Soboty pracujące

Data: 2009-09-22 18:09:25
Autor: Johnson
Soboty pracujące
PlaMa pisze:

Pracuję przez cały tydzień (pon-pt) po 8 godzin i każdą sobotę - 5 godzin.
Coś mi się wydaje, że to chyba nieprawidłowe...

Tydzień pracy to 40 h, a nie 45 h.

--
@2009 Johnson
Gdy widzisz mędrca, myśl o tym, by mu dorównać. Gdy widzisz tego, komu brak rozsądku, zastanów się nad sobą samym.

Data: 2009-09-22 18:51:00
Autor: PlaMa
Soboty pracujące
W dniu 2009-09-22 18:09, Johnson pisze:

Pracuję przez cały tydzień (pon-pt) po 8 godzin i każdą sobotę - 5
godzin.
Coś mi się wydaje, że to chyba nieprawidłowe...
Tydzień pracy to 40 h, a nie 45 h.

no właśnie też mi się tak wydawało :) czyli robię coś ze 5 godzin za dużo? Ech... :/ Psie życie :/

Data: 2009-09-22 19:13:11
Autor: cef
Soboty pracujące
PlaMa wrote:

[...]

A płacą Ci za to jakos dodatkowo czy tak
sobie przychodzisz? :-)

Data: 2009-09-22 22:36:43
Autor: PlaMa
Soboty pracujące
W dniu 2009-09-22 19:13, cef pisze:

A płacą Ci za to jakos dodatkowo czy tak
sobie przychodzisz? :-)

Zdefiniuj dodatkowo : )

Data: 2009-09-22 22:51:39
Autor: cef
Soboty pracujące
PlaMa wrote:

A płacą Ci za to jakos dodatkowo czy tak
sobie przychodzisz? :-)

Zdefiniuj dodatkowo : )

Zgodnie z art 151 KP
Jak nie liczyć, to i tak przekraczasz wszelkie normy.
Limit godzin nadliczbowych (tych normalnych) jest chyba 150 godzin w roku.
Ty masz średnio 4x5 godzin=20 na miesiąc.

Data: 2009-09-24 16:21:43
Autor: Imiennika
Soboty pracujące
PlaMa wrote:

> [...]

Limit godzin nadliczbowych (tych normalnych) jest chyba 150 godzin w roku.
Ty masz średnio 4x5 godzin=20 na miesiąc.

To juz karalne, ale trzeba to udokumentować.
Brat zięcia tak miał, ale PIP nic nie wykrył podczas kontroli bo w papierach czysto

Data: 2009-09-23 09:33:25
Autor: szerszen
Soboty pracujące

Użytkownik "PlaMa" <mariush.p_usunto_@wp.pl> napisał w wiadomości news:h9bcgt$9a0$1inews.gazeta.pl...

Zdefiniuj dodatkowo : )

to najpierw powedz czy pensje masz miesieczna, czy stawke godzinowa, czy dostajesz tylko pensje, czy rowniez jakies dodatki, premie itd

Data: 2009-09-24 10:36:47
Autor: Herald
Soboty pracujące
Dnia Wed, 23 Sep 2009 09:33:25 +0200, szerszen napisał(a):

to najpierw powedz czy pensje masz miesieczna, czy stawke godzinowa,

A jakie znaczenie ma tutaj stawka godzinowa czy etat?
Chcesz powiedzieć że "etatowcy" nie maja nadgodzin?   ;P

Soboty pracujące