Socjalizm lepszy...

Data: 2010-01-15 18:50:39
Autor: boukun
Socjalizm lepszy...
Dzisiaj żona do mnie mówi, że Dawidek powiedział jej po oststniej jej rozmowie z nim, że "ten socjalizm był w takim razie lepszy od tego, co mamy dziś". Naopowiadała mu jak to było dobrze kiedyś, w każdym bądź razie dla dzieci i tak mu się te jej opowieści spodobały, że mu się strasznie spodobały tamte minione czasy i pewnie chętnie by chciał żyć w takich czasach...

A w ogóle, to moja małżonka zaczyna przeglądać na oczy, mówi do mnie, że ten cały podróżnik, nie pamiętała nazwiska, ja jej mówię, Cejrowski, ona, tak, tak, to jakiś fanatyk, psychopata. Jak on wczoraj zaczął jedną kobietę bluzgać za to, że coś tam skrytykowała biblię, bez opamietania i bez jakichkolwiek argumentów. Psychol, mówi, jakąś koszulkę ubrał z krzyżem czy coś i pluje się jak chodzi o wiarę.  Żona coraz bardziej krytykuje kler i staje się mimo woli zagorzałą fanatyczką antyklerykalną i muszę ją uspokajać i prosić, żeby brała wszystko z przymróżeniem oka.

Nawet już nie myśli, żeby krzyż nad drzwiami zawieszać, a tak się pluła jak go zdjąłem... Wystarczy dać popis telewizji i mediom, a ludzie sami na oczy przejrzą...

PS. A propo, w kinach leci ponoć wyśmienity film, o młodych Polakach, którzy żyli w latach już po stanie wojennym, które reżyser dzisiaj wspomina, jako bardzo szczęśliwe dla jego pokolenia... On, ten reżyser jest młodszy ode mnie i nie wie, że były naprawdę wspaniałe czasy dla młodego pokolenia, ale przed stanem wojennym... Mimo wszyustko polecam ten film o kolegach zakładających w latach 1984 zespół punck.

boukun

Data: 2010-01-16 07:49:58
Autor: jacek_placek01
Socjalizm lepszy...
jak slysze takie opowiesci to przypomina mi się dowcip:

W jednym z moskiewskich przedszkoli pani pyta dzieci:
- W jakim kraju dzieci mają najładniejsze zabawki?
- W Związku Radzieckim! - odpowiadają chórem dzieci.
- A w jakim kraju dzieci mają najładniejsze ubranka?
- W Związku Radzieckim! - znów odpowiadają dzieci.
- A w jakim kraju żyją najbardziej szczęśliwi ludzie?
- W Związku Radzieckim! - jeszcze raz odpowiadają dzieci.
Nagle nauczycielka zauważa, że jedno z dzieci stoi w kącie i płacze.
- Wowa, dlaczego płaczesz?
- Bo ja tak bardzo chciałbym mieszkać w Związku Radzieckim!...

Socjalizm lepszy...