront, mam do w dupie: z Tob± - nigdy w ¿yciu, a
od Ciebie - 300% wiêcej.
2) Beskidy do nie Tatry, ale co Ty mo¿esz o tym wiedzieæ. --

Data: 2010-10-11 21:15:47
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Sobotni Beskid Ma³y.
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
[...]

Mo¿na na przyk³ad mieæ znajomych rowerzystów i rowerowaæ z nimi po górach :-)

Seco

Data: 2010-10-11 21:14:51
Autor: kml
Sobotni Beskid Ma³y.

U¿ytkownik "Micha³ Wolff" <m-wolff@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:894785b3-d4e9-40a9-89f1-34c5d53ac724w19g2000yqb.googlegroups.com...
sp...@gmail.com> wrote:

[...]

Jedynym przyjacielem w niektórych przypadkach.

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2010-10-11 14:16:48
Autor: Micha³ Wolff
Sobotni Beskid Ma³y.
On 11 Pa¼, 21:14, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

Jedynym przyjacielem w niektórych przypadkach.

Jak siê przejrzy galerie na Twojej stronce to ta wypowied¼ staje siê
do¶æ zrozumia³a :))
Jak kto¶ ogl±da moje - to wie, ¿e na przyjació³ o podobnych
zainteresowaniach specjalnie nie narzekam.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-10-12 09:13:19
Autor: kml
Sobotni Beskid Ma³y.

U¿ytkownik "Micha³ Wolff" <m-wolff@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:bbecb80f-35a5-4bcb-94d5-07b94ddddc10x42g2000yqx.googlegroups.com...
[...]

Pewnie, pewnie masz ich ca³e multum od 50 do 100 km w jedn± stronê.

Data: 2010-10-11 21:09:47
Autor: kml
Sobotni Beskid Ma³y.

U¿ytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cb2c1b4$0$27036$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ze ¶mieci chyba ;(

Data: 2010-10-13 21:27:39
Autor: MirekD
Sobotni Beskid Ma³y.
U¿ytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

Na szczê¶cie nikt do nas nie strzela³ ;)

W Czechach spokojnie:
http://vimeo.com/15694487
Pzdr,
Mirek