Socjalizm jest niezwykle skuteczny ...

Data: 2012-03-03 18:50:49
Autor: Grzegorz Z.
Socjalizm jest niezwykle skuteczny ...
.... w znajdywaniu rozwi±zañ dla "problemów" które sam tworzy:

http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/dominikanin:_lepiej_nie_mowic_malzonkowi,_ze_sie_go_zdradzilo_19520

--
"Jak ju¿ nie bêdê mog³a sobie sama nalaæ tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyj¶cie na tak± sytuacjê" M.Czubaszek

Data: 2012-03-04 15:09:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
Socjalizm jest niezwykle skuteczny ...
sobota, 3 marca 2012 18:50. carbon entity 'Grzegorz Z.' <tictactoe@colleen.org>

... w znajdywaniu rozwiązań dla "problemów" które sam tworzy:

http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/dominikanin:_lepiej_nie_mowic_malzonkowi,_ze_sie_go_zdradzilo_19520

brakuje mi tu motta kolegi sofu o tym, że Psom jest dostęp do Domu Bożego wzbroniony czy jakoś tak...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-04 15:11:07
Autor:
Jakub A. Krzewicki szampan masz juz przygotowany?

Data: 2012-03-04 15:13:22
Autor: Obserwator
Jakub A. Krzewicki szampan masz juz przygotowany?

...Putin dzisiaj wygra w pierwszej turze. Popraw se kapelusz, bo ci oczy zalania:)

Data: 2012-03-04 16:21:31
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jakub A. Krzewicki szampan masz juz przygotowany?
niedziela, 4 marca 2012 16:13. carbon entity ' Obserwator' <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>

..Putin dzisiaj wygra w pierwszej turze. Popraw se kapelusz, bo ci oczy
zalania:)

Ktoś mi do kurwy nędzy grzebał wczoraj w skrzynce na listy i zapomniał zamknąć. Może się orientujesz kto to taki???

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-04 15:28:15
Autor: Obserwator
Jakub A. Krzewicki szampan masz juz przygotowany?
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa³(a): Kto¶ mi do kurwy nêdzy grzeba³ wczoraj w skrzynce na listy i zapomnia³ zamkn±æ. Mo¿e siê orientujesz kto to taki???
**********************

no i prosze, smierdzi od ciebie kacapemi prosowiecka esbeja na odleglosc. Nie ze mna takie numery piesku Szarik:)

Data: 2012-03-04 16:38:42
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jakub A. Krzewicki szampan masz juz przygotowany?
niedziela, 4 marca 2012 16:28. carbon entity ' Obserwator' <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>

no i prosze, smierdzi od ciebie kacapemi prosowiecka esbeja na odleglosc.

Nie ze mna takie numery piesku Szarik:)

Rzeczywiście? To skąd wiesz, jak sobie układam kapelusz? Filmujesz, czy ci to jakieś głębokie gardłó mówi? Bo ja jestem ostatni, który by znał jkieś esbydło.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-04 15:52:02
Autor: Obserwator
Jakub A. Krzewicki szampan masz juz przygotowany?
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa³(a): Rzeczywi¶cie? To sk±d wiesz, jak sobie uk³adam kapelusz? Filmujesz, czy ci to jakie¶ g³êbokie gard³ó mówi? Bo ja jestem ostatni, który by zna³ jkie¶ esbyd³o.
*************************************

nie filmuje tylko mysle i kojarze. Sam sie tu s.p.Panslaviscie chwaliles ze
nosisz czarny kapelusz.

W stopce zamiesciles swoje zdjecie. Zreszta sam  mnie zapraszalesz na swoja
strone internetowa. Jesli nawet nie znasz esbydla (w co osobiscie watpie, po twoich tu tekstach),
tos zwykly pozyteczny, bezmyslny idiota, co na jedno wychodzi.

Data: 2012-03-04 17:29:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jakub A. Krzewicki szampan masz juz przygotowany?
niedziela, 4 marca 2012 16:52. carbon entity 'Obserwator ' <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>

[...]

Wiesz, ja te teksty wrzucam ze względu na moje interesy. Cały czas próbuję wystartować z projektem WINTERISLE, który bardziej niż w Rzym ma uderzyć we wpływy DUSZMANÓW przejmujących Europę, jest to operacja spalonej ziemi mająca zbudować środowisko politeistyczne, mentalnie niegościnne dla Allaha, a więc takie, które jest większą znorą duszmanów niż chrześcijaństwo. Jeżeli kolateralnie wzmocni to jakieś inne nieprzyjazne reżimy, to mniejsza strata, kultura Północy zostanie uratowana przed zalewem brudu Południa. A do tego są potrzebne metody naśladujące najzdolniejszych, chociaż nie potrzeba się z nimi osobiście wiązać, chyba, że dla Ciebie już sama inicjacja w doktryny w rodzaju Time Wheel takie powiązanie stanowi. Brakuje Tobie globalnego myślenia politycznego, ważniejszego niż korek, worek i rozporek i obliczonego dłużej niż na jedno ludzkie życie, bo co najmniej na kilka stuleci. Jeśli się nie potrafisz wpisać w Większą Całość, twoja strata, nie będzie Ci dane korzystanie ze zbiorowej puli wiedzy, z umysłu Roju.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-04 19:16:26
Autor: boukun
Socjalizm jest niezwykle skuteczny ...

U¿ytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:1f6csj86gy0dx.1ev0gzhsyvm0d.dlg40tude.net...
... w znajdywaniu rozwi±zañ dla "problemów" które sam tworzy:

Kapitalizm natomiast tworzy tylko problemy, rozwi±zañ ju¿ nie szuka... Zaoraæ, pogrzebaæ, zniszczyæ..., zajechaæ ludzi...

boukun

Socjalizm jest niezwykle skuteczny ...