Socjalizm PiS...

Data: 2010-06-22 14:03:29
Autor: boukun
Socjalizm PiS...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał

PiS. Gdyby go z dnia na dzień zarzucono, to połowa elektoratu
pomachałaby partii na pożegnanie i poszła do SLD. A druga połowa
przeszłaby do SLD, gdyby Napieralski przyjął antysemicką retorykę.

A od kiedy w syjonistycznej organizacji PiS jest antysemicka retoryka?

--
boukun

Lech Kaczyński powiedział dziennikarzom, że drugi raz jest pod Ścianą Płaczu -
pierwszy raz był tam jako prezydent Warszawy. To jedno z podstawowych miejsc
naszej cywilizacji. Jestem oczywiście wyznania chrześcijańskiego, a nie
mojżeszowego, ale wiem skąd się wywodzi moja wiara - zaznaczył.

Socjalizm PiS...